VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Yes! Goed nieuws Morrie! Dat moet een opluchting zijn.

Wind, ik zag daarstraks hier rechts iemand met dezelfde avatar als jij hebt.
He fijn, goed nieuws van Morrie. Ik ben de hele dag tussen de bedrijven door komen kijken of er al iets te lezen was, maar nu dan toch de goede berichten. Superfijn meis, inderdaad een zorg minder!
Joehoe! Dat is pas goed nieuws, Morrie. Lekker hoor, die last is weer van je schouders.

Ik ben ook wel benieuwd naar Zomerhitte, ook naar aanleiding van het interview in de Linda. Jeetje in je debuut meteen een masturbatiescene moeten spelen, dat is nogal wat.

Wind, ze waren erg verbaasd over mijn opzeggen. Ik had MK aan de lijn en die viel helemaal stil en zei: "dit valt wel even rauw op mijn dak." Maar ze zijn allemaal erg positief over hetgeen wat ik ga doen en juichen toe dat ik ga doen waar ik energie van krijg (itt iets doen wat bergen energie kost). Ze vonden het wel jammer dat ik mijn 10-jarig jubileum niet ga halen bij hen.

Getver Lien, al erg moe zijn en een druk program in het verschiet zuigt. Hoop dat je snel even kan bijtanken.

Vanochtend naar ortho geweest. Voordat ik een beugel kan krijgen moet eerst mijn tandvlees en conditie van mijn mond en tanden worden bekeken. Echt een heel traject van onderzoeken. Heeft iemand hier daar ervaring mee?

Tuinhuisje is bezorgd, jammer dat we hem nu nog niet kunnen opbouwen.
Oh, Morrie dat is geweldig nieuws! Ik heb een paar keer hier gekeken vandaag en wilde je niet weer mailen. Oh, wat ben ik blij voor jullie! Knorrie is een bikkel!

En samen naar Zomerhitte? Deal!

En inderdaad eerst even een hapje eten en lekkere obers bekijken Wanneer gaan we?

Meave, op de laptop heb ik je mailadres niet. Mail mij even op famenendanachternaam@orange.nl en doe vertel ik je alles

En Nathje.. als ik het goed begrijp wordt het volgende week 20 graden! Dan kun jij je hut in.

Oh.. en ik ga ook naar Dirty Dancing in juni. Lijkt me echt leuk!
Ha belde pas om half 5, ik werd echt gek. Had vanochtend gebeld en hij zou vanmiddag terugbellen. Dus ik de hele middag op de bank want wilde niet bijvoorbeeld net bij de bieb zijn als ik gebeld werd. Om 16 uur had ik het niet meer, ik weer bellen naar praktijk maar kreeg antwoordapparaat. Dus ik dacht dat ze me vergeten waren. Schorrie was ondertussen aan het dwars doen enzo, ik kon het niet meer droog houden toen Harrie thuiskwam. En toen ineens ging mijn telefoon alsnog en was het de dokter. Wat een opluchting zeg.

Nu vrijdag de echo en dan vooruit kijken.

Pebbles, ga je dan ook mee naar Zomerhitte? En wie nog meer?

20 graden volgende week? Dat zou nog eens lekker zijn? Vorig jaar was het de hele maand april zomer. Dat mag van mij nu ook wel!

Schorrie ging om 19.15 uur naar bed en moest daarna:

plassen

poepen

plassen

ik moest een nestje maken (een keer extra toedekken)

Sjongejonge zeg, wat een tijdrekker.
quote:Pebbles schreef op 26 maart 2008 @ 17:53:

Wind, ik zag daarstraks hier rechts iemand met dezelfde avatar als jij hebt.Zo, meteen aangepast!
Lekker empatisch vermogen die huisarts van jou...

Kan me voorstellen dat het even teveel werd.
20 graden? Dat zou lekker zijn zeg!

Alleen onze tuin is nog een blubberboel dus in de tuin zitten wordt het niet. Dat wordt dan het pleintje voor het huis

Vorig jaar was het inderdaad mooi weer, 19 april werd Japie geboren en toen kwamen mensen met bruine gezichten en blote benen op bezoek in het ziekenhuis. mmmm, ik heb zin in een hele lange zomer van april tot september!
Ik zie nog steeds je koe avatar Wind, maar hoe refresh je een pagina met een Mac? (ik moet wel wennen hoe dit ding te gebruiken)
Zit zeker geen F5 knop op je Mac?

Vorig jaar rende mijn broertje de 10 km tijdens de rotterdamse marathon op 12 april en die is toen afgelast omdat het te heet was (25+ graden). Dat is over 2,5 week!

Laat de hitte maar komen!
quote:Wind schreef op 26 maart 2008 @ 20:24:

Lekker empatisch vermogen die huisarts van jou...

Kan me voorstellen dat het even teveel werd.

Hoho, het is een heel aardige en meelevende man hoor, ik ben erg blij met hem. En met zijn vrouw, ze hebben samen een praktijk. Het is natuurlijk niet zo dat hij alleen mij als patient heeft...

Nathje, ik weet nog dat Harrie en ik met een paar vrienden vorig jaar in april zaten te bbq-en en dat we om een uur of 22 's avonds nog op het dakterras zaten en tegen elkaar zeiden: Dit is een goed teken, dit wordt vast een geweldige zomer! Niet wetende dat er verder geen zon meer te bekennen zou zijn dat jaar.....
Ik ging Bones kijken. Maar het blijkt om half 10 te beginnen. Heb ik een keer onthouden op welke dag iets komt, vergeet ik weer het tijdstip. Nou ja, over een uur de herkansing.
Grappig. Ik had die zin van dat empatisch vermogen geschreven en daarna een heel relaas dat jij natuurlijk niet zijn enige patient bent, maar ... en toen toch maar gedelete omdat het afbreuk deed aan de klaagzang gericht aan je huisarts.

Oké goedmakertje:

Morrie's huisarts is top, olé olé.
Ik doe graag aan mooi weer! Ik ben er wel een beetje aan toe. De eerste dag is weer voorbij dus alles is minder stom :-)

Nathje, deal! Hoe is het nu met je mond eigenlijk? Is je verstandskies al een beetje minder aan het opspelen? Ik weet nog dat je het vorig jaar ook zo erg had.

Ik ga naar Les Mis. Gratis en wel via klant aangeboden gekregen. Dat is beter!

Morrie, goed nieuws. Dat zal wel een opluchting zijn en lekker genieten nu meisje.

Ik ben ook niet zo van de NL films. Ik ben ook niet zo van de NL series. Het is het allemaal net niet voor mij.
Mond gaat weer goed. Pijn is aan het weggaan en wond geneest volgens mij goed. Ik ben echt blij dat dit mijn laatste verstandskies was. Jammer dat ortho aangaf dat er voor een beugel mogelijk kiezen getrokken moeten worden. Mijn broek zakte echt af; ik dacht er vanaf te zijn...

Echt waar ik heb deze keer zo'n pijn gehad, KS was er een makkie bij en dat zegt dat wel iets.

Leuk uitje gratis naar les mis.

Ik ben moe en alleen thuis dus ik ga vroeg naar bed. Lekker met een blaadje. (trouwens Grazia's van jou Vrolijk lezen lekker weg, thanks!)
Lekker hersenloos spul he? Ik zal ze allemaal voor je bewaren, krijg ze gratis en wel van de sportschool :-)

De jan's & delicious zal ik ook voor je apart leggen ok?

Truste meisje.
Morrie, wat een goed nieuws! Hier ook goed nieuws, want vandaag nekplooimeting. Alive and kicking, 13 weken en alles erop en eraan, en een 20 keer zo lage kans als op basis van mijn leeftijd. Heel fijn dus.

Ik ben niet zo van de films, heb daar geen geduld voor. Ik ben meer een seriemens.

En vorig jaar in april zaten de kinderen hier buiten in een badje omdat het zo warm was. Vandaag was het weer ook raar, Nipman heeft vanmorgen een sneeuwpop gemaakt met de kinderen, en vanmiddag liep ik een ijsje te eten in de zon.

Jammer dat hier geen nachtbrakers zijn, ik heb een beetje een raar slaappatroon (lees meteen na het eten in slaap vallen en dan later uiteraard ergens wakker worden en niet meer kunnen slapen).

Toen ik thuiskwam stond er trouwens een appeltaart in de oven. Helaas bleek deze niet voor mij, maar voor de collega's van Nipman, om het goede nieuws te vieren. Kom ik net beneden, heeft Nipman ook nog een roze met blauw gestreepte cake gebakken om morgenmee naar zijn werk te nemen. Zie er trouwens niet lekker uit, met name de blauwe delen niet, maar ik vind het wel echt weer iets voor hem. Schattig he?
Een cake? Met glazuur??? Mag ik jouw man lenen? De mijne bakt een ei of een hamburger, maar dan heb je ook meteen het hele spectrum van zijn bakcapaciteiten gehad. Al bakte vent een cake met blauw glazuur en groene spikkels, hij bakte dan tenminste een cake. Maar jullie gaan het goede nieuws dus wereldkundig maken? Leuk!

Ik kwam eigenlijk om Morrie te feliciteren met haar supergoede nieuws, dus meid, van harte! Dat moet echt een pak van je hart zijn!! Echt fijn voor je, nu kun je verder met genieten.

Verder niet veel te melden. Fijn voor Vrolijk dat niet alles stom meer is :-). En ik ben niet in slaap gevallen na het eten, ik ben gewoon een nachtbraker. Wiske was trouwens vandaag weer goed te pas. Moest vannacht wel lachen toen ik haar wakker maakte om 2u: 'Mamma, moet ik opstaan?". vroeg ze duf.
Nee, niet met glazuur. Dat ziet er vast best lekker uit. Met voeldselkleurstof. Maar je weet toch wel dat Nipman hier al het keukenwerk doet?
Laatst moest hij op reis, stond hij op zondagavond nog in de keuken. Hij bleek tomatensaus aan het koken te zijn, zodat ik in zijn afwezigheid tenminste niet iets uit een pakje hoefde te eten. En appeltaarten bakken voor zijn collega's doet hij wel vaker, daar heeft hij dan gewoon zin in. Maar volgens mij hebben zijn nieuwe collega's dat nog niet meegemaakt, dus die zullen wel verbaasd zijn.
Dat vroeg ik me laatst nog af Nip, zit Nipman nu ook helemaal in jullie regio?
Yeah nippo, wat fijn dat ook jullie goed nieuws hebben gekregen m.b.t. je zwangerschap! Ik had in mijn hoofd zitten dat de meting eind deze week was en wilde je vandaag succes gaan wensen, maar was dus kennelijk eind vorige week. Heerlijk meid, ook voor jou een last van je schouders. En wat superleuk dat Nipman een cake bakt om het te vieren. Zowel het idee als de uitvoering, geef mij ook zo'n bakkende en kokende vent? (die van mij vindt het opwarmen van spinazie à la crème al een hele prestatie).
Zouden Veter en Zeus familie van elkaar zijn, Athena? Nu ja, de hamburger van de mijne en de spinazie a la creme van de jouwe maken samen al bijjjjna een hele maaltijd. En idd, dan moet Nippo ook goed nieuws hebben gehad, dat had ik over het hoofd gezien!

Ik wist wel dat Nipman het grootste deel van het koken voor zijn rekening nam, maar het verbaast me nog altijd als ik zie wat sommige mannen (lees: Nipman) allemaal doen in de keuken. Raar eigenlijk, want de meeste chefkoks zijn ook man.

De kinderen hebben in hun hoofd dat ze uit spelen willen, dus zometeen maar de schoolgids zoeken voor de telefoonnummers van de bijbehorende ouders. En het huis is een puinhoop, maar ik heb geen zin om er iets aan te doen. Ik weet niet waar ik moet beginnen.....
Ik ben in mei trouwens weer werkweduwe. Vent moet van 4 t/m 9 mei naar de VS. Op zich valt het nu de kinderen wat groter zijn, wel mee, maar ik vind het zo ongezellig als hij er zo lang niet is.
Ah Morrie en Nippo, wat een ontzettend fijn nieuws zeg!

En nu maar lekker genieten.

Drop, fijn dat het weer beter gaat met Wiske, wat een ellende zeg, als je zelf ook om de 2 uur wakker moet worden....

Lama's waren zo gaaf!!!!

Echt helemaal geweldig. En ik weet nu helemaal zeker dat ik niet met Zorro, maar met Ruben Nikolai wil trouwen. ~ zucht~

Nathje, het was trouwens de theatertour van de Lama's, niet de tv uitzending.

Maar wel grappig om te zien dus, dat het helemaal echt is, dat ze gewoon (bijna) alles improviseren.

En ook erg leuk om te zien dat ze zoveel lol met zijn vieren hebben.

We zijn daarvoor nog even uit eten geweest, dus ook weer even qualitytime met zijn tweetjes. Genieten!

En vanavond ga ik uit eten met collega. Ook helemaal leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven