stewardess klm
donderdag 30 augustus 2007 om 15:24
dinsdag 8 mei 2012 om 03:42
Ja, MTRO staat beter aangeschreven dan TIO (althans vroeger wel). In mijn basiscursus zaten een stel meiden die MTRO gedaan hadden en volgens hun was het een goede opleiding en voorbereiding op het vliegende leven. Ben nog nooit iemand tegengekomen binnen KLM die TIO gedaan had. Een opleiding in de zorg is ook een goede basis trouwens, maar dat moet je wel liggen...
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 3VMBO, dan ben je toch iets van 15 of zo, is dat niet een beetje jong voor een stage?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 3VMBO, dan ben je toch iets van 15 of zo, is dat niet een beetje jong voor een stage?
dinsdag 8 mei 2012 om 16:04
dinsdag 8 mei 2012 om 19:17
ik heb ook mtro gedaan, met deze opleiding heb ik 1x stage in het buitenland gelopen en 1x op schiphol bij klm op de grond. Ik vond het een prima opleiding. Na mijn opleiding ben ik ook nog een keer in het buitenland gaan werken. Als als ik jouw was zou ik gewoon een toeristische opleiding gaan doen ipv tio.
donderdag 10 mei 2012 om 16:08
http://reisadviseuse.best ... Scholen-mbo-toerisme.html
zondag 13 mei 2012 om 04:22
zondag 13 mei 2012 om 06:12
Ik wil hier toch ook mijn positieve dingen kwijt aan stewardessen we hebben gevlogen via corendon en we zijn zeer netje behandeld!
Toen we ook nog eens moesten uitwijken naar schiphol ivm crash in eindhoven werd er in het vliegtuig al behoorlijk goed uitgelegd waar je naar toe moest, het wachten op de bus wel heel snel verzorgt dus zo kan het ook!
Het kan natuurlijk ook anders gaan en was fijner als we toch op eindhoven geland waren maar de stewardessen hielpen ons netjes waar we naar toe moesten...
Toen we ook nog eens moesten uitwijken naar schiphol ivm crash in eindhoven werd er in het vliegtuig al behoorlijk goed uitgelegd waar je naar toe moest, het wachten op de bus wel heel snel verzorgt dus zo kan het ook!
Het kan natuurlijk ook anders gaan en was fijner als we toch op eindhoven geland waren maar de stewardessen hielpen ons netjes waar we naar toe moesten...
maandag 14 mei 2012 om 09:56
Xayrax, wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Uitwijken is nooit fijn, maar als zaken dan goed geregeld zijn, scheelt dat al de helft.
Mayou
Tessa, ik ben ook pas 1x een man tegen gekomen van wie ik enigzins gecharmeerd was. Maar meer dan gecharmeerd ook niet. Ik ben namelijk stapelverliefd op mijn aanstaande, lekker veel thuis en ik neem hem mee wanneer het maar kan. Zodat hij ook kan genieten van alle mooie plekken op deze wereld en we de ervaring kunnen delen. Zo kan het ook.
Mayou
Tessa, ik ben ook pas 1x een man tegen gekomen van wie ik enigzins gecharmeerd was. Maar meer dan gecharmeerd ook niet. Ik ben namelijk stapelverliefd op mijn aanstaande, lekker veel thuis en ik neem hem mee wanneer het maar kan. Zodat hij ook kan genieten van alle mooie plekken op deze wereld en we de ervaring kunnen delen. Zo kan het ook.
maandag 14 mei 2012 om 21:03
woensdag 16 mei 2012 om 08:31
Ik reageer op het to van 5 jaar geleden, gewoon omdat ik mijn tijd bij KLM de leukste werktijd van mijn leven vond . Heel veel gedaan, veel gezien (voor weinig geld), leuke dingen meegemaakt, maar ook heel veel vervelende (de bekende cliché's) en hele rare (huwelijksaanzoek van een best leuke man die toen hij me zag bedacht dat ik dé vrouw van zijn leven was ), heel vermoeiend soms (ook al was ik toen nog in de 20), en soms echt heel relaxed. Over het algemeen leuke collega's maar soms onderling ook haat en nijd, maar ja, dat heb ik in het berdijf waar ik nu werk ook.
Ik kijk er in elk geval met heel veel plezier op terug en zou het iedereen aanraden. En ja hoor, dit werk is goed met een relatie te combineren.
Ik kijk er in elk geval met heel veel plezier op terug en zou het iedereen aanraden. En ja hoor, dit werk is goed met een relatie te combineren.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
donderdag 13 december 2012 om 08:46
Ik heb al jaren een droom als 1 van "het" cabinepersoneel, ik sta graag in een 747-400 en mijn droom is om bij KLM te werken, 't probleem is alleen: ik wil graag bij KLM Asia werken, ik heb daar 2 vragen over: 1. moet je dan daarvoor in Azie wonen en 2. kun je daar specifiek bij KLMa werken of moet je het geluk hebben dat je daar "ingedeeld" word?
Groeten
Groeten