Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mmmoi25 schreef op 26 maart 2008 @ 10:30:

[fgcolor=#FF00CC]@Krokus: Ik wil ook wel oppassen...maar ik woon nóg verder dan Mirjam Echt? Ik woon in de Randstad.
@Poepen in bad. Hahaha Mmmoi en dan zit je er zelf dus ook lekker in. Kyran heeft ook een keer in bad gepoept maar die dag had ik zelf geen zin om mee in bad te gaan, gelukkig. En gister had hij een andere actie. Terwijl ik zijn bad laat volopen laat ik hem altijd even in zijn blootje rondscharrelen op de overloop en in zijn kamer. Hoor ik opeens een enorm gehuil. Ga snel kijken wat er aan de hand is. Heeft hij midden in de kamer gepoept en is er enorm van geschrokken. Hahaha.

En als Myrddin in bad is geweest laat ik tegenwoordig het bad nog even staan want je kan er vergif op innemen dat hij binnen het uur okselpoep heeft en nogmaals in bad moet.

@zoetigheid. Kyran mag best chocola hij had van de opa's en oma's een paasei en haas gekregen die staan er nu nog maar hij krijgt er af en toe een stukje van in de middag als ik theedrink. Hij vind het wel lekker geloof ik maar hij vind het leuker om mij te voeren en ja chocola sla ik niet af natuurlijk.

Verder drinkt hij alleen water en melk. Hij zal al die sapjes best lusten maar zolang hij nog blij is met water. Hij drink water de hele dag door uit een antilekbeker (hoe slecht) die hij overal achter zich aan sleept. En 's ochtends melk uit een fles bij ons op bed. Hij weigert de rest van de dag gezellig te doen als hij geen fles heeft gehad. Bij de lunch melk of optimel uit tuitbeker of oefenbeker.

Broodbeleg alleen hartig: kaas of vleeswaren. N-man en ik houden allebei niet van zoetigheid op brood. Dus Kyran heeft het op dat gebied niet met ons getroffen. Hij krijgt nu af en toe wat honing op brood. Dat heb ik dan wel weer in huis voor in de thee of in sladressing.

Het slapen van Myrddin gaat nu al een stuk beter. Wat een rust. Ik hou nu voor mezelf aan maximaal 1,5 uur wakker en dan weer naar bed of eerder als hij gaat gapen of jengelen. Dan huilt hij even in bed. Dat lijkt voor mij een eeuwigheid maar moet toegeven dat het vaak maar een kwartier is. Vervolgens slaapt hij 1 tot 2 uur. Gisteravond voor het eerst in weken dat hij na een half uur al ging slapen en dat ik hem voor de laatste voeding toch maar wakker gemaakt heb om elf uur. Daarna sliep hij gewoon weer lekker verder.

Ik ga ook maar even aan het huishouden.....
ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met FF is. Al een tijd niets van haar gehoord.

Niniane, fijn dat je wat aan je rust toekomt

Roan heeft nog nooit in bad gepoept. Even afkloppen. Hij heeft ook min of meer een vaste poeptijd. Hahaha. Normaal gesproken tussen ontbijt en fruit. De laatste dagen is het ineens een uur of twee 's middags. En dan het liefst zelf erin grijpen. Smeerkees.

Dus wel oppassers hier. Hmmmm. Whehe. Het zal wel goedkomen, maar ik moet er nog wel even achteraan.

Ik heb al braaf huisgehouden. Vind de nep redbull van de lidl ineens heerlijk en misschien verbeeld ik het me, maar ik word er echt energiek van. Vanochtend dus al 2 wassen gedraaid, koelkast schoongemaakt van binnen, stofgezogen, gedweild. En dat terwijl ik een hekel heb aan poetsen!
Jeutje wat een kletstante's opeens.

@drinken, we hebben Mayte met opzet eigenlijk heel vroeg geleerd om door een rietje te drinken en uit een oefenbeker, ze kan nu dus ook zelfstandig hieruit drinken (is nog wel een geklieder maar zo'n plasticslab doet wonderen) heb vandaag toch maar een antilek tuitbeker gekocht (die we hadden stond bij de oppas) want als we ergens op visite zijn wil ze wel zo'n ding, maar thuis niet (euh......sja dat krijg met mij als moeder en Lief als vader.....beetje dwars in de kop)

@ziek, was ik een paar dagen geleden aan het vertellen dat ze eigenlijk noot ziek is, gisteravond dus dikke koorts......39 graden en gloeien! nait te sunnig......echt heel erg zielig, maar wel eenzetpil gegeven en vanochtend was het nog 38,5 (en nu net weer getempt en was 38,1) veel drinken en niet te druk doen. Hebben met schoonouders vandaag wel een spaarrekening voor d'r geopend en we zijn boodschappen wezen doen....en nu weer lekker tukken. D'r hele neus zat vanochtendook vol met groen opgedroogd snot....en we hebben vitamine D druppels aangeschaft (dit omdat ze alleen s'avonds nog fles krijgt en dan moet je, volgens het CB de vit. D aanvullen)

@Mirjam, nu Hanna geen koemelk drinkt, moet je dan ook vit. K geven? moest ik meteen aan denken toen ik voor het schap met allerhande toestanden stond.

En ik heb meisje maar een nieuw setje gekocht. Ben wat dat betreft dol op de HEMA lekker fris, vrolijk en fleurig!

Mijn fiets vandaga door de keuring geweest en die rijdt weer als eenzonnetje.

en Krokus, als je echt omhoog zit dan mag je Roan hier wel brengen.......(even afhankelijk van de dagen, of je moet het geen probleem vinden als Lief oppast-> check voor mezelf, dit ook even met Lief communiseren)

@studieschuld, ik heb me vergist, dat bedrag van 30.000 is van lief, (heeft meerdere studies niet afgerond, echt zo'n flierefluiter en vroeg opzichzelf gaan wonen zonder steun va nouders) en mijnes is rond de 15.000 als Lief die 280 wel gaat aflossen dan zijn we er samen elke maand 400 euro armer...soit, ben het wat dat betreft helemaal met Baba eens, je leeft nu en straks als ik dood ben staat mijn saldo op rood.....geen geruzie in de familie over de erfenis enzo.....(maar wel altijd alle rekeningen betaald natuurlijk)

goed ik ga me klaar maken om te gaan werken. Doos ibuprofen in de tas (ben zelf ook weeeeeeeeer ziekig) tijdschrift voor in de trein, geld voor een kaartje en m'n fiets mee......ready steady GOOOOOOOO!!!!!!
Hoi hoi,

Ringel, bedoel je met boorelnootjes van die dingen waar pinda's inzitten? Ik heb altijd begrepen dat kinderen geen pinda's mogen tot het moment dat ze met de ene arm het andere oor kunnen aanraken over het hoofd heen, dus met linkerarm het rechteroor bv. Dat betekent dat ze zich niet meer op een bepaalde manier kunnen verslikken zodat er voedsel op de verkeerde plek aankomt. In pinda's zit namelijk een stof die dan niet goed is. Het gaat dus niet om de afmeting van de noot maar om een stofje wat er in zit. Zodra kinderen makkelijk de oortest kunnen, verslikken ze zich nog wel, doen wij ook, alleen is het niet meer gevaarlijk.

...dus.....

Mmmoi, wat maf dat Jasmijn steeds poept in bad en dat ze daar nog vies van is ook. Mats deert dat helemaal niet, is een beetje een rouwdauwer wat dat betreft geloof ik.

Mirjam, wat knap dat Hanna al uit een beker drinkt. Mats eet wel eens youghurt uit zo'n oefenbeker, dat gaat wel goed. Drinken krijgt hij uit de rietjesbekers van Nuby of een tuitbeker. Heel soms wat water uit een beker maar tis een dikke knoeipot!
heb je nog sollicitaties lopen annie? Of laat je het mooi even tot je aan je tweede kindje gewend bent.
@ringel. Bedankt voor het aanbod, maar ik kan Roan nog niet bij jullie brengen. We hebben nog geen auto.

Desnoods als het echt niet anders kan moet hij maar naar de creche. Is immers een noodoplossing.
Pokkeding! Ik had een heel stuk getypt, loopt die compu weer vast... maar ik heb wel huishoudelijk gedaan hoor, gestreken, boodschapje, aardappelen geschild... ben op de goede weg. Jasmijn ligt nu weer in bed maar ze zijn bij de nieuwe buren behoorlijk aan het verbouwen, het is zo'n herrie dat je elkaar niet kunt verstaan dus ben benieuwd of ze slapen wil. Ik word er persoonlijk al gek van!!!
Poe hee wat hebben jullie veel geschreven. Ik heb het allemaal wel gezelezen maar ik heb even geen puf om te reageren.

Floor heeft al een tijd flinke luieruitslag en dat bleek een schimmelinfectie te zijn waar we zal voor hebben gekregen. Gisteren was het aleen ineens veel erger en had ze er ook heel veel pijn aan. Vanmorgen dus maar even naar de dokter en nou blijkt het dus ontstoken te zijn dus nu hebben we weer een nieuw zalfje.

Elke keer dat ze nu een poep of plasluier heeft moet ik haar met een washandje lauw water schoonmaken in plaats van lotiondoekjes en daarna moet het aan de lucht drogen. Ik ben dus voor mijn gevoel de halve dag luiers aan het verschonen.

Vanmiddag had ik haar in haar blote billen even rond laten lopen boven toen ik met de was bezig was en op een gegeven moment moest ze plassen. Ze zat heel verbaasd te kijken wat er gebeurde. Ik wilde het net gaan opruimen toen ze uitgleed en vol in de plas viel. Toen heb ik haar maar helemaal even afgespoelt.

Zelf voel ik me sinds gisteren ook blubber. Tegen de tijd dat ik terug kwam van mijn werk gisteren was ik heel misselijk en kon ik nauwelijks wat eten wegkrijgen. Om 8 uur ben ik maar gaan douchen en naar bed. Vanmorgen helaas nog niet beter en de brinta kwam er ook weer vrolijk uit.

Ondertussen ben ik al een mandarijntje en ontbijtkoek verder dus het gaat al iets beter.

Dat was wel weer genoeg geklaag voor vandaag. Morgen ben ik vast weer helemaal vrolijk.
Toppunt van nesteldrang; ik heb de wasmachine gewassen. Zeepbakje eruit gepield en men, daar zit veel zeep. Was alleen niet zo slim om een witte was daarna te draaien....hmmmm, ach ja, het is toch heet geworden.

Pebbles, wat naar die uitslag. Vorige week was het bij Mats ook mis, tot bloedens aan toe, iedere keer met verschonen was het een drama, vreselijk. Wel goed om te weten dat als het te lang duurt dus ook iets anders kan zijn.

Krokus, heb verder niks lopen maar blijf wel rondkijken. Uitzendbureaus willen me sowieso niet in deze toestand maar op eigen houtje blijf ik doorgaan.
Oja, dat nieuwe spul van Omo Klein maar Krachtig ofzo ruikt heerlijk! Je zou spontaan een onderbroek op je kop zetten zodat je het de hele tijd kan ruiken.........
hahahaha een onderbroek op je kop, omdat het wasmiddel zo lekker ruikt! hahahaha....toch maar eens uitproberen (ben ondertussen wel een beetje uitgesnuffled op de robijn, heb alleen nog 4 flessen staan)

@Annie, o ja joh? geen idee dat het zo was (wat een ingewikkelde test om te testen of je, je wel op de juiste manier kan verslikken, of juist niet) wist wel dat ze tot het 1e jaar geen pinda;s mocht hebben ivm dat stofje waar je het over hebt, maardat andere wist ik dus niet. Afgelopen zondag heeft ze bij vrienden een paar borrelnootjes in d'r mond gepropt, omdat hun zoontje dat ook deed (is 4 maanden ouder) maar die gooide meteen de hele schaal maar in zijn mond (en dan nog bleren omdat er niks meer bij in kon) dus Mayte nam haar kans waar en heeft hem een paar afgesnoept, maar ze vond het toch niet lekker en dan is het pffffffrt...eruit met het ding. Het korstje vindt ze dan wel lekker.

Vandaag gewerkt met koortshoofd en snottebellen en met een invaller van het uitzendbureau, niks mis mee hoor, maar verdomd lastig als de hele groep op jou moet draaien en je kop staat er niet naar.....

verder weinig bijzonders......

ga nog f snufflelen en dan slapen.
Weet iemand hoe je dit forum van het slechtzienden standje af haalt? Ik heb nu MEGA letters op mijn scherm en dat komt doordat Jasmijn op allerlei knopjes tegelijk zat te rammelen...

Ook hier weer een zeeeeeer vroege Jasmijn, half zeven was ze het zat. Ik ben blij dat de klok binnenkort weer verzet wordt, dan wordt ze tenminste weer om half acht wakker

Nu is ze om me heen aan het rommelen, we zijn nog niet aangekleed. Ze is een beetje hangerig vanochtend, ze wilde maar een paar happen eten en ging daarna heel vervelend doen en eigenlijk de hele ochtend ' jammert' ze bij alles wat ze doet. Irritant, want dan wil ik weten wat er aan de hand is.

Ik heb lekker de auto vandaag dus ik ga even langs school en naar een tweedehands kinderkledingzaak die naast mijn school zit. Even snuffelen of er voor een klein prijsje nog wat te vinden is. Ik heb al wel aardig wat leuke dingen voor Jasmijn gekocht, maar dat zijn allemaal echte zomerkleren en daar is het weer nog niet echt naar Dus kan ik wel iets voor 'tussendoor' gebruiken.

@Ringel: Ook nog met een invaller werken als je al niet lekker bent... moet je vandaag ook nog werken?

@Krokus: Ik gebruik eigenlijk altijd waspoeder en nooit vloeibaar wasmiddel (schijnt niet zo goed voor je machine te zijn omdat het nogal ' vet' is), maar vloeibaar ruikt altijd zo heerlijk. Ik denk dat ik het toch ook maar een keer ga proberen, als jij er zelfs met een onderbroek over je kop voor zou willen lopen

@Pebbles: Voel je je al een stukje beter? Hier was inderdaad heel veel geschreven gisteren, iedereen was heel actief, haha!

Manlief is gisteren in de keuken bezig geweest met schuren en schilderen. Er zijn heel veel klussen in ons huis nog steeds niet helemaal af en daar baalt hij van. Dus gaat hij 's avonds nog aan de gang. Kom ik vanochtend beneden, is het natuurlijk 1 stofbende, niet normaal meer. Heeft ook geen nut om alles schoon te maken, want vanavond gaat hij weer verder... ik haal er maar even een stofzuigertje doorheen en dan doe ik verder mijn ogen maar dicht, haha!

Altijd als ik achter de pc zit en Jasmijn struint rond, doet ze hetzelfde. De logeertas pakken en die heel tuttebellerig om haar schouder doen, het touw van haar badjas als sjaal om haar nek, haar knuffel Joep de ijsbeer mee slepen en zo rond lopen. Met natuurlijk een speen die ze uit bed gevist heeft, in haar mond. Uit de boekenkast met volwassenboeken trekt ze altijd dezelfde (een boek over de verzorging van konijnen; ik had een konijn, vandaar). En intussen de hele tijd kletsen, het merendeel is niet te verstaan maar het woord 'konijn' is heel duidelijk. Alleen legt ze de klemtoon op de ko, heel schattig. En zo dribbelt ze maar om me heen, ' vadertje en moedertje' spelend...haha!

Geen nieuws verder hier. Ik ga mezelf en Jasmijn maar eens aankleden. Kom hier nog wel vaker langs vandaag!
Slechtziendenstand is inmiddels verwijderd met een beetje logisch nadenken...ga nu echt!
Grrrrr, kinderen en apparatuur. Mats is vanmorgen met zijn bulldozer tegen de stereo aangeknald. Ik heb lief moeten bellen om te vragen hoe ik dat lawaai kon verhelpen, we hebben een beetje een ingewikkeld systeem. Helaas kreeg lief ondertussen een belangrijk telefoontje zodat ik de hele ochtend om het half uur heel hard het filenieuws moest aanhoren. Heb hem maar uitgezet, hahahahaha. Maar Jasmijn is dus ook van de knopjes, hihi

Oja, megadoorbraak; Mats loopt los!!!!!!! Jippie, wat cool zeg! Ben zo trots op mijn banjer.

Ringel, veel beterschap meisje.

Vanavond weer naar de vk, spannend!!!
whehe, en Roan was vanochtend pas om half acht wakker. Lief en ik werden echt helemaal verward wakker. "he, hoe laat is het, huh? Half acht???" En nog geen minuut later hoorden we heel hard "PAWA, MAWA" Zo schattig.

Zo leuk om de dag te beginnen met zo'n vrolijk kereltje. Heerlijk.

Vanochtend even naar mijn werk gefietst omdat ik wat dingetjes af wilde ronden. Net dus even thuis gewerkt. Vanmiddag naar een vriendin. Haar zoon is jarig. Vanavond zijn lief en ik weer lekker met z'n tweeen.

Doordeweek vind ik het zo lekker om 's avonds gewoon thuis te blijven. Vroeger was hooguit 2 avonden per week thuis. Nu het liefst elke avond. Hahaha. Ik spreek veel liever overdag af. Komt natuurlijk ook omdat ik 's avonds vroeger erin lig. Was het vroeger een uur of twaalf. Nu lig ik er om half elf vaak wel in.

@annie, wat knap zeg!. Volgens mij is Roan nu zowat de enige die nog niet los loopt. Ow nee, Hanna doet ook lekker alles op haar eigen tijd.

@mmoi, Jas zeker lekker snel weer op bed gedaan. Gejengel kan ik me erg aan storen. Hoppa, terug naar bed dan maar.
I'm back! De laptop is gerepareerd. Ik heb het alleen nog niet voor elkaar om de draadloze verbinding te installeren (en daarvoor is hij juist weggebracht) dus ik zit hier met een snoer aan de pc, maar dat mag de pret niet drukken!

Kinderen en apparatuur..... Ella zet sinds kort zelf de cdspeler aan. Hoe ze het doet weet ik niet, maar ze krijgt het ook nog voor elkaar dat het ding het doet ook..... Gelukkig zit er meestal wel een leuke cd in, maar je schrikt wel als ineens kei-hard, out of the blue Manu Chou door de hut schalt.

Ik heb chocoladepasta gekocht maar Ella hoeft 'm niet. Ik had een halve boterham met pasta en een halve met pindakaas voor haar gesmeerd en die met pasta, spuugde ze steeds uit. Het is trouwens wel hele lekkere pasta (oh.... ben ik daar weer verslaafd aan straks!)

Verder heb ik vandaag humus geprobeerd maar dat vond ze ook niet lekker. De vegetarische paté lust ze wel. Gelukkig, dan is haar assortiment weer wat uitgebreid.

En ook leuk; bij de natuurwinkel hadden ze Bert en Ernie-koekjes. Tarwekoekjes gezoet met kokos ofzoiets; smullen doet ze!

Ik ben trouwens blij te lezen dat ik niet de enige ben die wb snoepen zo denkt. Ik neem dus ook bijna altijd haar eigen dingetjes mee als we ergens naar toe gaan. Dan weet ik zeker dat ze iets krijgt waar ik mee kan leven (haha). Ze krijgt trouwens wel gewone liga's, maar dat is echt een traktatie voor haar. Drinken; diksap, thee, water en melk. Gaat allemaal goed, als ze dorst heeft, drinkt ze alles.

Annie; wat goed dat Mats loopt! Pas nu maar op, zijn wereld wordt groter en daardoor lijkt hijzelf ook ineens nóg wat groter!

Veel plezier bij de vk vanavond!

Pebb hoe is het met jou? Niet leuk dat je steeds zo ziek bent. Is dat van de zwangerschap?

Hier gaat het gelukkig sinds gisteren weer wat beter. Ik had echt last van mijn darmen en maag, maar dat is over. Ik heb alleen geen koffie meer gedronken terwijl ik daar best zin in heb. Ik wacht er toch nog maar even mee.

Slapen; Ella slaapt sinds een week nog één keer overdag. Maar dat kan morgen alweer anders zijn. Ze wil alleen nu rond half 12/12 uur naar bed en dat is wel lastig met eten. Ik zorg dus dat ze wat gegeten heeft zodat ze in elk geval lekker slaapt en niet van de honger wakker wordt.

's Nachts slapen gaat ook goed. Om 6 uur krijgt ze een bv en dan gaat ze terug in bed. Dan slaapt ze nog een uurtje ofzo, dat ligt er een beetje aan. Ze ligt er trouwens tussen half 7 en 7 uur in, dus dat is wel lekker.

Ze is ons nu wel aan het uitproberen (hoort bij de fase???). Als ze haar zin niet krijgt (en dan het liefst als we zitten te eten) gaat ze krijsen, krijsen, niet normaal. We proberen haar te negeren en vooral geen aandacht te geven, maar 15 minuten oorverdovend gekrijs terwijl je zit te eten is geen lolletje. Maar ik vind dat we vol moeten houden (en dat zeg ik dus ook steeds tegen mezelf omdat ik het óntzettend moeilijk vind om haar niet te gaan troosten). Dus laten we haar brullen en eten we door alsof er niks aan de hand is. Ik ben benieuwd hoe dat vanavond gaat, vanmorgen deed ze het nml ineens ook, had ze nog nooit gedaan! Als ze uitgetierd is, doen we weer gewoon tegen haar en krijgt ze de rest van haar eten als ze nog wil en anders niet, ook goed.

Wel lastig hoor! Ik weet ook niet of het al effect heeft als we haar op de gang zetten oid (dat scheelt ws alleen voor onze trommelvliezen).

Nou , ik ben er weer vandoor; ze wordt net wakker. We gaan nog even wat boodschappen doen. Groetjes!
Hallo meiden,

Het is ik, FF... Long time no see...

Mijn oude pc had het echt opgegeven. Het arme apparaatje kon niet meer en de onderdelen worden nu gerecycled in een pc voor de kids zonder internet met heel veel spelletjes. Maar goed, inloggen op een andere pc duurde uren en uren en dus ben ik een tijdje nauwelijks geweest. Wel geprobeerd mee te lezen, maar ook het laden van de pagina duurde een eeuw. Nu weer een beter functionerend apparaatje en hopelijk houd deze het langer vol. Enige nadeel is dat mijn nick het niet meer deed. En contact zoeken met de redactie werkte niet echt lekker, dus heb ik een nieuwe nick aangemaakt.

Ik ga zo alles bijlezen (mén, wat schrijven jullie veeeeeeeeeeeeel). Nu even een upodate van hier. Alles gaat goed. Wel druk, maar ja met vier kindjes is dat niet verbazend. We verhuizen niet naar Groningen. Het is voor manlief toch te ver weg. Hij is een geboren en getogen brabander en heeft heel zijn leven in dezelfde stad doorgebracht. Dan is 270 km verop gaan wonen een iets te grote stap.

Tessa groeit als kool, evenals Max. Volgende week CB, dus dan heb ik ook weer maten. Tessa heeft oorbelletjes gekregen. Staat haar heel erg lief.

Enige dat ik even snel heb onthouden is zoetigheid ja of nee. Hier is het ja. Max heeft twee grotere broers en dus krijgt hij hier en daar dingen die ik niet zo snel zou hebben gegeven, maar die de oudste twee met hem delen. Heel erg lief, maar hij krijgt dus van alles een beetje. Niet veel, want meestal is hij het na een of twee (snoepjes, chipjes etc) al zat en dan kijlt hij het met dezelfde vaart door de kamer. Minder lollig, maar hij geeft wel zijn grens aan wat eten betreft.

Liefs Barbara
Hoi meiden,

ben ik ook weer.

Mmmoi, wat klinkt dat schattig hoe Jasmijn om jou heen drentelt met dat tasje en dat boekje! Als ik jouw verhalen lees, heb ik altijd het idee dat jij een peuter van 2 hebt haha, ze is echt al zo wijs he.

Annie!! Loopt Mats los!?? Wat cool!! Geweldig moment he, die eerste stapjes. Het zal hier nog wel een maand of twee duren denk ik zo. Zoon was 16 maanden en een week toen hij het kunstje doorhad. Voor Hanna gok ik op ongeveer hetzelfde.

Ris, eten jullie vegetarisch? Heb je gisteren toevallig ook de jeugddocumentaire "Rauw" gezien? Daarin wordt een jongetje van 10 gevolgd (en zijn moeder) die alleen maar rauw en onbewerkt voedsel (groenvoer en fruit dus) eet. Hij at geloof ik acht appels op een dag etc.. Ik houd wel van die levensstijl (hoewel; rauwe sperciebonen, zou dat smaken?) maar vond de moeder wel erg dwingend overkomen en dat ventje was nogal gedwee. Dinsdagavond waren ze trouwens te gast bij DWDD en de moeder kreeg er enorm van langs van Hugo Borst (onterecht vind ik; hij vond het kindermishandeling en ik niet).

Krokus, uitgeslapen tot half acht! Lekker toch?! Volgens mij gaat het wat beter met Roan he? Ik hoor je niet meer zo vaak over buien van hem enzo.

FF (blijf je maar even zo noemen), leuk weer van je te horen. Ben benieuwd wat de maten van Tessa weer zullen zijn volgende week (en laat je Max dan stiekem ook weer even wegen?). Heeft ze oorbelletjes? Mag ik zeggen dat ik dat zielig vind voor zo'n klein mensje (en ook niet zo leuk vind staan)? Heeft ze niet gebruld toen de gaatjes geschoten werden? Zelf kreeg ik op mijn vijfde gaatjes geloof ik en ik voel de pijn nog als ik er aan denk (wel een ijsje gekregen voor de pijn en natuuuurlijk lieveheerbeestjesoorbellen). Als Hanna ze zelf wil, mag ze ze ook wel als ze een jaar of zes is, maar liever houd ik haar mooie lijfje "ongeschonden" (hypocriet he; ik heb zelf dus wel oorbellen in, nooit grote overigens).

Tessa met oorbellen...

Ze heeft niet gehuild met het zetten. Lag lekker tegen mij aan op schoot. Tja, ik vind het mooi en leuk en ik denk dat ze er nu minder last van heeft dan als ze een jaar of vijf is. Er loop op school een meisje met maar een oorbel omdat ze na de eerste de tweede niet meer wilde. Zelf heb ik ze ook heel jong al gekregen. En ze heeft van die hartjes met korte stekertjes zodat ze niet gaan prikken.

Ons mooie lachebekje...
FF, op die tweede foto draagt ze ze (nog) niet, toch? En sorry maar ik blijf er bij; ik vind oorbellen bij baby's gewoon niet leuk.
Ze is trouwens al best groot he? Zo te zien op de foto's althans. En ze lijkt erg op Max volgens mij.
FF: leuk wat te horen...Tessa met oorbellen. Ben benieuwd hoe het staat. Toen we vorig jaar in ZA waren vroeg schoenmoeder ook al wanneer de gaatjes kwamen. Is daar normaal. Wij doen het evt als ze het zelf wil, vanaf 6 jaar...

Pebbles: je bent stil, echt niet fit he?

Annie: ja Mats loopt wat super...

Krokus Aimee loopt ook niet hoor. Ja 10 stappen en dan weer vrolijk kruipen. Ze kan het wel, maar oefent te weinig. Het 'echt lopen'zet gewoon niet door. Voor ze 2 is zal het toch wel haha/.

Ik ga verder niet reageren want ga naar Den Haag, naar vriendin..Wel eind, maar blijf slapen. Aimee blijft bij pappa/
Hoi Babba, veel plezier in Den Haag! Lekker stappen?

Hanna eet trouwens zo verschrikkelijk weinig, vast nog een staartje van haar griep. Ze heeft vandaag "al" drie stukjes banaan op, een halve boterham en twee hapjes beschuit (en borstvoeding natuurlijk, en een beetje sojamelk). Ze valt volgens af mij waar we bij zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven