Mode & Beauty alle pijlers

armhaar scheren

19-05-2012 13:59 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb 3 dagen geleden mijn armhaar geschoren (5 cm van beide kanten) en nu heb ik spijt. ik heb gelezen dat je er zwarte haren van terug krijgt, maar ik heb dus zwarte haartjes van mezelf. epileren doet denk ik heel veel pijn,want ik heb veel haartjes. maar wanneer komt het haar dan weer terug, (zegmaar dat alle haar als het weer veel is)
Dat zie je vanzelf?
Wat bedoel je precies? Wanneer komt je haar terug na het scheren of na het epileren?

Ik zou je armhaar trouwens gewoon lekker laten zitten. Iedereen heeft het. Niet te moeilijk doen.
Dat groeit gewoon weer aan. Klaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb het ook weleens geschoren, nu hars ik het al jaren en ik heb nog nooit dikke zwarte haren ervoor terug gekregen. Volgens mij is dat een onzin verhaal.
5 cm haar?
Dan scheer je het toch gewoon weer af? Ik scheer mijn afrmhaar elke week. Je ziet het niet eens want ik ben blond. Vind haar gewoon vies.
Wat is er vies aan armhaar Rosecupcake?

Ik neem trouwens voor het gemak even aan dat je hoofd ook kaal is. Je vindt haar immers vies.
Ik heb ook veel donker haar op mn armen, maar echt niet langer dan 1,5cm, ik denk dat je zwaar overdrijft met 5cm!!

Maar gewoon weg laten harsen of een epileermachine kopen, in de zomer epileer ik mn armen, 1e x even op je kiezen bijten en als je het bijhoud doet het geen pijn
quote:rosecupcake schreef op 19 mei 2012 @ 14:05:

Dan scheer je het toch gewoon weer af? Ik scheer mijn afrmhaar elke week. Je ziet het niet eens want ik ben blond. Vind haar gewoon vies.

Hmm, je hoofdhaar ook?

TO, misschien kun je ook je haar blonderen. Zie je het minder (als je het echt zo erg vind)..
Bedoelt ze niet dat ze 5 cm heeft weggeschoren? En niet dat het haar 5 cm was? :P

Anyway, overmorgen zal het wel weer terug zijn en iets langer natuurlijk voordat het weer op de oude lengte is.
Was een grapje, denk dat TO idd 5cm arm bedoelt
Ik wax mijn onder armen. Heb zo'n electrisch wax ding van Veet.

Maar gewone strips werken ook.

Je haren lijken dikker and zwarter omdat je de puntejes eraf hebt geschoren en nu het dikke gedeelte eerst doorkomt.
Hoe heet dat elektrisch wax ding van veet? Doet dat niet zeer onder je armen?
TO bedoel je misschien okselhaar?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Waarom heb je spijt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:blond09 schreef op 19 mei 2012 @ 14:18:

Hoe heet dat elektrisch wax ding van veet? Doet dat niet zeer onder je armen?

Veet easy wax electrische roller.

Ik doe er mijn okselhaar niet mee, ten eerste kan ik mijn arm niet omhoog doen en ten tweede lijkt me dat daarom verrekte pijnlijk

Als je je huid goed strak houdt doet het geen pijn. Ik doe er alles mee behalve mijn oksels.
Touwtje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@ scamp ow haha ik las 'ik wax onder mijn armen' ipv ' mijn onder armen' haha
quote:AQua9Girl schreef op 19 mei 2012 @ 14:09:

[...]

TO, misschien kun je ook je haar blonderen. Zie je het minder (als je het echt zo erg vind)..Dit!
quote:blond09 schreef op 19 mei 2012 @ 14:44:

@ scamp ow haha ik las 'ik wax onder mijn armen' ipv ' mijn onder armen' haha
Ik zou je armen eerlijk gezegd niet scheren. Vind het afschuwelijk soms meiden te zien met stoppels op de armen. Dan liever gewoon haren toch? En inderdaad, wellicht is een optie je arm haar te blonderen, dan vallen ze bijna niet op!
Hoewel ik geschoren benen heb en haar op mijn armen vraag ik mij wel af waarom het op de armen als normaal wordt gezien en beenhaar niet?
quote:loesloes123 schreef op 19 mei 2012 @ 13:59:

ik heb 3 dagen geleden mijn armhaar geschoren (5 cm van beide kanten) en nu heb ik spijt. ik heb gelezen dat je er zwarte haren van terug krijgt, maar ik heb dus zwarte haartjes van mezelf. epileren doet denk ik heel veel pijn,want ik heb veel haartjes. maar wanneer komt het haar dan weer terug, (zegmaar dat alle haar als het weer veel is)Nee hoor, je krijgt helemaal geen zwart haar terug maar gewoon het haar dat ervoor ook op je arm zat. Als je je armen gaat scheren dan moet je dat wel elke dag bijhouden, anders voel je heel snel stoppeltjes. Ik doe het zelf al jaren, ik vind harige armen (nee, ook geen blonde haartjes) geen gezicht. Kleine moeite, en voelt erg fijn. Epileren is heel pijnlijk en krijg ik rode bultjes van, dus dat doe ik niet. Benen wel.
Ik scheer mijn armhaar ook 1 x in de zoveel tijd. T was al niet veel en nu nog steeds niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven