Kinderen

alle pijlers

Kinderen

alle pijlers 

*September 2008* #2

woensdag 26 maart 2008 om 15:25

Hallo,
Ik ben er nog hoor..pff.. sommige dagen...
Nou mn vriendin ligt nog steeds in het ziekenhuis. De baby had een beetje opstart problemen en nu ziet ze erg geel dus moet nog minimaal 2 dagen blijven. Best sneu voor mn vriendin. Ze zit er ook een beetje doorheen!
Ik heb me ook aangemeld voor de hyves.
Kiara, wat een klote nieuws zeg! Daar zit je echt niet op te wachten en vooral niet als je zwanger bent.
Bassiste, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Ik word al zenuwachtig als ik aan de 20 weken echo denk. Ik denk elke keer dat er dan iets met de baby is, of dat het heel erg fout is
Brr...
Ik ga zo nog even de tabel aanvullen met alle 20 weken echo's.
                    Ik ben er nog hoor..pff.. sommige dagen...
Nou mn vriendin ligt nog steeds in het ziekenhuis. De baby had een beetje opstart problemen en nu ziet ze erg geel dus moet nog minimaal 2 dagen blijven. Best sneu voor mn vriendin. Ze zit er ook een beetje doorheen!
Ik heb me ook aangemeld voor de hyves.
Kiara, wat een klote nieuws zeg! Daar zit je echt niet op te wachten en vooral niet als je zwanger bent.
Bassiste, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Ik word al zenuwachtig als ik aan de 20 weken echo denk. Ik denk elke keer dat er dan iets met de baby is, of dat het heel erg fout is

Brr...
Ik ga zo nog even de tabel aanvullen met alle 20 weken echo's.

woensdag 26 maart 2008 om 15:38

Vinden jullie het goed als ik straks de hartjes uit het schema haal? Dan heb ik weer meer plek voor de bijzonderheden? Of willen jullie de hartjes laten staan, kan ook hoor?
En voor degene die het willen weten, en het hier ook laten weten wat het wordt, willen jullie het dan ook in het schema vermeld?
                    En voor degene die het willen weten, en het hier ook laten weten wat het wordt, willen jullie het dan ook in het schema vermeld?

woensdag 26 maart 2008 om 16:52

Bassiste, hoe voel je je nu? Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon bellen naar de gynaecoloog hoor! Heb ik ook steeds gedaan met vloeien en geruststelling is toch prettig.
Ik herken me wel in onzekerheid van alles. Ik voel nog helemaal niets in m'n buik, misselijkheid is over en voel me eigenlijk goed. Mag morgen naar vk, zal toch weer geruststelling zijn als ik het hartje mag horen.
Ik zal me ook aanmelden op de gesloten hyves.
Ik mag 13 kg aankomen, zag ik.
2e Paasdag behang uitgezocht voor babykamer en afgelopen zaterdag babymeubeltjes uitgezocht. Wel erg leuk om er mee bezig te zijn. Wie van jullie doen 20 weken echo? Stiekem vind ik die ook best weer beetje eng.
Er zijn best een aantal forummers van wie we niets horen, geloof ik? Hoop dat alles goed gaat met ze.
Fijne avond alles, doeiii.
                    Ik herken me wel in onzekerheid van alles. Ik voel nog helemaal niets in m'n buik, misselijkheid is over en voel me eigenlijk goed. Mag morgen naar vk, zal toch weer geruststelling zijn als ik het hartje mag horen.
Ik zal me ook aanmelden op de gesloten hyves.
Ik mag 13 kg aankomen, zag ik.
2e Paasdag behang uitgezocht voor babykamer en afgelopen zaterdag babymeubeltjes uitgezocht. Wel erg leuk om er mee bezig te zijn. Wie van jullie doen 20 weken echo? Stiekem vind ik die ook best weer beetje eng.
Er zijn best een aantal forummers van wie we niets horen, geloof ik? Hoop dat alles goed gaat met ze.
Fijne avond alles, doeiii.

woensdag 26 maart 2008 om 16:57

Hoi!
Hier is alles prima! Ik kijk heel erg naar de 20 weken echo uit, maar andere kant is het ook wel weer eng, stel dat ze wat vinden ofzo. Afwachten maar.
Even een vraagje, waar halen jullie je babykamerspulletjes en kinderwagen ed, ik heb wel wat gesurft op het internet, maar alles is best duur. nog tips? aanbevelingen wat wel/niet van de ervaren moeders?
Fijne avond!
                    Hier is alles prima! Ik kijk heel erg naar de 20 weken echo uit, maar andere kant is het ook wel weer eng, stel dat ze wat vinden ofzo. Afwachten maar.
Even een vraagje, waar halen jullie je babykamerspulletjes en kinderwagen ed, ik heb wel wat gesurft op het internet, maar alles is best duur. nog tips? aanbevelingen wat wel/niet van de ervaren moeders?
Fijne avond!

woensdag 26 maart 2008 om 17:03

Het wordt al gezellig druk op de Hyves, gezellig. Ik kijk ook naar de 20 weken echo uit, maar vind het ook wel eng. Mijn buik begint nu echt wel te groeien, maar verder voel ik me prima. Soms een beetje moe, vooral aan het einde van de middag heb ik moeite om mijn ogen open te houden, maar misschien was het gewoon een saaie vergadering..

Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

woensdag 26 maart 2008 om 20:46

Ja, die 20-weken echo, je leest er ook hele nare verhalen over, ook hier vandaag nog op het viva-forum. Tot 2 jaar geleden bestond deze echo niet en ik heb het de vorige keren dus met een pretecho moeten doen. Op zich fijn die 20-weken echo, maar ja, er hangt wel een erg medisch kaartje aan.....en dat vind ik dan weer minder leuk. Vorige keren was het veel meer onbevangen. Maar wij gaan het wel gewoon doen, vorige twee keer ben ik thuis bevallen, maar mochten we bij de 20-weken echo een medische situatie zien dan kan ik me daar op voorbereiden en ga ik in het ziekenhuis bevallen.
Ik zal me ook eens aanmelden op hyves maar denk niet dat ik er vaak te vinden zal zijn.
                    Ik zal me ook eens aanmelden op hyves maar denk niet dat ik er vaak te vinden zal zijn.

woensdag 26 maart 2008 om 21:35

Hoi meiden,
Allemaal heeel erg bedankt voor alle lieve reacties!! Dat heeft me echt goed gedaan.
Misschien is een vk in de buurt bellen wel een idee. Ik kijk t nog ff aan.
T zal ook wel gewoon hormoen zijn, beetje gewenning van t zwanger zijn en t nog niet voelen van t kindje. 20 weken echo kan ik ook al wel tegen op zien, bang dat ze wat vinden!
Wij hebben wel al de kamer en de kinderwagen besteld inderdaad. Tis allemaal vreselijk duur, maar er kunnen leuke aanbiedingen bij zitten, zo kregen we bij de kamer een matras, babyphone en kortingsbonnen gratis en bij de wagen een verzorgingstas en de helft korting op de Maxicosi. Toch wel mooi mee genomen!!
@Paulien: Leuk dat je morgen t hartje kan horen, fijne gedachte!
                    Allemaal heeel erg bedankt voor alle lieve reacties!! Dat heeft me echt goed gedaan.
Misschien is een vk in de buurt bellen wel een idee. Ik kijk t nog ff aan.
T zal ook wel gewoon hormoen zijn, beetje gewenning van t zwanger zijn en t nog niet voelen van t kindje. 20 weken echo kan ik ook al wel tegen op zien, bang dat ze wat vinden!
Wij hebben wel al de kamer en de kinderwagen besteld inderdaad. Tis allemaal vreselijk duur, maar er kunnen leuke aanbiedingen bij zitten, zo kregen we bij de kamer een matras, babyphone en kortingsbonnen gratis en bij de wagen een verzorgingstas en de helft korting op de Maxicosi. Toch wel mooi mee genomen!!
@Paulien: Leuk dat je morgen t hartje kan horen, fijne gedachte!

donderdag 27 maart 2008 om 11:19

Hoihoi,
vandaag lekker een dagje thuis en dochter slaapt, even internetten dus.
Belle, ik had je nog een mailtje gestuurd, heb je het gezien?
Vorige keer hebben we de meubels bij de ikea gekocht. We hadden de commode (wat eigenlijk een gewone ladekast is met 3 laden) en de kledingkast van de hemnes-serie, in het wit. Ook wel lekker dat de commode redelijk hoog is, vriend is best lang en kan er zo ook goed bij. Deze keer kunnen we alles van de buren overkopen voor een mooi prijsje, de helft staat al boven omdat ze het kwijt wilden.
Naatie, ook prima om de hartjes weg te halen. Wij willen wel weten wat het wordt en dat mag hier ook best vermeld worden.
Hebben jullie al over namen nagedacht? Vind het moeilijk!! Vorige keer hebben we er al lang over gedaan en nu moet het ook nog bij de naam van dochter passen. Pft, wat een 'gedoe'.
fijne dag nog!
                    vandaag lekker een dagje thuis en dochter slaapt, even internetten dus.
Belle, ik had je nog een mailtje gestuurd, heb je het gezien?
Vorige keer hebben we de meubels bij de ikea gekocht. We hadden de commode (wat eigenlijk een gewone ladekast is met 3 laden) en de kledingkast van de hemnes-serie, in het wit. Ook wel lekker dat de commode redelijk hoog is, vriend is best lang en kan er zo ook goed bij. Deze keer kunnen we alles van de buren overkopen voor een mooi prijsje, de helft staat al boven omdat ze het kwijt wilden.
Naatie, ook prima om de hartjes weg te halen. Wij willen wel weten wat het wordt en dat mag hier ook best vermeld worden.
Hebben jullie al over namen nagedacht? Vind het moeilijk!! Vorige keer hebben we er al lang over gedaan en nu moet het ook nog bij de naam van dochter passen. Pft, wat een 'gedoe'.
fijne dag nog!

donderdag 27 maart 2008 om 11:41

Hey Meiden,
Wanneer zou het mooie weer nu eindelijk eens komen?
Hier alles oke. Ik voel de kleine echt al regelmatig, wel weer een aparte ervaring.
Ook ik heb me aangemeld op onze hyves, moet alleen nog wachten op goedkeuring van de almachtige kreeg ik te zien.
Morgen moet ik weer werken en dan ben ik gelukkig tot volgende week donderdag vrij. Heb ik even tijd om mijn huisje weer een beetje toonbaar te maken.
Zaterdag ga ik met mijn schoonmoeder shoppen voor positiekleding. Ik heb alleen nog maar kleding van een vriendin die 6 jaar oud zijn. Maar door alle drukte met mijn moeder in het ziekenhuis heb ik geen tijd en fut gehad om naar de stad te gaan. Had voor pasen snel 1 broek via whekamp en bij een winkeltje bij ons op het plein een shirt in maat xxl gekocht om er toch een beetje netjes uit te zien. Maar zaterdag dus lekker shoppen.
BASSITI hoe voel je, je nu al iets beter? hierbij een dikke
KIARA ben je al een beetje van de eerste schrik bekomen? echt klote hoor zo`n nieuws ook voor jou een dikke
NAATIE op zich vind ik die hartjes wel gezellig staan maar als je de ruimte nodig hebt mag je ze van mij ook weghalen
Groetjes
Twisje
                    Wanneer zou het mooie weer nu eindelijk eens komen?
Hier alles oke. Ik voel de kleine echt al regelmatig, wel weer een aparte ervaring.
Ook ik heb me aangemeld op onze hyves, moet alleen nog wachten op goedkeuring van de almachtige kreeg ik te zien.
Morgen moet ik weer werken en dan ben ik gelukkig tot volgende week donderdag vrij. Heb ik even tijd om mijn huisje weer een beetje toonbaar te maken.
Zaterdag ga ik met mijn schoonmoeder shoppen voor positiekleding. Ik heb alleen nog maar kleding van een vriendin die 6 jaar oud zijn. Maar door alle drukte met mijn moeder in het ziekenhuis heb ik geen tijd en fut gehad om naar de stad te gaan. Had voor pasen snel 1 broek via whekamp en bij een winkeltje bij ons op het plein een shirt in maat xxl gekocht om er toch een beetje netjes uit te zien. Maar zaterdag dus lekker shoppen.
BASSITI hoe voel je, je nu al iets beter? hierbij een dikke
KIARA ben je al een beetje van de eerste schrik bekomen? echt klote hoor zo`n nieuws ook voor jou een dikke
NAATIE op zich vind ik die hartjes wel gezellig staan maar als je de ruimte nodig hebt mag je ze van mij ook weghalen
Groetjes
Twisje

donderdag 27 maart 2008 om 12:01

Hondje77: ik heb je mail gezien en beantwoord. Kan je alleen niet verder helpen, vrees ik.
Ik zit nu op m'n werk en vanuit werkt Hyves niet helemaal 100%, dus ik probeer vanavond thuis nog eens alle het achterstallige Hyves onderhoud te doen .
.

Ik zit nu op m'n werk en vanuit werkt Hyves niet helemaal 100%, dus ik probeer vanavond thuis nog eens alle het achterstallige Hyves onderhoud te doen
 .
.

donderdag 27 maart 2008 om 15:59

Hallo allemaal,
Ik zag dat er al een aardig clubje op hyves verzameld was, leuk.
Bassiste, hoe gaat-ie nu? Ik voel ook nog helemaal geen beweging van het wurm hoor, wellicht stelt dat je gerust? Bassiste en Liesel, wij zijn bij het Babypark in Kesteren geweest en hebben een superaanbieding uitgezocht qua kinderkamer. Toevallig vonden we die ook het leukste, want qua prijs kun je het echt heel gek maken.
Kiara, wat een rotnieuws zeg, dat wel schrikken bah.
Heeft iedereen het nu eigenlijk al op het werk verteld?
Hondje, hebben al volop over namen gedacht, zelf superdik boek aangeschaft, maar vooral een jongensnaam blijft erg moeilijk.
Twisje, mij is het heel erg meegevallen hoor wat er aan positiekleding te koop is en eerlijk is eerlijk: het zit veel lekkerder.
Is er al iemand die een pretecho heeft laten maken? Wij gaan zaterdag a.s.
Nou, dat was het wel weer even. Groetjes allemaal!
                    Ik zag dat er al een aardig clubje op hyves verzameld was, leuk.
Bassiste, hoe gaat-ie nu? Ik voel ook nog helemaal geen beweging van het wurm hoor, wellicht stelt dat je gerust? Bassiste en Liesel, wij zijn bij het Babypark in Kesteren geweest en hebben een superaanbieding uitgezocht qua kinderkamer. Toevallig vonden we die ook het leukste, want qua prijs kun je het echt heel gek maken.
Kiara, wat een rotnieuws zeg, dat wel schrikken bah.
Heeft iedereen het nu eigenlijk al op het werk verteld?
Hondje, hebben al volop over namen gedacht, zelf superdik boek aangeschaft, maar vooral een jongensnaam blijft erg moeilijk.
Twisje, mij is het heel erg meegevallen hoor wat er aan positiekleding te koop is en eerlijk is eerlijk: het zit veel lekkerder.
Is er al iemand die een pretecho heeft laten maken? Wij gaan zaterdag a.s.
Nou, dat was het wel weer even. Groetjes allemaal!

donderdag 27 maart 2008 om 16:23

Ik heb het nog steeds niet op mijn werk verteld... Ik weet gewoon niet hoe. Moet ik al mijn collega's bij elkaar roepen en dan zeggen dat ik iets te melden heb  ? Ik hoorde net wel dat een vriendin van ons ook zwanger is, 12 weken, dus iets minder lang dan ik, maar erg leuk nieuws. Ik had er wel zo'n vermoeden van dat zij ook aan het proberen waren, maar ja, nooit echt naar gevraagd. Hier gaat alles nog prima, ik krijg wel echt een buikje, kan 'm ook niet inhouden ofzo, maar nog niet echt zichtbaar als je het niet weet (zoals mijn collega's).
? Ik hoorde net wel dat een vriendin van ons ook zwanger is, 12 weken, dus iets minder lang dan ik, maar erg leuk nieuws. Ik had er wel zo'n vermoeden van dat zij ook aan het proberen waren, maar ja, nooit echt naar gevraagd. Hier gaat alles nog prima, ik krijg wel echt een buikje, kan 'm ook niet inhouden ofzo, maar nog niet echt zichtbaar als je het niet weet (zoals mijn collega's). 
Ik vind positiekleding ook stukken beter zitten, ik heb het meeste bij H & M gekocht, al heeft Miss Etam ook wel het één en ander. Ik heb zelfs een H & M positie sportbroek gekocht, zit ook erg lekker. Één broek zakt wel een beetje af rond mijn stuitje, ik weet niet wat ik daar aan moet doen.
                     ? Ik hoorde net wel dat een vriendin van ons ook zwanger is, 12 weken, dus iets minder lang dan ik, maar erg leuk nieuws. Ik had er wel zo'n vermoeden van dat zij ook aan het proberen waren, maar ja, nooit echt naar gevraagd. Hier gaat alles nog prima, ik krijg wel echt een buikje, kan 'm ook niet inhouden ofzo, maar nog niet echt zichtbaar als je het niet weet (zoals mijn collega's).
? Ik hoorde net wel dat een vriendin van ons ook zwanger is, 12 weken, dus iets minder lang dan ik, maar erg leuk nieuws. Ik had er wel zo'n vermoeden van dat zij ook aan het proberen waren, maar ja, nooit echt naar gevraagd. Hier gaat alles nog prima, ik krijg wel echt een buikje, kan 'm ook niet inhouden ofzo, maar nog niet echt zichtbaar als je het niet weet (zoals mijn collega's). Ik vind positiekleding ook stukken beter zitten, ik heb het meeste bij H & M gekocht, al heeft Miss Etam ook wel het één en ander. Ik heb zelfs een H & M positie sportbroek gekocht, zit ook erg lekker. Één broek zakt wel een beetje af rond mijn stuitje, ik weet niet wat ik daar aan moet doen.

donderdag 27 maart 2008 om 16:28

Ha, dat is dus universeel dat jongensnamen moeilijker zijn. Wij hebben er nog niet over nagedacht, schuiven het lekker voor ons uit. Vorige keer waren we er ook pas bij ruim 8 maanden uit. Merk dat ik er nu nog helemaal niet mee bezig ben. Ook niet met kinderkamer of dat soort zaken. Stom he, hoe anders dat is bij een 1e kind vergeleken bij een 3e kind. Als hij/zij er maar niet nu al complexen over overhoudt. Wij willen niet weten wat het wordt, we zien het wel...heb wel het idee dat we volledig de uitzondering daarmee zijn. In 95% van de bevallingen om me heen weet ik van tevoren al wat het wordt. En het maakt me ook geen ene flaus aus wat het wordt, als het maar een leuk kind wordt  Alleen voor het drama van de jongensnaam zou het wel handig zijn, maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg. Hoop dat ik mijn kleine uk ook binnenkort kan voelen; niks van waar dat je het bij een volgend kind eerder voelt helaas. Bij mijn 1e lag placenta aan de achterkant en voelde ik mijn zoon volgens mij bij 15 weken al, maar de twee zwangerschappen daarna placenta aan de voorkant en ik voel dus nog niets. Maar ja, de buik groeit, dus het zal allemaal wel goed gaan. Zo, nu nog maar even werken!

donderdag 27 maart 2008 om 16:58

Zo, weer lekker veel geschreven al vandaag, leuk hoor! kan me al helemaal verheugen om t feit dat ik weer ff lekker bij kan lezen met al die verhaaltjes en lieve berichten hier, zo leuk!
Haha, ik had het gelijk al toen ik wist dat ik zwanger was verteld op mn werk, kon het echt niet voor me houden, echt erg!
Jongensnamen is voor ons ook lastig, we hebben nu 1 leuke, maar ik speur nog wel een beetje verder, vriendjelief vind niks leuk! @Paulien: Voel me wel al wat beter, maar er blijft een sluimerend gevoel dat er iets niet klopt. Stom he? Ben benieuwd wanneer we wat gaan voelen, lijkt me zo leuk. @Belle73, ik had ook bij een zwangerschapsbroek dat tie een beetje afzakte, heb een riem omgedaan en dat ging beter. Ik kan trouwens heel de Hyves van ons niet meer vinden, terwijl ik er wel bij zat, toch?
                    Haha, ik had het gelijk al toen ik wist dat ik zwanger was verteld op mn werk, kon het echt niet voor me houden, echt erg!
Jongensnamen is voor ons ook lastig, we hebben nu 1 leuke, maar ik speur nog wel een beetje verder, vriendjelief vind niks leuk! @Paulien: Voel me wel al wat beter, maar er blijft een sluimerend gevoel dat er iets niet klopt. Stom he? Ben benieuwd wanneer we wat gaan voelen, lijkt me zo leuk. @Belle73, ik had ook bij een zwangerschapsbroek dat tie een beetje afzakte, heb een riem omgedaan en dat ging beter. Ik kan trouwens heel de Hyves van ons niet meer vinden, terwijl ik er wel bij zat, toch?

donderdag 27 maart 2008 om 20:08

donderdag 27 maart 2008 om 20:12

Wat een drukte hier! Gezellie... 
Ik voel wurmie ook nog niet hoor, ben nu 16 weken en denk dat het nog wel even duurt. Bij de eerste voelde ik het pas met 21 weken. Wij willen ook niet weten wat het wordt, ik ben wel nieuwschierig maar vind het gewoon leuker om bij de bevalling het nieuws te horen. Zo blijft voor mij de spanning erin, zeg maar..
Wij hebben ook de commode bij Ikea gehaald, ook die met drie laden. lekker goedkoop en doet het uitstekend,. Vind het erg zonde van het geld om honderder euro's uit te geven aan een babykamer. Vind het veel leuker, om zals nu, voor mijn meissie lekker uit pakken met haar nieuwe kamertje. Ze heeft veel meer besef nu. Ach, het maakt ook allemaal niet uit.
En namen..... moeilijk moeilijk, moeilijk. Voor een meisje heb ik meerdere namen die ik wel leuk vind, voor een jongen vind het toch wel erg moeilijk. We hebben nog even, dus we kijken rustig rond. Ga nu nog even werken, koopavond, kom na negenen nog wel even kiekeh!
Leo, xxxx
                    Ik voel wurmie ook nog niet hoor, ben nu 16 weken en denk dat het nog wel even duurt. Bij de eerste voelde ik het pas met 21 weken. Wij willen ook niet weten wat het wordt, ik ben wel nieuwschierig maar vind het gewoon leuker om bij de bevalling het nieuws te horen. Zo blijft voor mij de spanning erin, zeg maar..
Wij hebben ook de commode bij Ikea gehaald, ook die met drie laden. lekker goedkoop en doet het uitstekend,. Vind het erg zonde van het geld om honderder euro's uit te geven aan een babykamer. Vind het veel leuker, om zals nu, voor mijn meissie lekker uit pakken met haar nieuwe kamertje. Ze heeft veel meer besef nu. Ach, het maakt ook allemaal niet uit.
En namen..... moeilijk moeilijk, moeilijk. Voor een meisje heb ik meerdere namen die ik wel leuk vind, voor een jongen vind het toch wel erg moeilijk. We hebben nog even, dus we kijken rustig rond. Ga nu nog even werken, koopavond, kom na negenen nog wel even kiekeh!
Leo, xxxx

donderdag 27 maart 2008 om 20:22

Hej allemaal!
Ik heb ook een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 29 april. Toch wel weer spannend! Ik ga denk ik ook mijn kamertje bij de IKEA halen, ik vind de trofast meubeltjes leuk, kun je indelen zoals je zelf wilt. Ik heb nu een klein buikje maar nog niks gevoelt. Ook beetje vroeg met 15 weken denk ik.
Namen heb ik nog niet echt over nagedacht, maar ik let wel meer op als ik namen hoor of zie.
Groetjes
                    Ik heb ook een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 29 april. Toch wel weer spannend! Ik ga denk ik ook mijn kamertje bij de IKEA halen, ik vind de trofast meubeltjes leuk, kun je indelen zoals je zelf wilt. Ik heb nu een klein buikje maar nog niks gevoelt. Ook beetje vroeg met 15 weken denk ik.
Namen heb ik nog niet echt over nagedacht, maar ik let wel meer op als ik namen hoor of zie.
Groetjes

donderdag 27 maart 2008 om 20:27

Winterlelie: aangezien een aantal mensen het hier over privacy had, heb ik aangevinkt dat de Hyves niet in overzichten staat, misschien heeft het daar iets mee te maken? 
Als het goed is, heb ik net iedereen geaccepteerd. Op mijn werk ging dat niet, enfin, daar zou ik natuurlijk ook gewoon moeten werken.
                    Als het goed is, heb ik net iedereen geaccepteerd. Op mijn werk ging dat niet, enfin, daar zou ik natuurlijk ook gewoon moeten werken.