Werk & Studie alle pijlers

aangenomen

12-05-2012 13:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een brief gekregen dat ik ben aangenomen voor de opleiding volgend jaar. In de papieren staat dat de begindatum 1 augustus is, dan beginnen de papierenzaken. Maar mag ik bij duo 1 augustus als begindatum invullen terwijl ik tot september nog vakantie heb? En kan ik de wijzing nu alvast doorgeven bij duo?
huh?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je kan bij de aanvraag toch invullen dat je de stufi pas wilt ontvangen vanaf het moment dat je daar recht op hebt? En ik geloof niet dat dat augustus zal zijn.
Volgens mij mag je 1 augustus invullen, maar ik zou DUO even bellen voor de zekerheid.
wat is duo?
Het schooljaar loopt altijd officieel van 1 augustus tot 31 juli. Maar of je dan ook in augustus al recht hebt op stufi als je lessen pas in september beginnen weet ik niet, zou ook even Duo bellen
Nee, een schooljaar loopt normaal gesproken vanaf 1 september tot 31 augustus. Maar als je het zeker wilt weten bel je even de opleiding.
quote:yesorno schreef op 12 mei 2012 @ 14:31:

wat is duo?Voormalig Ibg
huh een schooljaar/ collegejaar loopt altijd van 1 september tot 31 augustus. waarschijnlijk wil je opleiding je papierwerk al voor 1 augustus in orde hebben qua bekostigingsregels etc. (dan zijn ze zeker op tijd)
Een collegejaar loopt inderdaad van 1 september t/m 31 augustus, een schooljaar (basisschool/middelbare school) van 1 augustus t/m 31 juli.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven