Mode & Beauty alle pijlers

Help! Date/uiterlijk

08-05-2012 16:36 79 berichten
Hallo,

vanavond heb ik een date. Ik wil natuurlijk leuk voor de dag komen en heb het volgende in gedachte (mijn date is om 21.00, ik moet om 20.00 weg):

17.00 eerste laag foundation

17.15 tweede laag foundation

17.30 derde laag foundation + gezicht fixeren

17.35 alle foundation er weer af (concealer vergeten)

17.40 eerste laag concealer

17.50 tweede laag concealer

18.00 eerste laag foundation

18.15 tweede laag foundation (extra dik, wegens tijdnood?)

18.30 poeder

18.45 poeder

19.00 laatse keer poeder (vanaf nu niet meer lachen vanwege afbreekgevaar?)

19.15 oogschduw, ik heb voor vanavond een kleurenpalet van 12 pastelkleuren uitgezocht.

19.30 2 x mascara aanbrengen

19.35 oogschaduw aanbrengen, 2 de laag

19.45 rouge aanbrengen (extra dik voor gezonde Hollandse blos)

19.55 lippenstiften, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen.

Het is wel jammer dat ik natuurlijk niet kan lachen op de date, maar ja. Tevens moet ik eraan denken alleen te "lucht kussen", ik heb al eens bij de HAP gezeten omdat ik aan mijn date was vast geplakt.

Hebben jullie nog ideeën/toevoegingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel knap dat je nu al weet dat je je concealer gaat vergeten om 17:35.

Oh snap, ik stoor je, je bent nu natuurlijk al bezig met je make-up!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Voor alle mensen die me aanraden minder make up te gebruiken: ga aan de lijn doen.
quote:kettle schreef op 08 mei 2012 @ 17:19:

Voor alle mensen die me aanraden minder make up te gebruiken: ga aan de lijn doen.
Als ik naar je lijst kijk denk ik alleen maar: als je er niet vol voor gaat, doe het dan gewoon niet. Een beetje inzet voor een leuke man is toch geen moeite?

Vergeet trouwens de tussendoor forum help topics niet
quote:piratorart schreef op 08 mei 2012 @ 17:07:

Weer een tip erbij: vergeet geen plamuurmes mee te nemen! En pannenkoekenmix voor hoge nood!
quote:gewoonsuz schreef op 08 mei 2012 @ 16:52:

TO ik denk dat je aan de late kant bent hoor, zo veel te doen zo weinig tijd!

vergeet niet te harsen, snor te bleken, alle lichaamsdelen te ontharen, wenkbrauwen te epileren, deo op te doen, voeten scrubben, teennagels knippen, vijlen en lakken, neem als je toch bezig bent ook je handen even mee (!), knip je neushaar, flos en poets je tanden, spoel even na met mondwater, douche nog even, was je haar met shampoo, dan conditioner en sluit af met een masker, fohnen, krullers zetten, fake haarstukken aanbrengen, modelleren, lingerie aan, uberhotte outfit, hoge pumps, mooi bijpassend handtasje, etc etc etc

Nee echt, 9 uur ga je niet redden zo. Sterkte!TO, vergeet je deze dingen niet? Anders kun je echt niet de deur uit hoor!
Ik heb 1 vraag....

Waarom doe je uberhoudt 3 keer foundation op?

En waarom haal je het er daarna weer af?

En je kan net zo goed een plamuur mes pakken, en je gezicht eerst dicht plamuren, glad schuren en er dan huidskleur verf op doen.

Scheelt je tot het er afgesleten is ook een uur op een dag.
quote:channel1984 schreef op 08 mei 2012 @ 17:55:

Ik heb 1 vraag....

En je kan net zo goed een plamuur mes pakken, en je gezicht eerst dicht plamuren, glad schuren en er dan huidskleur verf op doen.

Scheelt je tot het er afgesleten is ook een uur op een dag.Goeie tip! (lees je nog mee TO?)
kettle: DOMBO
quote:channel1984 schreef op 08 mei 2012 @ 17:55:

Ik heb 1 vraag....

Scheelt je tot het er afgesleten is ook een uur op een dag.

Als je niet serieus kan reageren, reageer dan niet. Je hóeft het niet te lezen.

Ik denk trouwens dat ik de modjes ga vragen dit topic te verwijderen, veel te herkenbaar. Ik bedoel, niet iedereen hoeft te weten dat mijn echte naam Annie Koopmans is.
quote:kettle schreef op 08 mei 2012 @ 18:05:

[...]

Als je niet serieus kan reageren, reageer dan niet. Je hóeft het niet te lezen.

Ik denk trouwens dat ik de modjes ga vragen dit topic te verwijderen, veel te herkenbaar. Ik bedoel, niet iedereen hoeft te weten dat mijn echte naam Annie Koopmans is.Ooh heerlijk, je bent echt helemaal op dreef! Hoe verzin je het
Ik zelf ben ook best wel erg ijdel.

Toen ik wat jonger was, heb ik vanaf mijn 16de tot mijn 24ste mijn kop ook vol geplamuurd. Constant make-up bij werken, en en foundation blijven gebruiken tot dat er geen rood vlekje meer te zien was. Dat iedereen zei je huid word er slechter door, vond ik wel mee vallen. Maar op lange termijn is het wel slecht voor je huid , het kan niet ademen.

Kreeg steeds meer rode plekjes, plekjes genezen niet meer snel.

Heb op mijn 24ste in het ziekenhuis gelegen na een ongeluk,

kon me niet opmaken. Maar mijn huid werd wel mooier , omdat ik langere tijd geen make-up heb gebruikt.

En geloof mij , een goed verzorgde huid is mooier dan een strak geplamuurde.

Ik gebruik altijd nog wel een poedertje, of BB creme (BB creme is zeker aan te raden!) het staat gezonder, het is mooier.En je huid gaat niet kapot.

Als je nu en een aantal jaren te veel gebruikt, moet je later nog meer gebruiken.
quote:thee schreef op 08 mei 2012 @ 18:01:

kettle: DOMBOKun je mij aangeven wat het verschil tussen "domme gansjes" van mij en "dombo" van jou is?
En, sta je al in de startblokken?
verba volant, scripta manent.
Ik zou er nog een laag schellak overheen doen. Dan weet je zeker dat alles blijft zitten.
quote:mivida schreef op 08 mei 2012 @ 18:12:

[...]

Kun je mij aangeven wat het verschil tussen "domme gansjes" van mij en "dombo" van jou is?Dames, dames, kan het alsjeblieft weer over míj gaan?
Moet jij niet verder gaan met je plamuur?
quote:kettle schreef op 08 mei 2012 @ 18:32:

[...]

Dames, dames, kan het alsjeblieft weer over míj gaan?

Dikke 10 + voor deze opmerking!

Heb je er ooit aangedacht mee te doen aan echte meisjes .... ?

Denk dat je met je opmerkingen wel een leuke 1 bent, net als Michella.
quote:channel1984 schreef op 08 mei 2012 @ 18:37:

[...]

Denk dat je met je opmerkingen wel een leuke 1 bentEen leuke 1? Wa is da?
Wc papier bij je tieten doen. Dat maakt pas indruk.
Geen lipgloss lipliner?

Fail. Ik zou thuisblijven.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik vraag me af... Als je een gezichtsmaskertje van pannenkoeken mix maakt, dan kan je toch gewoon onder de zonnebank liggen voor 5 minuten en klaar? Dan ruik je EN lekker EN heb je die mooie pannenkoeken laag er al op liggen en dat in slechts 5 minuten van jouw tijd!

Genoeg tijd voor een beetje anal bleaching, hoop dat je genoeg chloor in huis hebt.
quote:verliefdopiemand schreef op 08 mei 2012 @ 16:40:

Verzin je eigen onderwerpen dit heb je van mij gestolen hoe durf je.
Komt als die make-up ook in smaakjes als je lekker

gaat zoeken met je date
quote:gewoonsuz schreef op 08 mei 2012 @ 16:54:

Ohw... geen sex lees ik net. Nou dan is idd de make-up voldoende, maar je neemt het wel erg krap met de tijd hoor, ik zou er echt nerveus van worden.

onderweg maar even langs de McDonalds voor een hapje eten dan, ik neem aan de snackbar geen optie is?Eten of drinken is natuurlijk uitgesloten. Dan gaat je lipstick, lipliner en lipgloss er af. En, o gruwel, er kan iets tussen je net gebleekte gebit gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven