(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
quote:leentjedb schreef op 09 mei 2012 @ 01:13:

Zonnebankje pakken Moos? Lekker warm en veel licht. Lijkt even een beetje op de zomer.Daar heb ik geen geduld voor Leen, één keer gedaan.....vreeeeeeselijk!
En Hortense, een extra voor jou!
MV met boy in haar armen? Kat? Of nieuwe lover? Niet dat ik nieuwsgierig ben...
Ha die thee.
Hortense ben je al begonnen in je nieuwe baan?
quote:Hortense schreef op 09 mei 2012 @ 01:13:

Mocy zonnetje zou wel lekker zijn ja..maar weken verkouden dan ben je toch een beetje uit balans hoor denk ik? Ik ken het...

MV fijn dat ze je geholpen heeft. En straks lig je weer met je boy in je armen! maakt veel goed.

Heerlijk om weer een boy in mijn armen te hebben liggen, mmmmm.

(weet zeker dat hij zo weer komt)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan niet quoten dus even zo: MV: fijn geen pijn. Weer aan het werk helaas.
Het zit Helene niet mee zeg.
quote:leentjedb schreef op 09 mei 2012 @ 01:15:

MV met boy in haar armen? Kat? Of nieuwe lover? Niet dat ik nieuwsgierig ben...

Ik ga niet vreemd, met mijn eigen rooie rakker

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thee.
Moos ook niet met je favo muziek in je oren? En dan lekker dutje doen? Zelf ook geen geduld voor trouwens.
quote:leentjedb schreef op 09 mei 2012 @ 01:18:

Het zit Helene niet mee zeg.Het zag er heel slecht uit, Hellp syndroom ofzo, dat gelukkig niet maar ze weten nog niet wat dan wel. Wat ik gelezen heb is het nog wel goed met kind. Maar toch niet met Heleen dus saar nog even voor duimen.
Lief Thee weet niet waar ik dat aan verdiend heb.

Nee Mocy begint 1 juni.
MV is dat rooie rakker de BK-er?
Ik neem nog maar een glaasje geperst fruit.

Nee Leen ook niet met muziek. Hou er gewoon echt niet van.
Mocy in welke business zit jij? Of is dat te privé? Geeft niks hoor.
Hortense, ik las ergens (ben topic even kwijt) een erg heftige posting van je (gister) en toen dacht ik 'goh, wat ben je een stoer wijf!'

Even was uit masjien halen, brb
Secretaresse in een dienstverlenende sector.
Hellp syndroom, jezus dat kan er ook nog wel bij. Dan kan H maar beter in het ziekenhuis zijn en goed in de gaten gehouden worden.
Herstel, lijkt op hellp syndroom lees ik net. Maar goed dat is erg genoeg. Hellp is gevaarlijk.
Leen, dat scheen het toch niet te zijn, maar wat wel ? Vind het zo sneu (understatement). Dan duurt een zwangerschap toch wel erg lang.
Zo was hangt. Kan alleen m'n spa rood niet vinden, dacht dat ik nog 2 van 1/2 liter flesjes had maar staat inmiddels op boodschappenbriefje voor morgen.

Leentje, wanneer zijn jullie teruggekomen?
quote:leentjedb schreef op 09 mei 2012 @ 01:24:

MV is dat rooie rakker de BK-er?Ja, hij en zijn jonge broertje hebben verlatingsangst dus ze liggen bijna altijd in mijn armen of tegen mij aan.
Nou Mocy dat ken ik een beetje. Dan loopt iedereen bij je aan en verwacht van alles van je dat het gisteren gebeurd is.

Nog een wijntje meiden?

Thee dat heb ik weer weggehaald bedoel je dat?
Ja Hortense precies. Maar naarmate je ouder wordt denk je steeds meer ´´soit´´ en deelt het werk in naar eigen inzicht-zin-ervaring etc. Ben tenslotte geen Fred Kaps....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven