Spijt?

01-05-2012 01:04 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Ik ben een vrij preuts meisje. Normaal heb ik alleen seks in een relatie, maar ik ben inmiddels alweer een tijdje vrijgezel.

Gisteravond lekker uitgeweest en daar ontmoette ik een razendknappe kerel. We flirtten wat en normaal zou ik nummers uitwisselen en kijken of er nog een date in zit, maar nu gooide ik het over een andere boeg. Ik vroeg hem ondeugend of hij zin had om bij mij een kopje thee te drinken, nam hem mee naar huis en we hebben geweldige seks gehad. Het voelde fantastisch, wat een genot! Een onvervalsde one night stand dus.

Aan de ene kant een geweldige ervaring, aan de andere kant voel ik me ook wel schuldig. Zo ben ik helemaal niet.
Ik ben het helemaal met je eens Joop!

Ik heb ook dingen gedaan waarvan ik vantevoren niet had gedacht dat ik het zou doen. Maar het voelde juist meer als een overwinning op mezelf dan dat ik er spijt van had. Je luistert blijkbaar op zo'n moment naar je gevoel en dat is goed.
Ik herken het Julie! Nu al tijd vrijgezel en soms zin om gewoon een leuk exemplaar bij z'n lurven te grijpen. Weinig potentieel tot nu toe helaas en mijn voorkeur gaat toch uit naar n vent met een langere houdbaarheidsdatum

Maar wel stoer dat je dit nu lekker wel ('stiekem') gedaan hebt! :-)
quote:Twinkle1001 schreef op 01 mei 2012 @ 19:30:

HOERRRR!

( geintje)
quote:julie1988 schreef op 01 mei 2012 @ 01:21:

One night stands zijn doorgaans niet my cup of tea.

Verandering van spijs...

Lekker nagenieten...
Bedankt voor jullie reacties.

Het is inderdaad zoals Joop het verwoord op de vorige pagina. Opgevoed met het idee dat dit niet echt kan (beetje not done) en als het er uiteindelijk van komt toch een beetje twijfel.

Maar ik heb er zeker ook van genoten! Het is fijn om af en toe heerlijke seks te hebben.
Dat is wel een beetje zedeloos hoor Julie! Seks zonder liefde?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Keihard ageren moeten we tegen zoveel zedenloosheid. Seks zonder liefde, buiten een relatie....

Deze enorme zedenloosheid, moeten wij daar niet keihard tegen ageren? Seks is tenslotte het mooist als je het kan beleven met een liefdevolle partner. Dit is niet meer het bedrijven van liefde, maar het bevredigen van dierlijke lusten. Als een beest tekeer gaan. Het zijn niet deze dierlijke lusten die ons onderscheiden van dieren, maar juist het feit dat we rationeel kunnen denken.
quote:herfstig schreef op 04 mei 2012 @ 15:42:

Keihard ageren moeten we tegen zoveel zedenloosheid. Seks zonder liefde, buiten een relatie....

Deze enorme zedenloosheid, moeten wij daar niet keihard tegen ageren? Seks is tenslotte het mooist als je het kan beleven met een liefdevolle partner. Dit is niet meer het bedrijven van liefde, maar het bevredigen van dierlijke lusten. Als een beest tekeer gaan. Het zijn niet deze dierlijke lusten die ons onderscheiden van dieren, maar juist het feit dat we rationeel kunnen denken.Daar gaat de samenleving van naar de knoppen!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Slechte jeugd gehad denk ik
Ik las dit topic en ik kijk naar de foto die erbij hoort en ik denk van die heb ik vandaag ook op een ander topic gezien.... iets over zedeloosheid en sex zonder liefde..... Opvallend. Heeft een one night stand iets onzedelijks van je gevraagd?
En mijn kinderen groeien op in een dergelijke wereld zonder normen en waarden en worden blootgesteld aan mensen als TO die hun dierlijke lusten maar lukraak op vreemden botvieren.
Quote:

Als je ervoor kiest om losbandig te leven, zedenloos, harteloos, onbetamelijk gedrag vertonend, dan draag je wel degelijk bij aan de negatieve indirecte gevolgen die dit gedrag heeft op de samenleving

Arme Julie.... de druk van de zedenloos gewordende samenleving werd je teveel....
Ik hou mijn kids binnen vanaf vandaag :-)
Spijt is verstand dat te laat komt.
Hahaha je zet jezelf voor lul meid met al je topic,s...heb je aandacht nodig?
viespeuk!
Heb je het wel een beetje netjes gehouden, Julie?
World of Warcraft: Legion
Wat jammer dat het andere topic nu weg is....wel beter voor mijn hartslag
Zennnn, enjoy
Ga ik doen met een lekker roseetje!!!!
quote:herfstig schreef op 04 mei 2012 @ 15:42:

Deze enorme zedenloosheid, moeten wij daar niet keihard tegen ageren? Seks is tenslotte het mooist als je het kan beleven met een liefdevolle partner. Dit is niet meer het bedrijven van liefde, maar het bevredigen van dierlijke lusten. Als een beest tekeer gaan. Het zijn niet deze dierlijke lusten die ons onderscheiden van dieren, maar juist het feit dat we rationeel kunnen denken.

Wat ik vind: we zouden keihard moeten ageren tegen mensen die spijt hebben (van een ONS, bijvoorbeeld).

Het zegt mij namelijk, dat je niet goed doordacht en uit vrije wil enzo iets hebt gedaan. DAT is pas verderfelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven