Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Rainbow01 schreef op 09 mei 2012 @ 20:52:

geen geld maar wel roken en duur bellen

daar kap je dan toch als eerste mee?

Vergeet de sportschool niet. Dat is ook zo 40 euro in de maand.

Wat een trieste figuren, het is allemaal niet hun schuld.
quote:Rainbow01 schreef op 09 mei 2012 @ 20:56:

1980 belde net, ze wilden het kapsel van die vrouw terug
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Liezze schreef op 09 mei 2012 @ 20:56:

Even totaal off-topic.

Liezzekat is zo'n enorm monster!

Ik sta heel even op om nieuwe koffie te pakken, kom terug ligt mevrouw met haar billen heel onschuldig om MIJN warme kruik te kijken!

En ik heb het zo kouhouhouhoud!!!!
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 20:56:

[...]

En stopt er elke keer mee, als zijn baan niet zo leuk is!Dat wissiknie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat ze teveel uitgeven...klopt!

Maar zeg nou zelf, als jij werkgever zou zijn en Raoul zit tegenover je bij een sollicitatie. Onverzorgd, niet te verstaan, fragiel, vermoedelijk naast groot rijbewijs nauwelijks papieren... zou jij hem aannemen?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 20:52:

[...]

Ik vind het ook raar, dat er blijkbaar zo weinig controle is, dat iemand gewoon kan besluiten om jarenlang thuis te gaan zitten niksen. En dat ze dan wel elke maand geld krijgen, waar een ander zich een slag voor in de rondte werkt.

Ja ik snap ook niet dat er zo weinig controle is. Ik heb een collega die in een rolstoel zijn hij kan alleen zijn hoofd bewegen. En toch werkt hij 4 dagen in de week. En deze twee kunnen alleen maar op hun luie reet zitten lekker makkelijk.

God wat zit ik mij op te vreten zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
@Rainbow
De gasrekening betalen ze ook niet, hij houdt zijn sjaal om.
Zo, weer bijgelezen, tot volgende reclameblok
Djeeeeeezus, wat een apple spul!!!!!!!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik begrijp iets niet. Ik zie allerlei dure spullen (dure televisie, iPad,iPod) en ze hebben schulden en een uitkering? Waar is het toch mis gegaan in deze maatschappij?

Ik word er echt boos van! Ik werk full time en kan ook maar nauwelijks rond komen en al helemaal niet dit soort dure spullen kopen. En ik heb al flink bezuinigd. Ik heb een abo op de sportschool, geen dure telefoonabo's, ik rook niet, geen loterijen etc.
Ipad, Iphone, I lapslet....

Toe maar...

Kan niet op daar!
Oh...niet alleen een Apple laptop, zie ik!

en dan ook nog liegen dat die in een 'betere tijd' gekocht zijn. Hoe lang bestaat de iPad al? Toen zaten zij nog tot hun strot in de schuldsanering!
Oh, nu is het allemaal van hem.
2000 euro voor tweedehands elektronica...
Nats, ik ga ook echt ALTIJD in het smetteloos wit in een bos lopen!
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 20:57:

[...]

Ik twee maanden en ik vond het ook vreselijk

Aan de andere kant, ik zat bij mijn werkcoach (echt wat die lui doen is me tot op de dag van vandaag een raadsel) te mopperen dat ik dan wel de kassen in ging fot the time being..

Maar dat vond ze niet verstandig...

Dom mokkel was dat zeg!Ach ja die werkcoachen zitten daar alleen maar voor zichzelf ik had ook een dom mokkel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:registreerjenu schreef op 09 mei 2012 @ 20:59:

Ik begrijp iets niet. Ik zie allerlei dure spullen (dure televisie, iPad,iPod) en ze hebben schulden en een uitkering? Waar is het toch mis gegaan in deze maatschappij?
Waarom gaat die vrouw dan niet gewoon ergens anders wonen?

quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:00:

Nats, ik ga ook echt ALTIJD in het smetteloos wit in een bos lopen!
quote:charlottew88 schreef op 09 mei 2012 @ 21:00:

[...]

Ach ja die werkcoachen zitten daar alleen maar voor zichzelf ik had ook een dom mokkel Ik had er een die mij vooral heel leuk vond. En die leek te denken dat ik dan vanzelf wel een baan zou krijgen

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als ik naar dit programma kijk ben ik bang dat alle vrouwen (inclusief ik) er over 15 jaar + 2 kinderen zo onverzorgd uit zie.
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:00:

Nats, ik ga ook echt ALTIJD in het smetteloos wit in een bos lopen!Dagje uit met de kinderen doe ik ook graag in het wit...is dat raar dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven