Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
woensdag 16 mei 2012 om 07:49
Mogguh...
Shadow wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie allemaal gaat! Zelfs een nieuwe baby in de maak!
Fijn hoor, en voel je niet bezwaard gewoon weer binnen te vallen, je bent van harte welkom.
Veel plezier op Texel Coetje.
Heeft Ukkie doorgeslapen?
Zoeb, dank je voor het schoppen, ik moest echt even naar die bijeenkomst over dat vrijgezellenfeest.
Gisteravond belde mijn bazin of ik vandaag extra kon werken. Nu hebben we vanochtend eerst een afspraak met Troela bij de therapie dus ik ga even anderhalf uur werken en dan zien we wel of ik vanmiddag nog een paar uur ga.
Tot later!!!
Shadow wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie allemaal gaat! Zelfs een nieuwe baby in de maak!
Fijn hoor, en voel je niet bezwaard gewoon weer binnen te vallen, je bent van harte welkom.
Veel plezier op Texel Coetje.
Heeft Ukkie doorgeslapen?
Zoeb, dank je voor het schoppen, ik moest echt even naar die bijeenkomst over dat vrijgezellenfeest.
Gisteravond belde mijn bazin of ik vandaag extra kon werken. Nu hebben we vanochtend eerst een afspraak met Troela bij de therapie dus ik ga even anderhalf uur werken en dan zien we wel of ik vanmiddag nog een paar uur ga.
Tot later!!!
woensdag 16 mei 2012 om 19:29
Druk werkweekje Gold. Wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb nu lekker vier dagen vrij. Heerlijk vooruitzicht.
Ik ben naar de ha geweest met mijn voet. Ik heb een soort hielspoor. Hoewel de pijn toch wel een beetje op een andere plek zit. Rusten en pijnstillers. Uhhhh wanneer moet ik nu rusten. Daar heb ik helemaal geen tijd voor. Moet nu naar een interview van Scouting.
Coe leuk plekkie gevonden?
Ik ben naar de ha geweest met mijn voet. Ik heb een soort hielspoor. Hoewel de pijn toch wel een beetje op een andere plek zit. Rusten en pijnstillers. Uhhhh wanneer moet ik nu rusten. Daar heb ik helemaal geen tijd voor. Moet nu naar een interview van Scouting.
Coe leuk plekkie gevonden?
woensdag 16 mei 2012 om 21:52
Gaat even een privéberichtje opsnorren
Coe, dat is best een eind voor op en neer. Heb je wel even de zee gezien en zo?
Goldie, dikke knuf.
Zoebie, niks aan met je voet. Hoop dat 'ie snel minder pijn doet.
Ik ben weer lekker aan het studeren en probeer mijn huis op orde te houden. Niet heel veel meer. De kleintjes zijn nogal van het buitenspelen met dit weer, dus daar heb ik niet zoveel kind aan.
Coe, dat is best een eind voor op en neer. Heb je wel even de zee gezien en zo?
Goldie, dikke knuf.
Zoebie, niks aan met je voet. Hoop dat 'ie snel minder pijn doet.
Ik ben weer lekker aan het studeren en probeer mijn huis op orde te houden. Niet heel veel meer. De kleintjes zijn nogal van het buitenspelen met dit weer, dus daar heb ik niet zoveel kind aan.
donderdag 17 mei 2012 om 17:59
Zijn jullie allemaal zondag aan het houden?
Ik heb gewerkt van half 3 tot half 6. Het was heerlijk druk, er was niet eens tijd voor pauze.
Vanavond moet ik nog naar een concert.
'het is een nacht.....' lalalaaalalaaaa !!!!!
En dan morgen weer de hele dag werken.
Ik hou het vanavond maar bij een paar biertjes...
Ik heb gewerkt van half 3 tot half 6. Het was heerlijk druk, er was niet eens tijd voor pauze.
Vanavond moet ik nog naar een concert.
'het is een nacht.....' lalalaaalalaaaa !!!!!
En dan morgen weer de hele dag werken.
Ik hou het vanavond maar bij een paar biertjes...
donderdag 17 mei 2012 om 18:39
Ik heb de middag op de eerste hulp doorgebracht,toen ik ging douchen ben ik flauwgevallen en toen ik een beetje bijkwam had ik enorme pijn op mijn borst,tintelende lippen,handen en voeten en ijskoud.Hier weet ik niks meer van,vriend heeft de huisartsenpost gebeld en die stuurden een ambulance,in het ziekenhuis hartfilmpje gemaakt,longfoto's en bloedonderzoek maar dat was gelukkig allemaal goed.Ze zeggen dat ik een burn-out heb....ik weet het even niet,ben heel erg geschrokken en kan alleen maar janken.
donderdag 17 mei 2012 om 18:49
Het getver Coe. Hoe kan dat nu opeens. Wat eng moet dat zijn geweest. Eerst een rit in de ambulance en dan ook nog de spanning of het iets heel erg naars is. Wel fijn dat er niets uit is gekomen, maar aan de andere kant brengt dat nu juist een hoop onzekerheid. Ik heb nog nooit gehoord dat een burn-out zich zo manifesteert? Meissie. Hou je taai hè. Wat zullen jullie zijn geschrokken.
donderdag 17 mei 2012 om 18:57
Ik dacht ik ga eindelijk ook weer eens mn gezicht laten zien
En wat lees ik.. Coe's berichtje, meissie wat een enorme schrik voor je! Kan me indenken dat je even niet weet wat je overkomt. Nu eerst echt proberen even rust te nemen en je heel goed laten verwennen/verzorgen door vriend!! Heel veel liefs en sterkte voor jou!!
En wat lees ik.. Coe's berichtje, meissie wat een enorme schrik voor je! Kan me indenken dat je even niet weet wat je overkomt. Nu eerst echt proberen even rust te nemen en je heel goed laten verwennen/verzorgen door vriend!! Heel veel liefs en sterkte voor jou!!
donderdag 17 mei 2012 om 19:47
Ik snap het gewoon niet,oke,ik ben moe,heb het druk,soms best wat stress en zorgen maar ik heb dan ook 3 kinderen,baan,huishouden enz,voel me niet ongelukkig.
Gister ook een droompje kunnen waarmaken met ons plekje op Texel.Weet zeker dat ik daar heel erg van ga genieten.
Heb het nog steeds benauwd en pijn op mijn rug en borst,beetje koorts en duizelig.
Ze hebben me oxazepam voorgeschreven maar dat hoef ik niet.
Als ik dit zo lees voel ik me wel heel eigenwijs
Vriend is heel erg geschrokken vertelde hij net,ze dachten nl eerst dat ik een hartinfarct zou krijgen of een longembolie..
Nou gelukkig niks ernstigs maar normaal voel ik me zeker niet.
Gister ook een droompje kunnen waarmaken met ons plekje op Texel.Weet zeker dat ik daar heel erg van ga genieten.
Heb het nog steeds benauwd en pijn op mijn rug en borst,beetje koorts en duizelig.
Ze hebben me oxazepam voorgeschreven maar dat hoef ik niet.
Als ik dit zo lees voel ik me wel heel eigenwijs
Vriend is heel erg geschrokken vertelde hij net,ze dachten nl eerst dat ik een hartinfarct zou krijgen of een longembolie..
Nou gelukkig niks ernstigs maar normaal voel ik me zeker niet.
donderdag 17 mei 2012 om 20:51
vrijdag 18 mei 2012 om 09:19
Jeetje, Coe, da is niet mis. Neem voldoende rust, doe rustig aan en slik toch maar die oxazepam!
Gisteren gebruik gemaakt van het mooie weer, de helft van de tuin gesnoeid, ziet er nu al veel mooier uit. Volgende week de andere helft snoeien.
Gold, werk ze vandaag.
Vanmiddag gaan we met de kinderen naar het circus, ze zijn nu al helemaal hyper...
Gisteren gebruik gemaakt van het mooie weer, de helft van de tuin gesnoeid, ziet er nu al veel mooier uit. Volgende week de andere helft snoeien.
Gold, werk ze vandaag.
Vanmiddag gaan we met de kinderen naar het circus, ze zijn nu al helemaal hyper...
vrijdag 18 mei 2012 om 10:52
Moggu..
Ik heb slecht geslapen maar had niet anders verwacht.Ik ben er nogal van onder de indruk.
De pijn op mijn borst blijft,alsof er een baksteen opligt.Vooral met diep ademhalen doet dat erg pijn.
Zou mijn lichaam dan toch hebben gezegd,stop Coe,tot hier en niet verder..
Ik heb voor maandag een afspraak met mijn eigen huisarts gemaakt.
Die oxazepam...ik weet het niet,heb het niet zo op die rommel allemaal.Ik ga zo rooibosthee halen,dat werkt ook rustgevend.
Vandaag niks op mijn lijstje,ik zie wel wat er van komt.
Ik heb slecht geslapen maar had niet anders verwacht.Ik ben er nogal van onder de indruk.
De pijn op mijn borst blijft,alsof er een baksteen opligt.Vooral met diep ademhalen doet dat erg pijn.
Zou mijn lichaam dan toch hebben gezegd,stop Coe,tot hier en niet verder..
Ik heb voor maandag een afspraak met mijn eigen huisarts gemaakt.
Die oxazepam...ik weet het niet,heb het niet zo op die rommel allemaal.Ik ga zo rooibosthee halen,dat werkt ook rustgevend.
Vandaag niks op mijn lijstje,ik zie wel wat er van komt.
vrijdag 18 mei 2012 om 19:27
Shadow,hoe was het circus?
Zoeb,een leuke dag gehad met Sam?
Gold,lekker gewerkt?Nu weer toe aan een lekker ontspannen bad en met de pootjes omhoog
Wij zijn bij vrienden op de camping geweest,Uk kon daar lekker spelen en wij konden lekker kletsen.Ze hadden al vroeg de bbq aangestoken maar ik kan niet zo goed eten.
Zoeb,een leuke dag gehad met Sam?
Gold,lekker gewerkt?Nu weer toe aan een lekker ontspannen bad en met de pootjes omhoog
Wij zijn bij vrienden op de camping geweest,Uk kon daar lekker spelen en wij konden lekker kletsen.Ze hadden al vroeg de bbq aangestoken maar ik kan niet zo goed eten.
vrijdag 18 mei 2012 om 20:24
He Coe, lees nu je bericht. Hoop dat ze je toch een beetje extra in de gaten houden. Burn out is wel erg makkelijk vastgesteld bij dit soort klachten. Maar ja, als ze je naar huis sturen dan zal het toch wel in orde zijn.
Lekker dat je vandaag er wel weer op uit bent gegaan. Zou overigens voor een paar dagen die oxazepam wel aandurven. Zo snel raak je er niet aan verslaafd en als je de kramp ermee uit je borst krijgt..
Goldie, was het wel een leuk concert?
Ik ben vandaag bij mijn mams langs geweest en gisteren een eind op weg gekomen (hoop ik) met studeeropdracht.
Lekker dat je vandaag er wel weer op uit bent gegaan. Zou overigens voor een paar dagen die oxazepam wel aandurven. Zo snel raak je er niet aan verslaafd en als je de kramp ermee uit je borst krijgt..
Goldie, was het wel een leuk concert?
Ik ben vandaag bij mijn mams langs geweest en gisteren een eind op weg gekomen (hoop ik) met studeeropdracht.
vrijdag 18 mei 2012 om 21:35
Tjeesis Coetje!
Luister even naar Tante Goldie:
Probeer je nu wel even rustig aan te doen?!
En wat nu verder? Moet je nog terug voor controle oid?
Hoe was het met je mams Mamzie?
Wat moet er aan je veranda gebeuren Zoeb? Of zijn jullie er een aan het bouwen?
Het concert gister was leuk, al vond ik het een heel klein beetje tegenvallen. Het kwam mij een beetje over als een riedeltje wat ie afraffelde.. Maar hij zong wel goed.
Vandaag gewerkt. Rete-druk en we waren al heel snel door bijna al het brood heen. Toen was het een hele tijd rustig tot het bijna tijd was om op te gaan opruimen, maar juist op dat moment liep de koffie-corner nog even vol... Grrrrr...
Nu: Weekend!
Luister even naar Tante Goldie:
Probeer je nu wel even rustig aan te doen?!
En wat nu verder? Moet je nog terug voor controle oid?
Hoe was het met je mams Mamzie?
Wat moet er aan je veranda gebeuren Zoeb? Of zijn jullie er een aan het bouwen?
Het concert gister was leuk, al vond ik het een heel klein beetje tegenvallen. Het kwam mij een beetje over als een riedeltje wat ie afraffelde.. Maar hij zong wel goed.
Vandaag gewerkt. Rete-druk en we waren al heel snel door bijna al het brood heen. Toen was het een hele tijd rustig tot het bijna tijd was om op te gaan opruimen, maar juist op dat moment liep de koffie-corner nog even vol... Grrrrr...
Nu: Weekend!
vrijdag 18 mei 2012 om 21:42
Het circus was geweldig! Zoon heeft zich krom gelachen om de clown op de trampoline, die continu zijn hoofd 'stootte'. Dochter vond de paarden geweldig. Zeer zeker de moeite waard geweest. En probeer daarna twee compleet hyper stuiterende kinderen maar eens in bed te krijgen...
Hoe is het nu met jou? Kramp al een beetje weggetrokken? MAn heeft dat vorig jaar gehad, veel rust deed wonderen. Hij had daarnaast ook een torenhoge hartslag, weet niet of jij dat ook hebt? Hij heeft een maand of 4 thuisgezeten, heel rustig aan gedaan en is daarna pas weer rustigaan gaan werken. Nu gaat het goed, is van alle klachten af.
Hoe is het nu met jou? Kramp al een beetje weggetrokken? MAn heeft dat vorig jaar gehad, veel rust deed wonderen. Hij had daarnaast ook een torenhoge hartslag, weet niet of jij dat ook hebt? Hij heeft een maand of 4 thuisgezeten, heel rustig aan gedaan en is daarna pas weer rustigaan gaan werken. Nu gaat het goed, is van alle klachten af.