Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ik ga niet naar sbs hoor straks. 2 van die drama programmas trek ik niet
quote:Rainbow01 schreef op 09 mei 2012 @ 21:18:

ik ga niet naar sbs hoor straks. 2 van die drama programmas trek ik nietwat is er op sbs?
Nu het toch pauze is; weet iemand of ' The rachel Zoe Project' ook weer op TLC komt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pearle......een goede beurt
quote:nouschi schreef op 09 mei 2012 @ 21:21:

Nu het toch pauze is; weet iemand of ' The rachel Zoe Project' ook weer op TLC komt?

Die wie???

Geen idee, maar ik ben al wel de hele week in extase omdat Dexter zondag weer begint

Maar dat vroeg je niet hè?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:14:

[...]

Yep!

Weet je dat ik in staat ben een brief naar RTL te sturen

Het is dat ik weet dat het geen enkele zin heeft, maar mijn god wat een drama mens vind ik dat!Schrijf ze dan meteen even dat het schandalig is dat ze dit soort mensen hulp bieden, terwijl er een hoop mensen zijn met problemen, waar ze niet zelf schuld aan hebben.
Ik ben een beetje klaar met het zogenaamde sentimentele, zielige gedoe van dit soort lui. Ga gvd aan het werk en blijf uit de SHV. De werkenden betalen nu en voor hun uitkering en voor eventuele schulden die niet meer af te lossen zijn. Wie moet nu eigenlijk geholpen worden. Mijn ex is zelfstandige, aan de grond zo goed als failliet maar vecht gewoon door. Woont in bij kennissen want kan geen huur betalen. Maar hulp krijgen van de gemeente nou nee hoor. Ik vind het zo oneerlijk allemaal.

En nee hij hoeft niet in de SHV, hij wil er voor werken om er uit te komen maar hij zou zo blij zijn met een eigen huisje. Kan hij niet betalen omdat er wordt gekeken naar de inkomsten en niet naar de uitgaven. En dan dit verhaal TE WALGELIJK.

Het is zo oneerlijk allemaal.
quote:pearle schreef op 09 mei 2012 @ 21:20:

[...]

wat is er op sbs? Een goede buur[t] drama programma door leontien gepreenteerd
quote:nouschi schreef op 09 mei 2012 @ 21:21:

Nu het toch pauze is; weet iemand of ' The rachel Zoe Project' ook weer op TLC komt?Ik weet niet wat het is, dus ik heb geen idee.
quote:hatseklats schreef op 09 mei 2012 @ 21:14:

Ik vraag me af of dit tranen van geluk zijn.Ik ook ik dacht die huilt omdat ze moet gaan werken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind die vent positief
Wat heeft Natas een raar idee van gezellig...
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:22:

[...]

Die wie???

Geen idee, maar ik ben al wel de hele week in extase omdat Dexter zondag weer begint

Maar dat vroeg je niet hè? Nope
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er waren toch 2 kinderen?
Wat is Natasje toch nep met dat kind...
quote:celine2906 schreef op 09 mei 2012 @ 21:22:

Ik ben een beetje klaar met het zogenaamde sentimentele, zielige gedoe van dit soort lui. Ga gvd aan het werk en blijf uit de SHV. De werkenden betalen nu en voor hun uitkering en voor eventuele schulden die niet meer af te lossen zijn. Wie moet nu eigenlijk geholpen worden. Mijn ex is zelfstandige, aan de grond zo goed als failliet maar vecht gewoon door. Woont in bij kennissen want kan geen huur betalen. Maar hulp krijgen van de gemeente nou nee hoor. Ik vind het zo oneerlijk allemaal.

En nee hij hoeft niet in de SHV, hij wil er voor werken om er uit te komen maar hij zou zo blij zijn met een eigen huisje. Kan hij niet betalen omdat er wordt gekeken naar de inkomsten en niet naar de uitgaven. En dan dit verhaal TE WALGELIJK.

Het is zo oneerlijk allemaal.Helemaal eens hoor! Dit zijn mensen die perfect in staat zijn om te werken, maar gewoon niet willen. Ja, nu ze erachter is gekomen dat die bijstand ook niet alles is, nu wil ze opeens wel werken. (maar eerst die eerste werkdag maar even afwachten...).
Fijn dat ze nog een keer duidelijk al die Wii spellen in beeld brengen.
Mijn ex leeft al 5 jaar bij kennissen en deze kansloze krijgt een vakantiewoning.

Wat moet je per week betalen voor een vakantiewoning??

Snap ik het nou niet?
quote:courage_ schreef op 09 mei 2012 @ 21:25:

Wat is Natasje toch nep met dat kind...
quote:duvelke15 schreef op 09 mei 2012 @ 21:22:

Pearle......een goede beurt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tuurlijk, de knop ging meteen om bij 'm
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 21:24:

Er waren toch 2 kinderen?

Die andere is...euhh....even weg denk ik

Wat doen de echtscheidingslieden trouwens met de hond straks?
We gaan niks meer horen over die schulden hoor.

Alsof dat zich vanzelf oplost!
hij komt er wel, vind dat er meer spirit in hem zit nu
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het zijn beiden de slimsten niet, zoals bijna bij elke aflevering het geval is. Beetje uitbuiten van "zielige" mensen door RTL. Maar ja, alles voor de kijkcijfers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven