Mc Donalds vreetbui
woensdag 9 mei 2012 om 18:25
Ik wist gewoon dat jij dit was dikkie. Je reageert jammer genoeg nooit serieus op mijn postings. Jammer want ook ik heb BED maar ben daarvan herstelt. Als ik dacht dat het nu zinvol zou zijn zou ik meer over mijn herstel ervan vertellen en hoe het bij mij ging. Ik geloof alleen dat jij hier (nog) niet aan toe bent, jammer. Nou ja sterkte zal ik maar zeggen.
woensdag 9 mei 2012 om 18:27
Ik vraag me trouwens af waarom het zo extreem moet. Komt daardoor erg fake op me over.
Ik ken deze vreetbuien maar heel goed maar dan nog neem ik niet 2x een menu.
Dan neem ik 1 menu en evt een losse burger erbij.. En een ijsje.
Wat moet je met 3 drankjes en 2x patat sowieso? En dan al die burgers..
Zelfs ik bestel niet meer dan ik op kan.
Internagelaktisch
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 mei 2012 @ 18:25:
Ik wist gewoon dat jij dit was dikkie. Je reageert jammer genoeg nooit serieus op mijn postings. Jammer want ook ik heb BED maar ben daarvan herstelt. Als ik dacht dat het nu zinvol zou zijn zou ik meer over mijn herstel ervan vertellen en hoe het bij mij ging. Ik geloof alleen dat jij hier (nog) niet aan toe bent, jammer. Nou ja sterkte zal ik maar zeggen.Bedankt ik hoop dat ik er ook kom. Bij mij is het zo dat ik vaak denk dat het geen zin heeft. Ik heb jaren alleen geleefd zonder werk, vrienden en familie. Mijn moeder was de enigste die ik had en die is jaren geleden overleden. Als de eetbuien gaan heb ik niks meer.
Ik wist gewoon dat jij dit was dikkie. Je reageert jammer genoeg nooit serieus op mijn postings. Jammer want ook ik heb BED maar ben daarvan herstelt. Als ik dacht dat het nu zinvol zou zijn zou ik meer over mijn herstel ervan vertellen en hoe het bij mij ging. Ik geloof alleen dat jij hier (nog) niet aan toe bent, jammer. Nou ja sterkte zal ik maar zeggen.Bedankt ik hoop dat ik er ook kom. Bij mij is het zo dat ik vaak denk dat het geen zin heeft. Ik heb jaren alleen geleefd zonder werk, vrienden en familie. Mijn moeder was de enigste die ik had en die is jaren geleden overleden. Als de eetbuien gaan heb ik niks meer.
Cookies
quote:dikkie26 schreef op 09 mei 2012 @ 18:14:
[...]
Ik ben nu weken lang heel goed bezig en heel veel afgevallen. Maar een eetprobleem lost zich niet zomaar op, ik heb bing eating disorder.
De bedoeling is dan ook dat je er wat aan gaat doen.
Jij moet daarin veranderen. Enne dat je binge eating disorder hebt, het is in die zin geen ziekte, waar jij niets aan kan doen. Jij bestuurt jezelf. Jij bent zelf verantwoordelijk voor je handelen.
Je kan op het moment van je vreetbui of je aanzet tot een vreetbui ook proberen het oude patroon/gedrag te doorbreken.
Misschien kan je naderhand inderdaad eens goed bekijken wat de vreetbui triggerde en hoe je een volgende keer kan handelen om dit te voorkomen. Ik begrijp wel wat stiekkk bedoelt. Door het op deze manier neer te plempen, lijkt het erop alsof je alle verantwoordelijkheid voor de vreetbui buiten jezelf legt alsof het je overkomt en je er niets aan kan doen/veranderen.
Wees eens eerlijk en stop met jezelf voor de gek te houden.
[...]
Ik ben nu weken lang heel goed bezig en heel veel afgevallen. Maar een eetprobleem lost zich niet zomaar op, ik heb bing eating disorder.
De bedoeling is dan ook dat je er wat aan gaat doen.
Jij moet daarin veranderen. Enne dat je binge eating disorder hebt, het is in die zin geen ziekte, waar jij niets aan kan doen. Jij bestuurt jezelf. Jij bent zelf verantwoordelijk voor je handelen.
Je kan op het moment van je vreetbui of je aanzet tot een vreetbui ook proberen het oude patroon/gedrag te doorbreken.
Misschien kan je naderhand inderdaad eens goed bekijken wat de vreetbui triggerde en hoe je een volgende keer kan handelen om dit te voorkomen. Ik begrijp wel wat stiekkk bedoelt. Door het op deze manier neer te plempen, lijkt het erop alsof je alle verantwoordelijkheid voor de vreetbui buiten jezelf legt alsof het je overkomt en je er niets aan kan doen/veranderen.
Wees eens eerlijk en stop met jezelf voor de gek te houden.
woensdag 9 mei 2012 om 18:28
quote:maaique schreef op 09 mei 2012 @ 18:24:
Summerdance, die oreo's... Hemel!!! Zucht! Zo lekker. Nu wil ik ze ook.
Maar zit aan de crackertjes met filet. (die crackers van Lu met olijf en oregano smaak) jummmyy
Ook lekker
Enige punt hier is wel
Hoe zorg ik ervoor dat ik niet dat hele pak in mijn mik stop vanavond bij de koffie...
Want die Oreo's gaan natuurlijk hemels zijn...dat snap ik ook wel
*snijdt nog maar een champignonnetje extra in de hoop dat ze zo extra vol zit en er geen plek is voor een hele doos Oreo's*
Summerdance, die oreo's... Hemel!!! Zucht! Zo lekker. Nu wil ik ze ook.
Maar zit aan de crackertjes met filet. (die crackers van Lu met olijf en oregano smaak) jummmyy
Ook lekker
Enige punt hier is wel
Hoe zorg ik ervoor dat ik niet dat hele pak in mijn mik stop vanavond bij de koffie...
Want die Oreo's gaan natuurlijk hemels zijn...dat snap ik ook wel
*snijdt nog maar een champignonnetje extra in de hoop dat ze zo extra vol zit en er geen plek is voor een hele doos Oreo's*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 mei 2012 om 18:28
quote:maaique schreef op 09 mei 2012 @ 18:27:
Ik vraag me trouwens af waarom het zo extreem moet. Komt daardoor erg fake op me over.
Ja dat kan idd. als je BED hebt. Dat is ook heel moeilijk te snappen.
Je bent nu zeker alleen Dikkie?
Ja dat kan idd. als je BED hebt. Dat is ook heel moeilijk te snappen.
Je bent nu zeker alleen Dikkie?
woensdag 9 mei 2012 om 18:29
quote:dikkie26 schreef op 09 mei 2012 @ 18:26:
Snapte men me maar.
HET IS NIET NORMAAL. ZOEK HULP.
En waarom antwoord je niet meer op je andere topics?
Midden in de nacht rond 3 uur vragen of ik de hap wil bellen en vervolgens niet meer antwoorden?
Snapte men me maar.
HET IS NIET NORMAAL. ZOEK HULP.
En waarom antwoord je niet meer op je andere topics?
Midden in de nacht rond 3 uur vragen of ik de hap wil bellen en vervolgens niet meer antwoorden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven