(Tijdelijke) Geslachtswisseling

08-05-2012 16:25 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een bepaalde "wens" die echter nooit uit zal komen, en ik durf te wedden dat de meesten van jullie deze wens delen.

Het zou me namelijk ontzettend leuk en spannend lijken om eens een dag of week ofzo man te zijn. Ik fantaseer er weleens over wat ik dan allemaal zou doen (zowiezo staand plassen lijkt me al leuk! haha) Mezelf aftrekken, een baard laten groeien, een vrouw neuken (met je eigen lul ipv met een strap-on), niet ongesteld zijn...allemaal van die dingetjes die ik eigenlijk erg graag eens zou willen beleven, maar wat helaas niet gaat....

Deelt iemand deze wens en zo ja: Wat zou je aantrekken, doen, etc...

Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!

(Uiteraard voor de mannen geldt: Wat doe je als je een tijdelijke switch naar het vrouwelijke kon maken)
Nee, ik deel die wens niet...ik zou echt geen man willen zijn, ook niet voor 1 dag!
quote:nick32 schreef op 08 mei 2012 @ 16:43:

[...]

Dat lijkt me pijnlijk. En onhandig.Ja, ik denk dat ik daar na een paar ongelukjes ook zelf achter zal komen dan.
quote:Stromboli schreef op 08 mei 2012 @ 16:40:

Ja, ik zou de eerste dagen wel voortdurend aan m'n piemel zitten denk ik. En 'm overal instoppen natuurlijk. Of dat ook in een vrouw is weet ik niet; als ik in m'n hoofd mezelf blijf dan val ik op mannen dus zal ik een leuke homo/bi-man aan de haak moeten slaan.Psies! Zit je daar als vrouw zijnde met ineens een eigen piemel in je hand. Ik zou een week in shock zijn!
quote:Stromboli schreef op 08 mei 2012 @ 16:44:

[...]

Ja, ik denk dat ik daar na een paar ongelukjes ook zelf achter zal komen dan. Sorry ik had het ook niet moeten verklappen ;)
quote:brandy38 schreef op 08 mei 2012 @ 16:45:

[...]

Psies! Zit je daar als vrouw zijnde met ineens een eigen piemel in je hand. Ik zou een week in shock zijn!Haha dat omstanders je vriendelijk doch dringend gaan verzoeken om nu eindelijk eens je hand uit je broek te halen want ze worden er een beetje onpasselijk van..
Ben ik dan zo raar dat ik die wens dus gewoon niet heb?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 mei 2012 @ 16:48:

Ben ik dan zo raar dat ik die wens dus gewoon niet heb? wat wil je horen?

Nee hoor. Ik heb hem ook niet eigenlijk.

Ik zou dan liever eens een huisdier willen zijn van een lief baasje.
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:48:

[...]

wat wil je horen?De waarheid. Van jou kan ik 't hebben
Wanken, me laten pijpen,aftrekken en ik zou links en recht een paar vrouwen flink n*uken!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Neehoor, is niet raar.

Ik heb zelf die 'wens' niet, maar het lijkt me wel grappig om een keer mee te kunnen maken, als dat mogelijk is. Net zoals het me grappig lijkt om een dag te kunnen voelen hoe het is om zwanger te zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Iets meer reëel; Ik zou de wereld eens een dag willen zien als vrouw, en met name de denk wereld. Vraag me altijd af of dat zo verschillend is. Daarnaast zou ik zeker 1x een seksueel hoogtepunt willen halen om te voelen wat vrouwen voelen. En een dag willen ervaren of de benadering naar een vrouw toe echt zo anders is dan de benadering naar mannen.

Kan allemaal in 1 dag. Niet te lang graag.....
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:43:

Ik zou op willekeurige momenten zonder aanleiding hysterisch gaan doen en na afloop dan schuddebuikend van het lachen constateren dat niemand dat raar vind.Jouw kijk op vrouwen is toch wel ietswat......vreemd .
Als ik 1 dag een man zou zijn zou ik uiteraard heel veel aantrekkelijke vrouwen willen neuken, waaronder ook mezelf zoals ik normaal ben. Eens kijken hoe het aan de andere kant voelt .
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:52:

[...]

Jouw kijk op vrouwen is toch wel ietswat......vreemd .Net zo vreemd als op de bank hangen met een biertje, scheten latend en de neus leegmesten.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 mei 2012 @ 16:50:

[...]

De waarheid. Van jou kan ik 't hebben Ik denk dat de meeste mannen en vrouwen er wel eens over nagedacht hebben. De mannen nadat ze gezien hebben dat dat lekkere wijf zich onder een parkeerboete uitlultkut en de vrouwen nadat ze onderweg naar de vakantiebestemming voor de 400-ste keer op een gore WC hebben moeten plassen terwijl hun man gewoon 2 stappen naast de auto zet en z'n gulp openritst.
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:52:

[...]

Jouw kijk op vrouwen is toch wel ietswat......vreemd .Dag schat
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:54:

[...]

Ik denk dat de meeste mannen en vrouwen er wel eens over nagedacht hebben. De mannen nadat ze gezien hebben dat dat lekkere wijf zich onder een parkeerboete uitlultkut en de vrouwen nadat ze onderweg naar de vakantiebestemming voor de 400-ste keer op een gore WC hebben moeten plassen terwijl hun man gewoon 2 stappen naast de auto zet en z'n gulp openritst.

Gut, wat een beschaafd antwoord

Als je 't zo bekijkt... Die WC-ergenissen herken ik. En de maandelijkse ongemakken zouden ook best eerlijker verdeeld mogen zijn.
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:55:

[...]

Dag schat

Hé lief

Maar ik blijf er bij hoor dat niet iedere vrouw een geboren hysterica om niets is .
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 mei 2012 @ 16:55:

[...]

Gut, wat een beschaafd antwoord

Sorry.quote:Als je 't zo bekijkt... Die WC-ergenissen herken ik. En de maandelijkse ongemakken zouden ook best eerlijker verdeeld mogen zijn.Wij hebben de hele maand last van jullie hoor, en dat mag inderdaad best wat eerlijker verdeeld worden
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:57:

[...]

Sorry.

[...]

Wij hebben de hele maand last van jullie hoor, en dat mag inderdaad best wat eerlijker verdeeld worden
Ik zou het werk van mijn man overnemen en natuurlijk de hele dag aan m'n piemel zitten, flink uitproberen wat je daar allemaal mee kan

Dan wil ik wel die ene week in de maand ruilen, en dan met mijn man. Dan doet hij mijn werk en kan de hele dag met z'n vingers in z'n gleuf en aan tieten zitten
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:57:

Wij hebben de hele maand last van jullie hoor, en dat mag inderdaad best wat eerlijker verdeeld worden Kijk. Zo ken ik je weer.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 mei 2012 @ 16:58:

[...]

Kijk. Zo ken ik je weer.
Of ongeneerd je neus leeg snuiten op het voetbalveld om daarna even lekker te rochelen en die naast het snot deponeren. Ieeeuw!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven