Dankbaar
zondag 13 mei 2012 om 14:50
In het kader van moederdag moet mij even van hart dat ik dankbaar ben met de stiefmoeder (wat een rotwoord) van mn zoon.
Het is niet vanaf het beging geweest dat ik gelukkig met haar ben, maar nu wel.
Ik ben dankbaar dat zij mn zoon ziet als haar eigen kind, alles voor hem over heeft......
Zojuist een sms verstuurd met dezelfde strekking.
Gewoon even een topic om alle goede, lieve, betrouwbare stief moeders een hart onder de riem te steken.
Mn zoon is gezegend!!
Het is niet vanaf het beging geweest dat ik gelukkig met haar ben, maar nu wel.
Ik ben dankbaar dat zij mn zoon ziet als haar eigen kind, alles voor hem over heeft......
Zojuist een sms verstuurd met dezelfde strekking.
Gewoon even een topic om alle goede, lieve, betrouwbare stief moeders een hart onder de riem te steken.
Mn zoon is gezegend!!
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
zondag 13 mei 2012 om 21:30
quote:FullHouse schreef op 13 mei 2012 @ 21:26:
"Bij deze dank je wel voor alle goede zorgen "
De tranen staan werkelijk in m'n ogen. Wat ben jij een lief mens!?
Welnee, mn ouders hebben mij geleerd van uit mn hart te leven. En dat doe ik dan ook.
Nogmaals voor alle goede, lieve, zorgzame stiefmoeders
Ga uit van je eigen goede insteek en zie die ook in een ander.
liefs en een kroel
"Bij deze dank je wel voor alle goede zorgen "
De tranen staan werkelijk in m'n ogen. Wat ben jij een lief mens!?
Welnee, mn ouders hebben mij geleerd van uit mn hart te leven. En dat doe ik dan ook.
Nogmaals voor alle goede, lieve, zorgzame stiefmoeders
Ga uit van je eigen goede insteek en zie die ook in een ander.
liefs en een kroel
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
zondag 13 mei 2012 om 21:42
quote:mariel30 schreef op 13 mei 2012 @ 21:34:
Knap van jou
even moeilijk inschatten
Het is of dank-je-wel of wat ben je sarcastisch.
Sorry beetje slechte dag, ga gewoon uit van optie 1. Dank en zoek een grot waarin ik mij kan verbergen. Dit is nix voor mij
Knap van jou
even moeilijk inschatten
Het is of dank-je-wel of wat ben je sarcastisch.
Sorry beetje slechte dag, ga gewoon uit van optie 1. Dank en zoek een grot waarin ik mij kan verbergen. Dit is nix voor mij
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
zondag 13 mei 2012 om 21:59
Heel erg lief en bijzonder om dat juist op Moederdag te sms' en!
De moeder van mijn stiefkind en ik kunnen het gelukkig ook goed vinden en ze heeft mij ook wel eens gezegd dat ze blij is met mij in het leven van haar kind. Vond ik ook erg lief. Helemaal sinds ik zelf moeder ben en me haar gevoel kan voorstellen en begrijp dat het af en toe verdomde moeilijk moet zijn om een andere vrouw met jouw kind te zien.
De moeder van mijn stiefkind en ik kunnen het gelukkig ook goed vinden en ze heeft mij ook wel eens gezegd dat ze blij is met mij in het leven van haar kind. Vond ik ook erg lief. Helemaal sinds ik zelf moeder ben en me haar gevoel kan voorstellen en begrijp dat het af en toe verdomde moeilijk moet zijn om een andere vrouw met jouw kind te zien.