Entertainment alle pijlers

The voice UK

31-03-2012 20:26 637 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het zappen kwam ik The Voice UK tegen op BBC 1. Ik ben nu aan het kijken en volgens mij is er geen topic over hier. Meelezen hier tijdens het kijken vind ik het leukst aan het kijken zo ongeveer dus zijn er meer mensen aan het kijken?
Het Viva forum is papaja.
quote:Star schreef op 05 mei 2012 @ 22:22:

Ze is ziek. Iets met een A. Ik vind haar verschrikkelijk.Ik ook. Ze was niet aan het zingen maar aan het krijsen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind de mimiek van Bo Bruce ook niet prettig.

Ik lach me rot om die Will.I.am. Wat een figuur zeg! Geweldig!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik heb net even opgezocht en Hannah en Ruth zijn eruit.

Ik vond die Hannah een draak van een mens, dus prima.
Ik heb het gisteren gezien maar ze hoefden geen sing off meer te doen geloof ik. Niet dat je er iets aan mist als de vier slechtsten moeten zingen
Die sing-off mogen ze in Nederland ook wel schrappen... slaat nergens op toch?... het zelfde liedje nog een keer zingen... ja duh!? net alsof de coach zijn beslissing van dat laatste optreden af laat hangen.
De engelse versie is sowieso veel relaxter btw
Vanavond is het weer zover... team Tom en team Will gaan op voor hun 2e Liveshow!

Matt en Sueleen mogen er nu weleens uit!... verschrikkelijk dat die er nog inzitten... en dat alleen omdat team Tom in de breedte niet zo sterk is. Er zijn al super goeie uitgegaan die in de Nederlandse finale niet hadden misstaan :/... zoals Bill

Downes bijvoorbeeld.

Tyler en Jaz zijn wel redelijk safe, omdat Will volgens mij helemaal gek van hun is en ook wel terecht. Van Joelle krijg ik niet veel hoogte... niet iemand die de sympathie vote krijgt van het publiek. Frances Wood daarintegen... een britse 'girl next door'... zij zou weleens in 1x door kunnen zijn. Oftewel... *kijkt in glazen bol*... Joelle gaat er uit.

Echte hotties zitten er naar mijn smaak niet in :(... qua vrouwelijk schoon bedoel ik dan. Maar ik kijk wel naar Jessie J ;)... wow... wat heeft zij een bubbly persoonlijkheid... en dan die lach en ogen... daar wordt ik blij van
Wat ik wel jammer vindt is dat ze de liveshows een andere opzet geven dan in NL. Ik vond juist de duetten met beroemdheden leuk bedacht in de NLse versie. Volgens mij gaan ze vanavond wel optreden met Tom en Will.
Helaas vandaag een feestje ergens waardoor ik niet kan kijken. Jammer want ben benieuwd naar Will's team.

Overigens vindt ik het niveau helemaal neit zoveel beter dan in NL.

Weet iemand wat de kijkcijfers eigenlijk zijn in vergelijking met de X factor. Daar werd de eerste uitzending zo n poeha over gemaak maar nu hoor je niets meer daarover. Ben eigenlijk wel benieuwd of de Voice of X factor wint.
Ruth is er niet uit hoor Male, die zit in team

Tom
Ruth-Ann, sorry. Ik ben nog niet zo thuis in de namen.
Ruth vind ik leuk trouwens. Beetje ongecontroleerd nog, maar wát een stem! Beste van team Tom.
quote:louise1 schreef op 12 mei 2012 @ 08:53:

Weet iemand wat de kijkcijfers eigenlijk zijn in vergelijking met de X factor. Daar werd de eerste uitzending zo n poeha over gemaak maar nu hoor je niets meer daarover. Ben eigenlijk wel benieuwd of de Voice of X factor wint.Volgens mij ging dat niet om een strijd met the X factor, maar om die met Britain's got Talent. The Voice UK heeft gewonnen... het is op dit moment het best bekeken programma in heel Groot-Brittanië. In de aankondiging hebben ze dat wel tussen neus en lippen gezegd. Ik zou het ook niet nodig vinden om daar zo mee te showen.
Bedankt voor de info stepper6.

Gisteren weer gekeken; ik zag dat ik eerder een fout had gemaakt. Niet Bo Bruces mimiek vind ik vervelend maar die andere, zonder haren en zonder doek. Ik vond haar optreden gsteren helemaal niet goed.

Bo Bruce heeft een geweldige stem!

Die jongen met zijn handen in zijn zakken moet echt iets aan zijn houding doen. Doet hij dat met opzet of is hij echt zo? Dat rare wegkijken? Zo gemaakt lijkt me.
De jury was niet heel gezellig gisteren. Het was bijna genant om naar te kijken.
Ik las op NU.nl dat er inderdaad gesteggel is. Met name betreft Jessie J.
quote:louise1 schreef op 20 mei 2012 @ 08:48:

Met name betreft Jessie J.

Ik heb het gisteren gezien maar het ging vooral om team Danny.

Will.I.Am vond dat bij 3 van de 4 optredens van dat team de liedkeuze niet spectaculair genoeg was voor deze fase van de wedstrijd.
Klopt wat je zegt maar wat ik bedoelde is dat wat er op Nu.nl stond vooral over Jessie j ging. Kritiek over haar kledingkeuze etc. Ze wil er misschien zelfs mee ophouden en praat bijna niet meer met de andere juryleden. Toen ik dat stukje las vanochtend verbaasde ik me er over dat ze bijna niet meer met juryleden praat of dat er gesteggel zou zijn tussen haar en de andere juryleden. Zij praatte gisteren juist alles goed tussen Will en Danny.
Ik geef William gelijk: ik vond het ook weinig spectaculaire optredens. Maar Danny kon niet zo goed met die kritiek overweg.

Ik vond het optreden van Tony ook niet zo goed. Niet oprecht en teveel franjes.

Bo kan volgens mij helemaal niet zo goed zingen, ze hijgt de liedjes meer. Maar ze heeft wel een eigen stijl.

Benieuwd wie er vanavond uitvliegt.
Ik vond er ook een heel nare sfeer hangen. Ondanks dat de kritiek misschien wel gegrond was, had het misschien anders gebracht kunnen worden. En zingt Jaz Elington ook niet een beetje dezelfde stijl liedjes? Daar hoor je niemand over.

Wat ik me eigenlijk afvraag is waar de presentratrice op duidde toen ze na het optreden van Becky. Ze zei iets in de trant van dat ze excuses moest maken voor iets wat Becky eerder had gezegd. Snapte iemand dat???

Ben benieuwd wat de uitslag is vanavond...
Becky zei Fuck.
Oh, was dat alles... hahaha. Het arme kind was er zelf helemaal van van slag.
Was in het begin van het liedje toen ze op de trap stond, ze vergat haar tekst.
quote:louise1 schreef op 20 mei 2012 @ 09:19:

Klopt wat je zegt maar wat ik bedoelde is dat wat er op Nu.nl stond vooral over Jessie j ging. Kritiek over haar kledingkeuze etc. Ze wil er misschien zelfs mee ophouden en praat bijna niet meer met de andere juryleden. Toen ik dat stukje las vanochtend verbaasde ik me er over dat ze bijna niet meer met juryleden praat of dat er gesteggel zou zijn tussen haar en de andere juryleden. Zij praatte gisteren juist alles goed tussen Will en Danny.Is ook gewoon gelul. Gezien hoe ze tijdens de afkondiging van de prestentatoren met Will ging staan dansen?
quote:kanijneke schreef op 20 mei 2012 @ 09:28:

Oh, was dat alles... hahaha. Het arme kind was er zelf helemaal van van slag.Het is geen Nederland he? Hier kan iedereen alles op TV zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven