Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Hallo dames,

WE HEBBEN ONS HUIS VERKOCHT!!!

Ben zo ontzettend blij. Is gewoon gelukt in 2 weken tijd en voor een zeer goede prijs!!! JOEHOE!!!

Bedankt voor het duimen, heeft dus goed geholpen!

Kan langzaamaan beginnen met opruimen en dingen wegdoen die ook echt weg kunnen. Heb nu helemaal zin om te verhuizen!!

Groetjes een blije Blink!
Joehoe Blink, gefeliciteerd!

Ongeduld, bah, vervelend en pijnlijk is dat! Hoop dat het snel beter gaat met je heup.

Utah (en B80 morgen) Hoe was het bij de verloskundige? Schiet al echt op he Utah?!

Harley
Stilte hier!

Heb al paar dagen regelmatig behoorlijke buikpijn. Gister vk gebeld, denkt dat ik misschien blaasontsteking heb. Gaan ze straks naar kijken en anders moet ik wel even langs komen bij de vk.

We zullen zien..
Blink: Gefeliciteerd! Wanneer krijgen jullie de sleutel van de nieuwe woning en kan het pakfestijn echt beginnen?

Alles goed met kleine Vincent?

Zaza: Ik hoop dat het meevalt! Laat je de uitslag even weten?

Wij hebben een druk weekend achter de rug. We hebben de verjaardagen gevierd, met de nodige voorbereidingen dus.

Gister heb ik voor Guido een babygym gekocht. Het kleine mannetje is er helemaal gek op! Hij slaat tegen de speeltjes, ligt gefascineerd naar zichzelf te kijken in de spiegel. Echt heel mooi!

Dikke knuffel voor iedereen!
Zaza: He lastig die buikpijn meis. Sterkte en don't worry het komt weer goed hoor. xxxx

Ongeduld: Gweoon ff een dikke hug omdat je altijd zo lief bent.

Wat leuk een babygym ...dat wordt een sportief manneke
.
Even de trotse mama uithangen! Hierbij een linkje met foto's van Guido

Sweety: Je maakt me verlegen!
Hé ladies,

Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar het is nogal druk geweest bij ons. Onze beste vriend woont in Spanje en die hebben we 5 dagen te logeren gehad met z'n vriendin. Daarbij heb ik Hyves ontdekt en ben er een beetje aan verslaafd geraakt Dat slurpt dus ook tijd!!!

Maar goed, nu toch ff reageren...

@ Blink: proficiat met de verkoop van jullie huis!

@ Zaza: wat een fantastisch gevoel hè om zo je kindje te voelen. Hopelijk denk je er aan het eind van je zwangerschap nog steeds zo over, hahaha! Gelukkig was Nick niet zo'n trappelaar, ook niet aan het eind maar soms had ie m'n blaas te pakken en dan blijf je naar de plee lopen!! Ik hoop voor je dat je geen blaasontsteking hebt, laat je het ons snel weten?

@ Ongeduld: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag vrijdag! ;) En wat een mooie foto's van Guido! Mooi hè als ze onder zo'n babygym liggen, daar kun je ze uren mee bezig houden! Ik heb afgelopen zondag ook weer een hele fotosessie gemaakt omdat Nick 7 maanden werd afgelopen zondag (dat doe ik dus elke maand!). Als ik thuis ben zal ik er ook wel weer een paar showen hier, ze waren deze keer erg goed gelukt al zeg ik het zelf....

@ B80: dat van die tranen wordt nog veul erger als je bevallen bent!!! Echt waar! Vooral van mooie teksten op kaarten en lieve kadootjes kon ik helemaal in de tranen schieten!

Ik had van de week ook zo'n pechdag! band van de kinderwagen lek, ikke plakken, knalt ie weer kapot!, ik weer plakken, knalt ie voor de 2e keer kapot! Toen heb ik Nick (die was vort verschikkelijk moe!) maar in bed gelegd en ben maar niet meer gaan wandelen

Zo, had ik er ff enorm de pest in! Toen heb ik m'n schoonmoeder gebeld of ze ff een uurtje op wou passen zodat ik toch kon gaan shoppen! hihi!

@ Sweety:

Bij ons alles goed hoor. Nick is goed herstellende van de pokken en zijn gezichtje/hoofdje wordt elke dag weer een beetje mooier. Hopelijk houdt hij er geen littekentjes aan over...

Gelukkig is het bij één kroepaanval gebleven, maar daardoor is ie wel kei verkouden geworden! Soms loopt de snot zo uit z'n neusje, echt zielig! Helaas krijgt hij uitslag van Luuf (dampo voor babietjes) dus moet hij het met een ui onder z'n bed doen en neusspray...

Gisteren zijn manlief en ik heerlijk uit eten geweest voor ons 2 jarig huwelijks-jubileum! Onder het eten hebben we de zomervakantie zitten plannen en een weekendje weg met z'n tweetjes! Wat hebben we het toch slecht!

Nou lieve dames, ik ga weer ff aan het werk.

Nadine

Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Dag meiden

Ik kom jullie op mijn oude forum ook maar even het blijde nieuws melden: I'm gonna be a mummy...heb gisteren positief getest.

Allemaal erg spannend en ook best gecompliceerd. Zie december 2008 topic. Maar ik ben echt, echt heel erg blij.

Ik zal binnekort eens bijlezen hoe het jullie nu vergaan is.

Knuffel van meissie 80
Hey meissie!! Gefeliciteerd!! Zal straks even lezen als ik meer tijd heb op het december topic!
Nadine, dat klinkt inderdaad vreselijk.. uit eten, weekendje en vakantie plannen!

Ongeduld, mooie foto's hoor, wat een schatje!

Sweety

Heb waarschijnlijk geen blaasontsteking, ze hebben het voor de zekerheid op kweek gezet en daar moet ik vandaag nog over bellen. Heb de vk weer gebeld en die denkt dat ik mn buik wat overbelast heb. Heb vrijdag inderdaad (te)veel gedaan en gister was de pijn gelukkig weer weg. Het zal dus wel goed zijn. De kleine is ook duidelijk aanwezig, dus dat zit vast goed!
Hoi!

Meissie: Jeetje, gefeliciteerd! Ben erg nieuwsgierig naar je verhaal, zal snel het decembertopic lezen! Geniet ervan!

Nadine: Fijn dat de pokken aan het genezen zijn!

Zaza: Wel rustig aan blijven doen he!

Sinds gister lacht Guido ook met geluid! Echt zo super schattig!
Hey Meiden!

Wat leuk om alle verhalen weer te lezen op mijn relaxdagje!

@ Meissie: heel hartelijk gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. Ik zal zo even het december topic lezen. Ben helemaal benieuwd. Hoera voor jullie!

@ Ongeduld: wat een beeld van een kind heb je! Die ogen, echt schitterend. Leuk om te zien dat het al een echt mannetje is en dat hij zoveel lol met zijn babygym heeft. Groot gelijk heb je met betrekking tot je werksituatie! Laat die etters een poepje ruiken!

@ Blink: joepie de poepie! Jullie huis al zo snel verkocht. Goed hoor. Ik kan me voorstellen dat het een hoop rust geeft en dat jullie nu fijn naar 1 juli kunnen toeleven (dat is toch de grote dag?)

@ Nadine: dat klinkt goed, al die gezellige plannen met je man. Toevallig zei ik vanochtend nog tegen de mijne dat we gauw een weekendje met ons tweetjes (niet perse weg, maar toch zonder Bas) moeten plannen. Als straks baby nummer twee er is zal het nog lastiger zijn om één op één tijd met elkaar door te brengen. Ik ga straks meteen mijn vader bellen! Fijn trouwens dat de waterpokken voorbij zijn. Vanochtend hing er bij Bas op de creche een papier met de mededeling dat de waterpokken daar nu flink heersen. Misschien dat hij zijn tweede verjaardag viert als een krentenbol... Wij wachten rustig af.

@ Zaza: geweldig dat je je kindje voelt! Dat is echt zo bijzonder en gezellig. (Nou ja, zoals Nadine al zei hoeft het niet altijd gezellig te zijn. Stampen op je blaas is erg vervelend, maar laatst heb ik zelfs twee avonden achter elkaar overgegeven na het avondeten, omdat ons Bolletje het nodig vond een paar harde uppercuts uit te delen. Jaja, dan weet je vast wat je te wachten staat!)

@ b80: zo herkenbaar, die emotionele achtbaan! Ik moet een beetje lachen om je tulpen die waren gaan hangen. Dat zou voor mij ook echt de druppel kunnen zijn voor een flinke huilbui, hihi! Ach ja, het hoort er allemaal bij, zullen we maar zeggen. En Nadine heeft wederom gelijk dat het alleen nog maar erger wordt... Tja. Fijn dat je oom en tante hebben ingezien dat ze beter tussendoor even kunnen gaan huren, zodat jullie gewoon per 1/11 in jullie nieuwe huis kunnen. Ik hoop dat dit ook bijdraagt aan het herstel van de familieband, want het is volkomen begrijpelijk dat die wat bekoelt door stressvolle huisoverdrachtsafspraken. Sterkte ermee.

@ Sweety: hoe is het met jou?

Ego

Hier alles goed. Gisteren mijn laatste yoga-avond gehad. Vind het echt jammer dat het voorbij is en heb nu al zin in de terugkomdag, waarbij we alle moeders met de baby's zullen zien! Ja, was echt leuk. Toen ik thuiskwam stelde mijn man voor dat de dinsdagavond ook maar gewoon mijn avond moet blijven. Zodat ik dan lekker buitenshuis dingen kan ondernemen (zonder kids!) en na de bevalling weer kan gaan sporten. Wat een lieve vent heb ik! Vond ik echt heel leuk dat hij daar zelf mee kwam. Ik begin steeds meer toe te leven naar de bevalling, maar zie er aan de andere kant ook wel tegenop. Ik ben immers wel moeder, maar nog nooit echt bevallen, dus ik weet niet precies wat ik allemaal kan verwachten. (Bij de zwangerschap van Bas kreeg ik zwangerschapsvergiftiging, waardoor na mislukte inleidingspogingen werd besloten om over te gaan tot een keizersnede. Zodoende heb ik nog nooit van mijn leven een wee gehad en weet ik dus echt niet hoe het straks zal gaan!) Nu vind ik het ook spannend omdat ik tussen twee 'instanties' zit. De vorige keer bij de VK bleek toch de laatste keer te zijn, dus daar ben ik nu helemaal klaar. Alles was trouwens helemaal goed met mij en de kleine. Ook mijn bloeddruk was prima. Ik ga nooit meer zo'n doe-het-zelf machientje gebruiken! Ha! Ook niet voor de grap! Ik had dus wel verwacht nog een keer te moeten terugkomen, met 35 weken ofzo. Maar omdat alles zo goed gaat is dat niet nodig en ga ik de volgende keer naar de gynaecoloog. Oja voor in de tabel: 17 april voor het eerst naar de gynaecoloog! Dan heb ik wel een hoop vragen. Ik heb het idee dat het tot nu toe een beetje voor spek en bonen was en dat het echte werk nu gaan beginnen. Spannend!!!

Ondertussen krijg ik steeds meer last van mijn schaambeen en merk ik dat ik veel langer doe over een rondje lopen dan voorheen. Ook het slapen gaat niet denderend. Dit betekent dat ik nog niet echt aan mijn nesteldrang kan toegeven. De vermoeidheid wint het steeds. Als Bas tussen de middag slaapt kan ik kiezen: of de boekenkast opnieuw inruimen of ook even gaan slapen. Jullie raden het al: dat wordt standaard slapen... Ach, over een poosje komt het vanzelf wel. De belangrijkste dingen liggen toch al maanden klaar. Het enige waar ik echt niet meer zo lang mee wil wachten is het pakken van het ziekenhuiskoffertje, maar wat ik daar allemaal in gooi hangt ook weer af van wat de gyn zegt. (Als we direct na de bevalling naar huis mogen pak ik anders, dan wanneer er nu al gezegd wordt dat ik nog een paar dagen moet blijven... Lastig!) Nou ja, we zien het allemaal wel.

Ik ben blij dat het aftellen begonnen is, maar geniet ook nog zoveel mogelijk van deze laatste weken. Ik hou jullie op de hoogte!

Lieve groetjes,

Utah
Wat er vergat bij te zetten:

Vandaag is het 34 weken en 3 dagen. Dat schiet dus al aardig op. Nog een krappe zes weken en de Datum is er. (Toch heb ik nog steeds de overtuiging dat ik later dan de Datum 11/5 beval. Op 20/5 is het volle maan, daar richt ik mijn pijlen dus maar op...)

Dag!
@ Meissie, van harte gefeliciteerd meid! Ik zal straks ook het december topic even opzoeken!

Hier weer heerlijk genoten van m'n vrije dag. En ook deze trotse moeder wil natuurlijk d'r kindje ff showen!

Foto's van onze bandiet!

Ik ga 'm snel z'n potje eten geven, tis er weer tijd voor!

Liefs en tot snel weer

Nadine
@ Ongeduld: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van samen met je mannen! (en natuurlijk met veel kado's!) ;)

Liefs Nadine

en ook een van Nick
Goedemorgen!

Nou de verhuizing (en ook nog een heerlijke vakantie) is achter de rug en ik heb weer internet. Dat laatste is een heel gedoe geweest, tip als je gaat verhuizen: zeg je internet abbonnement op en vraag een nieuwe aan, maar niet de aansluiting verhuizen. Echt, bij ons is alles fout gegaan en van klantvriendelijkheid hebben ze niet gehoord

Maar goed, wilde weer even wat van me te laten horen en vind het leuk om weer bij te lezen.

Tinkerbell, Sweety en Harley:

Ongeduld: hoe is het afgelopen op je werk, ik moest daar nog aan denken! En nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad? En hoe gaat het met je slijmbeursontsteking?

Utah: wat gaat dat hard! Bijna 35 weken alweer...

Zaza: vervelend van je blaas, weet je al wat het is? En wat is verhaal precies met die cyste. Wel geweldig dat je het voelt, dat lijkt mij zo'n heerlijk gevoel.

Blink, wat goed dat je huis is verkocht!! Gefeliciteerd! Geeft een lekker gevoel he, hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.

Nadine: vervelend zeg eerst die waterpokken en dan die kroepaanval. En leuk dat je een weekendje weg samen met je man gaat inplannen, als het bij ons ook zo ver mag zijn, dan wil ik dat ook wel blijven doen.

B80: Wat lief: ik heb een leukerd in mijn buik

Wat een gedoe met je oom en tante zeg, niet leuk. Fijn dat ze nu wel gaan huren, ik hoop dat je na 11-4 meer zekerheid hebt en alles kunt gaan vastleggen. Hoe was het bij de VK? wat is haar advies voor het verhuizen?

Meissie: gefeliciteerd!!

Leuk hoor al die zwangeren of kersverse mama's hier. Wil het ook zo graag!!! Geen nieuws hier dus. Probeer het 'los te laten'maar dat is op sommige momenten echt te moeilijk. Heb ook al een aantal weken pijn rechts onderin mijn buik, vorige week zaterdag werd die pijn steeds erger en -ondanks dat ik met de gyn had afgesproken het niet te doen- heb ik een ovutest gedaan, en ik had 2 streepjes Wist niet wat ik zag, heb ik dan toch een eisprong?? Beetje rare dag, nl dag 27 van mijn cyclus, maar toch..Vriendliefs stapavondje liep even wat vertraging op haha Vandaag op dag 34 en wel wat krampen in mijn buik. De keren dat ik nu ongesteld ben geworden, zat ik zo rond dag 30 tot max dag 33. Die pijn rechtsonderin mijn buik, blijf ik overigens maar voelen, niet zo erg meer, maar het is wel aanwezig. Veel vragen voor mij dus, maar dan heb ik iig veel te bespreken met de gyn. Mag haar volgende weer week bellen!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, ondanks het slechte weer!

Liefs
Utah: Wat een schat van een man! Heerlijk, alleen al weten dat je zo'n avond in het vooruitschiet hebt, geeft al rust! De laatste loodje voor jou!

Nadine: Dank voor het dansje! En wat een schatje is Nick! Wel een reus vergeleken bij Guido.

Bloem: Leuk weer van je te horen! Tja, internetproviders.... Onze oude had ineens ruim 2000 euro afgeschreven!!!!! En zie het dan maar es terug te krijgen, heeft echt een aantal maanden geduurd. De ontsteking lijkt onder controle. Af en toe heb ik er nog wat last van, maar het is gelukkig een stuk beter geworden.

Ik kan me je vragen goed voorstellen, na ineens wel een positieve ovutest! Ben je al ongesteld geworden? Want zoals je het omschrijft, klinkt het erg positief! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!

Blink: Al aan het pakken?

Zaza: Vandaag voor de echo toch? Hoe was het?

B80: Mooie foto's op je hyves! Mooie buik hoor!

Harley: Hoe is het met je? Spannende dagen voor je, of niet?

Ik heb Guido vanochtend voor het eerst naar de gastouder gebracht. Ik ben dus kindloos! Best wel raar! Ik ga zo het huis maar een grote beurt geven en ik moet met de beestjes naar de dierenarts voor de jaarlijkse check. Nog bijna 5,5 uur, en dan mag ik Guido weer ophalen....
Goedemorgen ongeduld2,

Ja het zijn zeker spannende dagen voor me. Heb sinds vorige week steken in mijn buik en liezen. Ben de hele week thuis geweest ivm misselijkheid maar ook een hongergevoel. En nog steeds ben ik wel een beetje misselijk. Ook al een aantal dagen last van witte vloei...(sorry voor details) dus ja het is afwachten....

liefs xxx
Poeh, spannend!

Wanneer zou je willen testen?

ik duim heel hard voor je!
Ja ik weet niet wanneer ik zal gaan testen. Als ik weer een cyclus van 26 dagen hebt moet ik vandaag ongi worden anders weet ik het niet. Mijn langste cyclus was 32 dagen dus als er van het weekend nog niks is dan doe ik een testje denk ik. Ben wel een beetje bang voor de teleurstelling...het zal wel niet zo zijn.....
Harley, dikke knuffel voor!

Ik herken het wel, jezelf voorhouden dat het niet zo is. Ik zou inderdaad je langste cyclus aanhouden en als je het kunt uithouden, dan nog een paar dagen wachten. Is erg makkelijk gezegd, maar het zou een hoop frustraties kunnen voorkomen. Ik testte pas positief toen ik 10 dagen overtijd was! Ik hoop voor je dat we je over een paar dagen kunnen feliciteren, dat geluk heb je wel verdiend!
ik hou jullie zeker op de hoogte.....
Oh.. Harley spannend! Vreslijke spanning eigenlijk. Ik ga voor je duimen!

Bloem, leuk om weer wat van je te horen. Inderdaad verwarrend dat je nu wel een positieve test hebt. Ook voor jou duim ik!

Ongeduld.. nog een uurtje? Hou je het nog vol zonder Guido?

Net terug van de 20 weken echo. Alles zag er goed uit, dat is ook een hele opuchting hoor. Vond het best wel spannend! En zal (misschien, afhankelijk van Utah) de eerste zijn die de trend gaat doorbreken hier. We krijgen een meisje!
Zaza, jouw meid heeft zo meteen genoeg kerels om uit te kiezen! Fijn dat alles goed is! Hadden jullie een leuke echoscopist? Eentje die goede uitleg gaf en zich niet alleen focusde op de medische kant?

Nog 3 kwartier, maar over een half uurtje mag ik in de auto stappen......

Echt raar, zo zonder kind! Ik heb veel op internet rondgehangen, de auto een grote wasbeurt gegeven en in huis opgeruimd. Tijd nuttig besteedt dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven