Mc Donalds vreetbui

09-05-2012 18:11 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Teveel gekocht bij de mcdonalds en gegeten.
Cookies
quote:sinnombre schreef op 09 mei 2012 @ 18:37:

Boeien. Je moet doen wat je niet laten kan.

Prop er nog wat chips en negerzoenen bij. sympathiek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:wcpapiertje schreef op 09 mei 2012 @ 18:37:

Wat ik dan niet begrijp als leek, waarom dan gelijk ongezond voedsel. Als je je helemaal had volgepropt met rauwkost, was de schade veel minder erg. wanneer je een eetbui hebt, helpen worteltjes en radijsjes niet, dat neemt de spanning, verdriet etc niet weg
Ik zei 'boeien' n.a.v. het bericht van Dikkie26.

Ik dacht dat ze gewoon lekkere trek had en bij de Mac had gegeten.

Maar nu begrijp ik dat het een ziekte is.

Sorry.

Hoeveel heb je dan gegeten?
quote:wcpapiertje schreef op woensdag 09 mei 2012 18:37 Wat ik dan niet begrijp als leek, waarom dan gelijk ongezond voedsel. Als je je helemaal had volgepropt met rauwkost, was de schade veel minder erg.omdat je daar dan geen trek in hebt
Internagelaktisch
Mensen in een eetbui hebben over het algemeen een voorkeur voor zacht (en zoet) en dat is vaak erg calorierijk, zeker als dat hetgene is wat er makkelijk voorhanden is.

Toch gaat het nietmeer om het genieten van wat je eet op dat moment, maar gewoon letterlijk dat gat opvullen dat zich heeft ontwikkeld en met de dingen die het beste door te slikken zijn.

Een heel nare stoornis en ik hoop oprecht dat diegene die het hebben hier ook professionele hulp voor gaan zoeken, dit kan je echt niet alleen af.

Sterkte.
Nou ja, zeg wat aanvallend.

Dat het niet erg culinair verantwoord is, okay, gezondheidstechnisch ook al niet in zulke hoeveelheden, maar als iemand dit nou lekker vindt, dan mag dat toch?
@mienbillensjeuken: je hebt waarschijnlijk het lijstje niet gezien van TO.
quote:dikkie26 schreef op 09 mei 2012 @ 18:26:

Snapte men me maar.

Door alleen je enorme hoeveelheden voedsel te posten kweek je alles behalve begrip.

Ik hoop van harte dat je professionele hulp hebt, meer zelfreflectie krijgt en hier op een constructieve manier aan kan werken in plaats van dit soort loze kreten te plaatsen.

Sterkte!

Snapte men me maar.

Ik snap jou...

Heel erg goed zelfs...

Ik snap heel goed dat jij jezelf heel erg zielig vindt.

Dat je er niks aan kan doen.

Het vreselijk is die gedachte. En dat je daardoor alleen maar rotter voelt e daardoor de behoefte om het weg te eten alleen maar groter maakt.

Je je aan de ene kant kapotschaamt en aan de andere kant denkt; Fuck the world!

Het is verdomde moeilijk om er af te blijven of met mate te nemen...

Het goed kauwen van je voer, doe je ook al net meer, het glijdt zowat als 1 brok naar binnen. de maag krijgt door het slechte kauwe het signaal"vol!!!" te laat binnen..

Weet er alles van ja..

heb met iemand samengeleefd die zo leeft.. mijn leven naar de kalote is niet zo heel erg, dat van de kinderen, dat vond ik veel erger..... mijn jongste zoon kan niet met Papa voetballen, rennen, stoeien, hardlopen, de speeltuin in.. omdat papa de ene poot niet voor de andere kan krijgen....

Mijn zoon ziet dat papa pillen moet slikken en spuiten, te hoge bloeddruk, diabetes 2. papa plasproblemen heeft, papa een masker opheeft als hij gaat slapen, papa om de 50 meter moet zitten omdat papa nauwelijks kan lopen...
Ieb, wat knap dat je van BED hersteld bent. En lief dat je Dikkie je hulp aanbiedt.
Jawel, wel gezien, veel ja, en als ik dan over topicstarters problematiek lees, snap ik al helemaal niet dat er zo aanvallend gereageerd wordt door sommigen.
Bloemetje
quote:Elynn schreef op 09 mei 2012 @ 19:08:

[...]

Door alleen je enorme hoeveelheden voedsel te posten kweek je alles behalve begrip.

Ik hoop van harte dat je professionele hulp hebt, meer zelfreflectie krijgt en hier op een constructieve manier aan kan werken in plaats van dit soort loze kreten te plaatsen.

Sterkte! Wat een goede constructieve post Elynn. Respect.
Ik heb iedere twee weken een eetbui bij de Mac. Ik neem dan een Big Mac-menu met grote friet, 2 fritessaus, een grote cola en twee simpele hamburgers.

OP is helaas weggehaald, weet niet of TO het wint van mij.

Ik compenseer zo iets minder leuks.
truffelmaffia, jouw menuutje valt idd in het niet bij de lijst van TO.
Okeej, was gewoon benieuwd.
.
Nou ja, het is nu eenmaal zo dat veel mensen een nogal verstoorde verhouding met eten hebben. Zo lees ik hier dat kreeft eten 'zondigen' is? Zondigen vind ik al zo'n naar woord in deze...
quote:dikkie26 schreef op 09 mei 2012 @ 18:13:

Ik plaats dit topic meer voor mezelf kan ik later als het hopelijk goed gaat terug kijken naar hoe ik was.Neem een dagboek?
Elastiekje, ik heb erover nagedacht maar zou jij me willen mailen om er verder over te praten? Ik doe het liever niet op het forum.

Je kan me mailen op
Lief, Ieb!

Elastiekje, ik lees je wel vaker en vind je een leuke vrouw (ja ja, steek die maar tussen je wulpse billen ). Hoop dat je veel aan Iebs hulp hebt. Lijkt me alleen al fijn om 's van gedachten te wisselen. Zet 'm op vrouw!

*
Is goed hoor elastiekje ik zie je mail wel verschijnen en wellicht ook een mail van Dikkie.

Snapte men me maar.

Ik snap je.

Het is niet zomaar iets. En het is niet zomaar over. Dat kun je niet alleen.

En het hoort erbij dat je je tegen hulp verzet, dat je alleen nog maar negatief bent. Geen heil ziet in hulp.

En het hoort erbij dat mensen er niks van begrijpen en zeggen: Gewoon niet doen.

Heel veel sterkte lieve Dikkie.
Ah, daar ben je weer....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven