The Never Ending Question deel 85
zondag 13 mei 2012 om 20:30
Even kijken...mobieltje, sleutels huis, sleutel auto, labello, agenda, 5 (? ) pennen, elastiekje voor in m'n haren, pakje kauwgom, kleingeld, paar van die kleine zakjes zoetstof (voor in de thee/koffie)oud kassabonnetje, kruidvatvoordeelkaart..wat zand/stofjes...Dat was het wel!
(nog ff over moederdag; gaan jullie wel elke moederdag naar beide moeders...? Vraag me af of dat mss flauw is van me om dat niet meer te willen.)
Leuke vraag; ik wil ook wel ns weten wat jij in je tas hebt!
(nog ff over moederdag; gaan jullie wel elke moederdag naar beide moeders...? Vraag me af of dat mss flauw is van me om dat niet meer te willen.)
Leuke vraag; ik wil ook wel ns weten wat jij in je tas hebt!
zondag 13 mei 2012 om 21:11
Agenda, labello, geurtje, anti allergie pilletjes, nagelvijl, sleutels, portemonnee, smits, flesje water, oude kassabonnen, pennen, kauwgom, klantenkaart van de open en de gall & gall en verder ook zand en gruis.
Veel hetzelfde als ikbenik dus!
Over moederdag, wij hadden al zo'n druk weekend gepland dat we naar beide moeders niet zijn geweest... Ik maak het op een ander moment wel goed met een leuk cadeau.
Welk boek kan je mij aanraden om te lezen?
Veel hetzelfde als ikbenik dus!
Over moederdag, wij hadden al zo'n druk weekend gepland dat we naar beide moeders niet zijn geweest... Ik maak het op een ander moment wel goed met een leuk cadeau.
Welk boek kan je mij aanraden om te lezen?
zondag 13 mei 2012 om 22:56
Ikbenik, wij gaan apart naar onze moeders. We zijn 5 jaar samen en we kunnen het prima met de schoonouders vinden. Maar het wordt voor ons te druk om op 1 dag een paar honderd kilometer te rijden. Ook geen zin in en dat is nooit een probleem geweest.
Wat ik mis? Mijn vorige woonplaats inc. appartementje, mijn gezinssituatie van mijn kindertijd, de spanning van mijn jeugdjaren (alles nog te ontdekken), studietijd en de tijd daarna tot ongeveer mijn 31ste.
En jij?
Wat ik mis? Mijn vorige woonplaats inc. appartementje, mijn gezinssituatie van mijn kindertijd, de spanning van mijn jeugdjaren (alles nog te ontdekken), studietijd en de tijd daarna tot ongeveer mijn 31ste.
En jij?
maandag 14 mei 2012 om 18:21
maandag 14 mei 2012 om 22:08
maandag 14 mei 2012 om 23:44
Gelogen.... pfff....
De laatste keer dat ik het me kan herinneren was vorige week dinsdag volgens mij. Een kwestie op het werk waar ik in eerste instantie niet eerlijk over was, maar later op terug ben gekomen.
Wanneer heb jij voor het laatst een gat in de lucht gesprongen en waarom?
De laatste keer dat ik het me kan herinneren was vorige week dinsdag volgens mij. Een kwestie op het werk waar ik in eerste instantie niet eerlijk over was, maar later op terug ben gekomen.
Wanneer heb jij voor het laatst een gat in de lucht gesprongen en waarom?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 15 mei 2012 om 08:42