Entertainment alle pijlers

Shopping Queens

03-04-2012 20:05 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.

Shopping Queens

“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
Die eerste dame vind ik veel te mager in haar gezicht, daardoor lijkt ze veel ouder en rimpeliger dan de 32 jaar die ze oud is.

En die pony die ze gewoonlijk draagt is veel te zwaar voor haar muizenkoppie en staat haar afschuwelijk vind ik.
Ik kijk het hele programma nooit, maar Michella vind ik echt geniaal. Volgens mij ben ik dan ook meteen de enige, hahaha.

Vind haar accent grappig, ik vind het een knappe meid en dat geklaag, heerlijk. Ik heb me suf gelachen bij die andere programma's waar ze aan meedeed.

Heb de aflevering waarin ze zelf moest gaan shoppen ook niet gezien, dus denk dat ik eens uitpluizen of ik die terug kan kijken via gemist.

Ik vind haar gewoon echt grappig, kan er wel om lachen.
Tsja, Michella is gewoon iemand die leeft van de aandacht. Het heeft helemaal niks met mode meer te maken. Ik vond ze er eigenlijk allemaal tot nu toe niet echt 'rode loper' uitzien!

Waar zijn de mooie lange galajurken met decollete en classy pumps? Dat is toch écht rode loper?
Ik erger me meer aan die blonde van dinsdag (rowana) als michela!!! Die van dinsdag doet werkelijk of ze er meeeeega veel verstand van heeft maar zag er zelf totaal niet uit!
Ik woon in dezelfde stad als Michella en kom haar regelmatig tegen bij de supermarkt en het kruidvat.

En tja, het is een vrij ordinair en volks type ja, maar daar lopen er wel meer van rond.

En vanuit het roddelcircuit (mijn kapster in dit geval ) weet ik dat het kind vooral bij oma woont en dat die ook het kind opvoedt.

Michella zelf zal wel wat geld hebben

overgehouden aan al die programma's waar ze aan mee heeft gedaan.

En verder zal ze wel van het geld van haar ouders leven en misschien heeft ze wat foute kerels in haar omgeving die haar af en toe geld toestoppen.

@toffifee : Het spijkerkwartier is geen hoerenbuurt meer in Arnhem, dus qua werkgelegenheid valt t tegen
quote:gemini2011 schreef op 04 mei 2012 @ 14:01:

@toffifee : Het spijkerkwartier is geen hoerenbuurt meer in Arnhem, dus qua werkgelegenheid valt t tegen Weet ik, maar Westervoortsedijk is niet al te ver fietsen toch?
Ze is natuurlijk wel ordinair in haar kleedstijl, maar ja, als ze zegt dat 'ze aantrekt wat ze mooi vindt' en het niet kan schelen wat anderen daar van vinden, vind ik dat op zich wel weer getuigen van karakter.

En ook waar dat ze het heeft opgenomen voor dat andere meisje (die werd afgezeken door een jaloers en zuur meisje).

Tja, verder denk ik dat zij het type is dat mij op mijn smoel zou slaan in de kroeg, dus voor de rest geen fan.
Is het meisje dat gisteren rechts naast Michella zat ook vaker op tv geweest?
Ik vind SHopping Queens zo grappig .. Verleden week gaf er zelfs 1 toe lage cijfers uit te delen om er zelf beter uit te komen .. Ik bedoel maar.

Ik vind types als Rowana overigens vele malen erger dan Michella .. en het Pocahontasjurkje vond ik ook best grappig .. Jammer dat ze er geen palen onder had aangedaan ...
@toffifee

Westervoortsedijk kan idd nog wel, maar ondanks dat Michella vrij ordinair is, zie ik haar nog niet zo snel tussen de tandeloze heroïnehooertjes staan
quote:iris1969 schreef op 24 april 2012 @ 17:28:

De programmamakers kiezen van te voren namelijk een paar winkels uit waar het programma wordt opgenomen en de winkeliers weten dus dat ze komen en hangen al een paar setjes voor de kandidate klaar zodat ze wat te kiezen heeft. En verder deden ze maandag net alsof de kleding uit verschillende winkels kwam, maar alles (schoenen, jurkje, jasje, armband en clutch) kwam uit die ene winkel en hing dus gewoon al voor haar klaar. Ook wordt alles gewoon op 1 dag opgenomen, want als de ene kandidate aan het passen is staat de volgende kandidate al buiten te wachten totdat zij naar binnen mag.

Reality TV is dus allemaal flauwekul, maar ach dat wisten we natuurlijk allang .Is toch ook wel logisch? Je kan niet bij elke kledingwinkel met de fashioncheque betalen.
grrrlstar: Ja die mis ik ook heel erg!! Hopen dat de vrouw van vanavond daar wat mee gaat doen. Ik vind haar trouwens ook echt leuk!! Benieuwd wat ze gaat dragen.

@gemini: Handig he soms die roddels van de kapper:) Maar wel sneu voor dat meisje zeg! Ben echt heel benieuwd wat er van haar terecht gaat komen, zal nu wel lekker aan het puberen zijn:)

@laneerlandaise: Dat is waar! Als ze die grote bek dan even voor zich houdt en niet al bij voorbaat in de verdediging schiet kan het nog wel weer leuk zijn! Vond het wel weer mooi dat zze 1 van haar eigen kledingstukken in haar kast ook zelf 'lekker ordinair' noemde:)

@bankje: geen idee! zou het niet weten of ze ergens anders ook bekend van is, wil ze vast wel:)

@mynickl; haha, wat erg!! Een aantal van die meiden zijn daar ook echt alleen voor het geld he, zullen elkaar echt flink de grond intrappen en outfits afzeiken puur ten gunste van henzelf, erg!!
waarom oordelen over iemand die jullie niet eens kennen?

en wat boeit jullie het dat ze niet werkt en hoe ze aan der kleren komt!!
quote:samanthamilano schreef op 04 mei 2012 @ 17:40:

en wat boeit jullie het dat ze niet werkt en hoe ze aan der kleren komt!!Ze doet toch vrijwillig aan het programma mee? Dat weet je dat er over je gekletst wordt. Met mensen die niet werken omdat ze daar te lui voor zijn, ben ik gauw klaar.
quote:malu3 schreef op 04 mei 2012 @ 17:43:

[...]

Ze doet toch vrijwillig aan het programma mee? Dat weet je dat er over je gekletst wordt. Met mensen die niet werken omdat ze daar te lui voor zijn, ben ik gauw klaar.

Eens. Bovendien roept ze toch altijd dat ze schijt heeft aan wat anderen van haar zeggen?

Lees trouwens op andere sites dat ze inderdaad als prostituee gewerkt heeft. Misschien pakt ze tussen de diverse tv-schnabbels haar oude beroep op en verdient zo haar geld?
Ik vind Michelle geweldig.

Lekker aso, vreselijke kleding.

Maar ik moet erg om haar lachen.
Michella vond Renate op een afgeslachtte kip lijken met veren Maar die Renate heeft wel even gewonnen,dacht eelijk gezegd dat Claudia zzou gaan winnen.
Moeten ze de kleding na de uitzending ook weer terugbrengen?

Veel meisjes hebben namelijk de prijsjes nog onder hun pumps zitten.
Iris, ik vraag me af of dat helemaal waar is. Een paar weken geleden was ik in rotterdam aan het shoppen en toen waren ze ook aan het filmen. Ze kwamen de winkel binnen waar ik ook was en er werd wel gevraagd of ze mee wilden werken en of de muziek uit mocht maar er werd flink gepast, en het meisje kocht iets dat ze zelf uitzocht.

Later kwamen we nog 2 andere kandidaten tegen en die kochten ook bij aparte winkels allebei 1 item. De eerste kwam ik ook nog tegen bij een schoenenwinkel waar ze een paar ( uberlelijke) schoenen kocht. Dus het was daar echt vrije keuze...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Kuzu schreef op 04 mei 2012 @ 20:27:

Ik vind Michelle geweldig.

Lekker aso, vreselijke kleding.

Maar ik moet erg om haar lachen.Ja hoor, wat dat betreft zorgt ze voor genoeg (leed)vermaak!
quote:LaNeerlandaise schreef op 04 mei 2012 @ 14:33:

Ze is natuurlijk wel ordinair in haar kleedstijl, maar ja, als ze zegt dat 'ze aantrekt wat ze mooi vindt' en het niet kan schelen wat anderen daar van vinden, vind ik dat op zich wel weer getuigen van karakter.

Volgens mij overschreeuwt ze zichzelf gewoon en doet ze alsof niets haar kan schelen, maar ondertussen...

En ook waar dat ze het heeft opgenomen voor dat andere meisje (die werd afgezeken door een jaloers en zuur meisje).

Dat meisje gaf gewoon haar mening, daar was niets zuurs of jaloers aan volgens mij. Ik zie dan ook niet in dat Michella daar zo bovenop moest springen. Alsof iedereen het met haar eens moet zijn, want anders.....

Tja, verder denk ik dat zij het type is dat mij op mijn smoel zou slaan in de kroeg, dus voor de rest geen fan.

Hahaha ja, agressief tiepje .
quote:samanthamilano schreef op 04 mei 2012 @ 17:40:

en wat boeit jullie het dat ze niet werkt en hoe ze aan der kleren komt!!En waarom meldt je je speciaal aan om dit te zeggen?
Klopt, ze hebben ook een vrije keuze, maar de winkels worden wel van te voren gebeld over het thema zodat ze alvast wat setjes klaar kunnen hangen. Helemaal spontaan binnenvallen en uitzoeken is het dus niet.
quote:feeks schreef op 05 mei 2012 @ 09:20:

[...]

En waarom meldt je je speciaal aan om dit te zeggen?

Haha, ben ook benieuwd.

Michella, als je meeleest: ik vind je erg leuk hoor. Ze zouden jou elke week mee moeten laten doen!
Ik vind haar helemaal niet leuk, komt niet sympathiek over en is trailer trash. Ik begrijp ook niet dat zij überhaupt nog in welk programma dan ook mee kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven