Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Sorry, ik heb m'n lolbroek aan, denk ik.
Een maandje knagen en die past je niet meer.
En ben ik in een sociaal isolement geraakt vanwege de stank die de rauwe kool veroorzaakt.
Prima, dat volwassen mensen rauw willen eten, hun keuze, maar is het ook goed voor jonge kinderen in de groei? Dan vraag ik me af, missen die dan geen belangrijke voedingsstoffen, calcium bijvoorbeeld?
Calcium niet denk ik, zit in groene groenten. Als je geen zuivel drinkt, compenseer je dat daarmee.

Maar verder geen idee. Ben opgegroeid met Bona & Croma, en jus over de gekookte aardappels.

Spees: intussen al meer duidelijkheid waar die duizeligheid vandaan kan komen?

Mellebel: printje van boeking is genoeg, ze kijken alleen naar het reserveringsnummer & paspoort. Ik heb bij geeneen van de vluchten die ik via internet heb geboekt ooit al 'n ticket gehad, altijd alleen printje.

Rianne: hoe bevalt 't nieuwe single zijn? Flink aan 't slettebakken?

Fieje: hoor jou weer bijzonder weinig ontopic. Toch geen ticket geboekt trouwens?
Ik negeer het min of meer. En dat werkt prima. Dus ook geen ticket. Hij is voorlopig druk, dus ik blijf nog even negeren. Constructief bezig zijn is zwaar overschat!
Watje.

Lijkt me trouwens het meest verwarrend, wat je nu doet. Al dat halve werk op halve kracht.

Stilstaand water gaat stinken.

Kman lijkt nu haast een student.

Heeft een weekendbaan in de horeca, en leert op door de weekse dagen Nederlands.

Zijn eerste zélfgefabriceerde zin (na les 2) was:

Je bent klopt

tegen mij.

Hij bedoelde

Jij hebt gelijk.

En dat klopt natuurlijk ook.
Hallootjes.

Ben erg moe en slapjes en wondpijn.

Naja, hoort erbij. Lig lekker te bedde met laptop en de man zorgt goed voor me.
He Yas, welkom terug en rustig aandoen he! Laat man maar lekker voor je zorgen.

Hoe was trouwens de morfine?
De Afgaanse nachtzuster wordt langsgestuurd.

Als je een sneetje in de zaadbol van de papaverplant maakt loopt er een soort melk uit.

Als je dit droogt wordt het een donkerbruine stof

Dit is ruwe opium. Opium kan puur gerookt worden.

Uit opium kan morfine gehaald worden.

Morfine is veel sterker dan opium. Het verdooft en stilt de pijn.

Het mag alleen voor medische doelen gebruikt worden.

De morfine kan men verder bewerken tot heroïne.

Heroïne is nog sterker dan morfine.

Het ziet eruit als korrelig poeder. De kleur is wit, grijs of bruin.
Yasmijn ,welkom thuis. Lekker laten verwennen idd.

Date met Fille, Jooles en Isiss was leuk. Helaas werd Etosha op het laatste moment ziek. Hoe gaat het nu met jou? Niets ergs hoop ik?

En Miss Spees ook al ziek? Hoorde ik? Beterschap.

Ik ben zo een muts in mensen herkennen, maar gelukkig was het deze keer meteen duidelijk. En ik vond jullie echt heel aardig! Jammer dat Isiss alweer snel weg moest, wij anderen zijn toen nog een hapje gaan eten. Erg gezellig. En nu lig ik met te volle buik in bed en kan niet slapen

Vriend was trouwens ook schattig. Ik belde hem toen ik weer thuis was (vanochtend bij hem weggegaan, maar nu weer in mijn eigen huis) en hij zei: Ik ben blij dat jij er weer bent! En dan ben ik niet eens bij hem, maar hij maakt zich op de een of andere manier altijd zorgen als ik ergens heen ga waar ik niet dagelijks kom. Straks raak ik nog zoek in een grote boze stad als Utrecht Hij zoekt als ik ergens heen ga ook altijd al voor mij de dienstregeling uit en vandaag kreeg ik een overgangskaartje voor 2e naar 1e klas van hem (had hij van een actie van de NS) zodat ik in de eerste klas kon reizen.

Oei volgens mij klingt dit nu heel betuttelend, maar ik vind het juist lief. En ik ben ook lief voor hem hoor. Gisteren nog gekookt voor zijn zus, zwager, nichtje en hemzelf. Want koken kan hij niet......

Vergeet ik Kjong helemaal. Ik duim dat hij het Nederlands snel onder de knie heeft.
anoniem_6978 wijzigde dit bericht op 30-03-2008 23:30
Reden: Ik en hij moet anderson, anders klopt het niet
% gewijzigd
Klinkt leuk! Echt heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik was al een paar dagen erg verkouden en sinds gisteren dus ook hoofdpijn. Ik heb me de hele dag echt ziek gevoeld en volgens mij heb ik ook koorts. Paar keer geslapen nog overdag maar het voelt nog niet veel beter...

Zijn er nog foto's gemaakt? Ik ben wel erg benieuwd!

En hoe is het met Yas? En met Kjong? En de anderen? Het is stil hier de laatste dagen!
Nu ga ik slapen.

Straks ga ik de belastingdienst in mijn dromen vervloeken.

Later neem ik ook de bureaucratishce systemen nog even mee.

Morgen ga ik werken.
Kjong: succes morgen!

Zieke dames: heel veel beterschap!

Leuk dat de date geslaagd was! Ben heel erg benieuwd naar de foto's..

Verder alles goed met iedereen hier? Het is idd wel erg rustig!
Jaaaa, date was inderdaad erg geslaagd! We hebben een paar foto's gemaakt, die volgen asap op de AK. Inderdaad jammer dat Etosha er niet bij kon zijn, beterschap, meis!

Yas, hoe gaat het nu? Laat je idd maar lekker verwennen en verplegen door de man

Spees, ben je alweer wat opgeknapt?

Kjong, succes met je 1e werkdag.

Moon, hoe gaat het solliciteren?
Kjong: werk ze!

(haha, en goeie eerste zin uit Turkije )

Yas: valt 't mee?

Date was idd leuk!

Es: je hebt er zeker niet bij gezegd dat je 't 1e klas kaartje aan mij hebt gegeven? Dat was wel heel relaxed trouwens! Dank! 't Was superdruk, en ik kon languit met m'n boek in de 1e klas zitten.

Ook werken hier...
Mooi dat jij er wat aan had Isiss. Ik heb het mijn vriend trouwens wel verteld dat ik het kaartje aan jou had gegeven. Toen ik naar huis ging was het alweer behoorlijk rustig, dus kon ik ook prima in de tweede klas.
Yas, welkom terug! Laat je vooral goed verzorgen. Niet te snel van alles willen doen.

Ladies leuk dat jullie gemeet hebben. En dat het ook nog gezellig was

Hier alles goed. Druk aan het werk. Blijft altijd druk geloof ik, maar leuk. In het weekend veel strand, veel duiken, veel stappen. Prima leventje.
Rianne, fijn dat je het zo naar je zin hebt! Klinkt goed iig, strand, duiken, stappen...ik wil ook strand en duiken!!!

Foto's staan op de AK.
Hello!

Ik meld me ook weer!

Etosha: voel je je al wat beter? We prikken snel een nieuwe datum.

Yasmijn: hoe is het met je?

Rianne: klinkt super relaxed

Nadat ik gisteren een sms van Etosha kreeg dat onze afspraak niet doorging, kreeg ik een sms-je van potentieel vriendje. Dat hij 's middags zou landen vanuit Spanje en of ik plannen had voor die avond. Nou niet meer..... Dus gisteren in de trein gestapt en toen voor het eerst bij hem thuis. Wel errug wennen, het is nl nog een beetje studentikoos ingericht, hij heeft er eerst met 2 studiegenoten gewoond. Samen gekookt, en weer heerlijk gekletst, geknuffeld en gezoend. Uiteindelijk heeft hij me na middernacht naar huis gebracht. En nu ben ik brak! Het voelt echt nog steeds super en ik geniet heeeeeel erg.
Blijf genieten!

Het is best zwaar, ik kan/mag niks doen.

Lig te bedde met laptop.

Hakt er allemaal wel in.

Doe middagdutjes.

Gaat allemaal weer goedkomen.
Kut he, niks mogen doen als je niet eens zoveel kan.

Nisk doen is leuker als je wel alles kan.

Bloedwijntje?
Meisjes! Zijn jullie d'r nog?
Ik ben er nu pas weer. Goed te horen dat 't goed is gegaan Yasmijn! Even doorzetten nog.

Leuk dat de meeting geslaagd is! Volgende op 't Iberisch schiereiland (moon)?

Hier is 't al warm joh, zo rond de 25 graden, heel lekker!!! (helaas weet ik wel al dat dit het voorportaal is van de hel van 40 graden, 3 miljoen auto's die overal mogen komen en dat ook doen en bergen die de stad ommuren zodat de smog geen kant opkan en er geen zuchtje wind is)
Present! Alleen bar weinig te melden..

Marg: ik ben helemaal voor! Hup met z'n allen naar t schiereiland...

Klinkt idd als de hel zeg, die hitte. Wanneer begint ongeveer deze ellende?

Niets voor mij, vriend heeft het er al eens over gehad om te verhuizen naar Zuid-Spanje en mijn tegenargument was ook de verschrikkelijke hitte in de zomer. Buiten dat, vind ik Andalucia wel prachtig en qua werkgelegenheid verwacht ik wel wat meer dan hier.......we zullen zien, ga niet nu meteen weer m'n spullen pakken.

Waar is de rest van de meisjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven