nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
d8 het niet, we hebben de Playoffs nog...

je hebt gelijk, goed dat je het zegt!

hij kwam gister rond half8 knetterlam thuis en heeft de halve

boel ondergekotst

vanochtend wassie weer ok, wel beetje koppijn.

ik moet nog 1 week werken en dan heb ik lekker een week vakantie
Alle reacties Link kopieren
Bah, een kotsende man vind ik vies. Vooral als het uit dronkenschap is...Gelukkig is mijn vriend minder vaak dronken dan ik (schaam)

Hoe is het afgelopen met het kleffende paartje op je werk?

Ik had vandaag echt een k*tdag op mijn werk. Allemaal mensen die van alles en nog wat van me willen. En wat niet bij mijn werk hoort. Of eigenlijk wel een beetje, maar dan van drie verschillende mensen drie verschillende dingen, die recht tegenover elkaar staan.

Nog gefeliciteerd, Theeleut!
isa ik overdreef nogal over dat kotsen. hij heeft braaf in een emmer (die ik gepakt heb ) en op zn trui gekotst.

hij heeft vannacht wel in de logeer kamer geslapen trouwens, ik kreeg hem niet onder de douche en hij meurde een uur in de wind (net als het halve huis)

isa: wat naar dat je een rotdag had. bij mij op mn werk is weer een soort van verandering aan de gang. (gaan een aantal mensen weg ivm bezuinigingen.)

er komen een aantal nieuwe mensen bij, ik heb geen diee waarom maar ze nemen niet de moeite ff te zeggen wie ze zijn enz. heel erg irri... (en ook onbeleefd mijns inziens, maar goed)
Logeerbed is inderdaad een goed idee. Gelukkig viel het mee met zijn kater. Hebben jullie het weer goed gemaakt?

Mijn lief heeft één vriend met wie hij af en toe gaat doorzakken. Dan zitten ze bij die man de halve nacht te drinken (hij drinkt bijna niet), te roken (hij rookt anders niet) en te ouwehoeren. Hij komt dan 's nachts een beetje aangeschoten voorzichtig naast me liggen. Stinkend en nogal klunzig. Ik vind het heel schattig (en het komt ongeveer een keer per twee maanden voor).

Werk is over het algemeen wel ok, maar vandaag was echt iedereen aan mijn hoofd aan het zeuren. En eigenlijk wil ik niet op kantoor zitten, maar met muziek bezig zijn. Helaas levert dat ongeveer een kwart inkomen op, dus ik moet nog even volhouden :-)
het was dezelfde avond alweer goed (al weet ik niet offie daar veel van mee heeft gekregen )

toen ie gister ochtend braaf toegaf dattie koppijn had was het weer helemaal goed.

ik ben vrij vandaag en zit zoals gewoonlijk weer flink in tweestrijd tussen 'vooral doen wat moet' en 'doen waar ik zin in heb'.

is opzich al een goed teken, ik doe niet meer automatisch wat moet, maar ben er bewust van.

heb trouwens vanochtend weer flink liggen piekeren of rij examen nummer 600..

wil iemand mij daarom weer even een schop onder mn kont geven? (of liever mn onzekerheid)

als ik logisch nadenk: zolang ik me bewust ben dat ik me niet meer wil laten leiden door die eeuwige onzekerheid denk ik dat het best wel es kan lukken...
MP, even een leuk voorbeeldje misschien... Ik heb gisteren mezelf een schop onder mijn kont gegeven. Ik was op weg naar de KvK voor een cursus over ondernemingsplannen, en ik was echt vreselijk zenuwachtig. Dat is echt wat voor mij, druk maken over futiliteiten. Ik was bang om te laat te komen, dus veel te vroeg vertrokken, vervolgens was ik bang om te vroeg te komen. Ik zag me al in mijn eentje voor een dicht gebouw staan...

Ik maakte me druk over naast wie ik ging zitten, of ik wel uit mijn woorden zou kunnen komen, of ik niet de enige zou zijn die nog helemaal in het begin staat van het ondernemen, etc.etc.etc.... Diarree opwekkend zenuwachtig dus .

Daar was ik zooooooo klaar mee op een gegeven moment! Ik heb toen tegen mezelf gezegd: voor wie ga je? Voor de KvK? Voor de andere mensen in de zaal? Of ga je voor jezelf? Dat laatste is natuurlijk het geval, dus ik heb mezelf gezegd dat ik er dan ook maar zoveel mogelijk uit moest proberen te halen. Ik ging er niet voor niets heen. Dus, ik heb besloten uit mijn comfortzone te stappen, en niet alleen antwoorden te DENKEN, maar ze ook hardop te zeggen. Ongeacht wat anderen daarvan zouden vinden. Dus meer het voortouw nemen. Ik heb genetwerkt, gezorgd dat er in ieder geval één iemand mijn telefoonnummer heeft opgeschreven met de vraag of hij mij wilde laten weten zodra hij iets hoort over vacatures hier in Zwolle op mijn gebied (hij heeft een interessant netwerk), en ik heb tijdens het werken in groepjes (heb ik een heeeeeeekel aan!) regelmatig mijn mond open getrokken. Ik vond het doodeng, maar heb gemerkt dat de wereld niet vergaat als ik een keer iets zeg wat niet aankomt. En eigenlijk, alles wat ik zei kwam wel aan... Dus ik ben er zeker zekerder uitgekomen!

Dus bij deze geef ik jou een trap onder je onzekere kont, en moet je zelf maar eens opschrijven wat nu precies je onzekerheden zijn en hoe je die voor kunt zijn. Waar ben je bang voor? En voor wie zit je straks in die auto? Voor jezelf toch? En jij kunt prima rijden. Heb je al een automaat gehuurd?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
soezie je bent geweldig. je zegt pcies wat ik nodig heb.

jij bent toch trouwens al rij instructeur? mag ik van jou niet

ff een illegaal lesje voor de lol ?

nog geen automaat gehuurd, wil zeker weten dat vriend vrij is zaterdag (erg slecht excuus ben ik bang )

waar ik bang voor ben: dat ik door de zenuwen er weer een potje van maak en dus weer zak. hoe ik dat voor kan zijn: geen idee...

alhoewel ik dus denk dat ik veel te zwaar til aan de zenuwen en dat ik het veel te serieus neem. als ik weer pieker en op een gegeven moment boos word op mezelf en zeg: laat dat onzekere gedoe nou ff, dan voel ik me wel weer ok.

hihihi, mn tel. ging net. 'MET DE BANKGIIIROLOTERIJ, HEB IK HET GENOEGEN MET MEVROUW MISSPHOEBE? ik: ja dat heb je maar ik heb geen interesse. daahaaag!

heb een assertieve bui vandaag...
Soezie, wat een goed verhaal. En ook heel herkenbaar: Angst om te vroeg te komen en om te laat te komen, hahahaha.

Ik moet mezelf ook af en toe bestraffend toespreken dat niet de hele wereld mij lief moet vinden. Maar dat ik de wereld zo ver moet krijgen dat ze doen wat ík wil. En dat ze me dan misschien maar een trut vinden.

En MissP: Natuurlijk kan jij auto rijden. Je bent ontzettend goed bezig. Heb je jezelf trouwens ook al toegestaan om te zakken? Misschien lukt het dit keer niet. Nou ja, dan de volgende keer. Of de keer erna. Dat weet je nooit, wanneer die keer komt dat je het haalt. Maar die keer komt echt wel!

Was de Bankgiroloterij zo aan het schreeuwen? Ik word helemaal gek van al die goede doelen, krantenverkopers en energiemaatschappijen die op straat staan te verkopen sinds het bel-mij-niet-register. Als ik er een zie, zet ik mijn meest chagrijnige gezicht op (en dat is bijzonder chagrijnig) en vermijd ik oogcontact. Toch is er soms iemand die het dan nog probeert. Ik vind ze heel dapper.
MP, helaas heb ik geen lesauto tot mijn beschikking, anders viel erover te praten natuurlijk .

Tja, klinkt mij alsof je bang bent voor de angst zelf. Wie ben je bang om teleur te stellen? Je rij-instructeur? Je examinator? Phoebsman? Of jezelf? Je kunt het ook anders zien hè, je hebt blijkbaar toch wel ergens vertrouwen in jezelf, anders zou je niet steeds weer opnieuw op gaan. Waarom heb je dat vertrouwen? Omdat je weet dat je het kunt. Je weet dat je de juiste beslissingen kunt nemen als je in de auto zit. Het enige wat je nog hoeft te doen is het aan een of ander persoon te laten zien. Een persoon die ook ooit zelf zijn rijbewijs heeft moeten halen. Die ook niet meteen toen hij 18 was al kon rijden zonder les te hebben gehad, en zonder zenuwachtig te zijn geweest. Zenuwen mógen! Daar hoef je niet bang voor te zijn, ze maken je scherp. Je bent zenuwachtig omdat het belangrijk voor je is. Omdat je het zo graag wilt. En waar een wil is, is een weg. Ooit heb jij ook je 'gewone' rijbewijs. En misschien wel een stuk sneller dan je denkt.

*Emiel R. has left the building...*
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
soezie:
Mooi Soezie.....

Trouwens, zit Emile R nog vast? Die was toch opgepakt voor aanstichten tot brandstichting?
aaahh nee joh die is allang weer vrij

(blijft toch mijn ex-plaatsgenoot )
En dat komt dan weer niet op het nieuws.....

Hoe moet ik het dan nog allemaal bijhouden?
OETL, heel simpel: NIET.
Heb net een serie zitten kijken met theeman en het was nogal een heftige aflevering. Nu durf ik niet te slapen
Ben overigens wel gerustgesteld door Soezie....
even een

ga zo op bezoek bij een studiegenootje, vind het wel spannend eigenlijk.

Even vlug langs de bloemist en gaan met die banaan.

Update volgt later wel...

doeiiiiii
theeleut het is wel op tv gelderland geweest hoor...
MDF, je maakt me nieuwsgierig. Wat was er spannend aan het bezoek?

MP, hoe heb ik dat nu dan toch kunnen missen.
woon je ook in GLD dan
boehoe jullie zijn er niet....

Isa: ik heb met die fotowedstrijd hier op ut forum kaartjes

gewonnen voor Foam. ken jij het en is het leuk?

soezie: net weer rijles gehad, en mede door wat jij van de week zei en ik mezelf na het laatste examen een mega schop onder mn kont heb gegeven zie ik het volgende examen helemaal zitten en ga ik ervoor. (heb nog een paar weken, weet niet of mijn gevoel zo blijft maar dat zien we dan wel.....)

a.s zaterdag ga ik ipv die huurauto weer ff richting achterhoek tuffen met lesauto (maar telt niet als les want ze moeten daar toch heen.....) goed voor mn zelfvertrouwen

nader bericht: er staat weer een nieuw blogje klaar dames!
2 MP, Leuke blog!!

En dat voetbalgeweld snap ik ook echt niet hoor, maar misschien ben ik er te nuchter voor. Ook ben ik er geen echte volger van, misschien is dat ook wel een reden?

Wel 1 tipje nog voor je blog, viel me nl vooral op in part trois (deel 1) dat je niet na elke zin een nieuwe regel moet beginnen, dat leest best irritant vind ik.

Maar inhoudelijk ben je heel leuk om te lezen, dus lekker doorgaan!!

@ Oetl, waarom ik het spannend vond? Ik had hem al 1,5 jaar niet gezien. En vroeger in de tijd van studeren was er een soort wederzijdse spanning/interesse, duidelijk meer dan een klik tussen ons. Echter had hij toen al een vriendin en ik was op relatiegebied een pechvogel (lang verhaal). Inmiddels is hij getrouwd met zijn toemalige vriendin en is ook al vader. Ik ben nu ook getrouwd en heb sinds enkele maanden een zoon. Al met al reden genoeg om elkaar weer op te zoeken, want veel zien we elkaar niet. We bellen/sms wel wat vaker.

Die klik van vroeger was er nu ook weer. We hebben nog steeds een aantal dezelfde interesses en ideeën, maar zijn toch ook wel wat gaan verschillen van elkaar. Het was leuk om weer bij elkaar te zijn, we hebben echt veel lol gehad.

Verer niks nutteloos te melden....

oja nog wel 1 ding: Ik wil onweer!!
goed dat je het zegt! hoe bedoel je het precies? dat ik de korte zinnen maak/ te snel nieuwe? ik probeer juist te voorkomen dat de zinnen te lang worden....

wel leuk dat je het leuk vindt! als je het leuk vind mogen jullie trouwens best reacties plaatsen hoor (nutteloze reacties uiteraard )

verder heb ik sinds gisteravond koppijn...
MP, ik denk dat MDF bedoelt dat je misschien iets meer de zinnen achter elkaar moet laten doorlopen, zonder teveel enters ertussen. (Als niet klopt MDF dan roep maar!)

Dus dit is zin één. En dan is dit zin twee. En dan is dit nog zin drie.

In plaats van

Dit is zin één.

En dan is dit zin twee.

En dan is dit nog zin drie.

Ik overdrijf nu hoor, maar das puur om het even uit te leggen. Natuurlijk is het jouw blog, dus lekker schrijven zoals jij het wilt hoor! Maar ik vind het persoonlijk ook makkelijker lezen als het wat meer achter elkaar doorloopt. Natuurlijk wel met af en toe een nieuwe alinea . Lange zinnen leest ook lastig idd, dus die hoeven echt niet langer hoor! Dat lijkt mij verder prima zo.
hihi ja zoiets dacht ik al. wel grappig, want ik ben juist bang

dat de zinnen te lang worden vandaar dat ik bewust ze soms wat korter maak. zal er op letten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven