Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
In een tent in de tuin... Nee man, zoek dan een kamer ofzo. Pfff.
Sorry, maar deze mensen verdienen elkaar. Wat een lapzwansen. Natuurlijk is er werk, altijd!! Laat ze alsjeblieft bij elkaar blijven.
Wat een dooooohoooooos!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Mensen doen rare dingen als ze geen geld hebben, ze willen de buitenwereld laten denken dat ze juist wél geld hebben.
quote:Tinkeldel schreef op 09 mei 2012 @ 21:01:

Als ik naar dit programma kijk ben ik bang dat alle vrouwen (inclusief ik) er over 15 jaar + 2 kinderen zo onverzorgd uit zie.Als ik er over 15 jaar uitzie als 38, mag ik niet klagen
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 21:01:

[...]

Ik had er een die mij vooral heel leuk vond. En die leek te denken dat ik dan vanzelf wel een baan zou krijgen Maar je bent toch ook heel leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Whoehahahahahahahaha

Ze wil het niet over de schulden hebben, ze wil alleen scheiden!

wow.....de echtscheidingscoach gaat er met gezwinde spoed aan de echtscheiding werken

Met gezwinde spoed, wat een heerlijk Nederlands...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
domme muts
Omg nu wordt ze aangevallen en nou laat ze het afweten.

Zij wil scheiden en hem met de schulden laten zitten. Die wil ze NIET meenemen, dat is nu duidelijk.
Gaat ze zitten brullen over die financiën, maar WTF heb je aan een ouderschapsplan als er geen 2 huizen betaald kunnen worden?
En nog volhouden dat de slechte financiën alleen zijn schuld zijn. Tja...
quote:hatseklats schreef op 09 mei 2012 @ 21:01:

[...]

Dagje uit met de kinderen doe ik ook graag in het wit...is dat raar dan?

Welnee kind!

Tuinieren doe ik ook in een kek wit tuinpakkie!v
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:00:

Nats, ik ga ook echt ALTIJD in het smetteloos wit in een bos lopen!
En dit is dus wat er al die jaren is mis gegaan....liever met de kop in het zand, dan de problemen eerlijk onder ogen komen
Oh ja zo'n loeder heb ik ook in de familie. Spreek je haar aan op waarom ze niet werkt, komen er van die rotsmoesjes. Hoor deze vrouw: In Heerhugowaard is er niks. DAN ZOEK JE TOCH VERDER. Sjongejonge
quote:charlottew88 schreef op 09 mei 2012 @ 20:58:

[...]

Ja ik snap ook niet dat er zo weinig controle is. Ik heb een collega die in een rolstoel zijn hij kan alleen zijn hoofd bewegen. En toch werkt hij 4 dagen in de week. En deze twee kunnen alleen maar op hun luie reet zitten lekker makkelijk.

God wat zit ik mij op te vreten zeg.

Wat denk je van beenamputatie wegens suikerziekte. En dan wordt er gezegd: je kan nog makkelijk achter een buro zitten.

Dit stel verdient geen hulp. Ze willen zelf niet werken en moeite doen om de situatie te veranderen.Het is hun eigen schuld, los het zelf op.

En welja joh nog een keer de schuldhulpverlening in willen. Echt walgelijk.
Waarom gaat ze niet aan webcamseks doen? Er is vast een markt voor.
ze zegt net dat ze in het dorp geen werk hebben, dan ga je toch verder buiten je woonplaats kijken?
Zware trash dit! Heerlijk!
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 21:02:

[...]

Als ik er over 15 jaar uitzie als 38, mag ik niet klagen Ow ze is 38? Ik dacht dat ze in de 40 waren. Ik snap echt niet dat vrouwen zo kunnen verslonzen. Valt me wel op bij meer van de vrouwen uit dit programma.
quote:registreerjenu schreef op 09 mei 2012 @ 20:59:

Ik begrijp iets niet. Ik zie allerlei dure spullen (dure televisie, iPad,iPod) en ze hebben schulden en een uitkering? Waar is het toch mis gegaan in deze maatschappij?

Ik word er echt boos van! Ik werk full time en kan ook maar nauwelijks rond komen en al helemaal niet dit soort dure spullen kopen. En ik heb al flink bezuinigd. Ik heb een abo op de sportschool, geen dure telefoonabo's, ik rook niet, geen loterijen etc.

Ja, daarom zit ik me ook op te winden.

Vooruit, ik rook wel, maar daar laat ik dus andere dingen voor.

Die lui hebben een goed onderhouden huis, huisdieren, mooie spullen en doen helemaal niets! Van de zotten toch!
quote:flip123456789 schreef op 09 mei 2012 @ 21:04:

Waarom gaat ze niet aan webcamseks doen? Er is vast een markt voor.
Nee Kutje....JIJ begrijpt het nog steeds niet!
pfffff wat een slachtofferhouding
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alleen haar onderlip beweegt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven