Vriend weg

19-05-2012 23:13 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in paniek. Mijn vriend en ik hadden ruzie om iets heel stoms. Ik wilde even niet praten en toen is hij weggelopen. We wonen samen en hebben nooit eerder ruzie gehad. Ik dacht dat hij gewoon even zou gaan roken en dan weer terug zou komen, maar hij is nu al twee uur weg.

Hij heeft zijn telefoon en andere dingen gewoon hier gelaten. Hij is niet bij zijn ouders of vrienden en ik ben de hele omgeving al doorgefietst om hem te zoeken, maar tevergeefs. Ik ben bang dat er iets met hem gebeurd is. Het was geen grote ruzie, er speelde verder niets. Iemand tips?
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2012 @ 23:20:

o, god, ik stel me ineens voor dat ik rond ga fietsen om mijn echtgenoot te zoeken die kwaad is gaan uitwaaien.... kansloos

Ik zie het ook opeens voor me hoe ik vriend ga zoeken op fiets.. Lachwekkend.

Vriend is pissig. Kinderachtig om weg te lopen maarja, wat doe je er op dit moment aan. Duik de kroeg in of blijf thuis en bedenk jullie hoe te leren ruzie te maken zonder dit soort kinderachtige toestanden..
Ik zou naar bed gaan
Nou, fijn dat hij weer terecht is.
Hallo?!
Hij lag in de schuur?
Maak er alsjeblieft geen giga drama van. Een blokje om bij een ruzie moet gewoon kunnen.
Beter even af gaan koelen dan te pissig een gesprek ingaan denk ik, moet soms zelf ook even tot mezelf komen als ik pissed ben.

TO laat je nog even weten waar hij was en hoe het gesprek is gegaan?
quote:SeptemberGirl schreef op 19 mei 2012 @ 23:25:

[...]

Nou zeg, heb jij nog nooit met een kwaaie kop de deur achter je dichtgesmeten om even af te koelen en een wandelingetje te maken? Ik wel hoor, en mijn lief ook. Is heel menselijk.

Ik nog nooit. Heb ook nog nooit ruzie gehad in de 3 jaar relatie. Zeker niet zo erg dat ik weg zou moeten lopen.

Ik zou me ook zorgen maken. In elk geval vind ik het niet kies om TO belachelijk te maken dat ze hem is gaan zoeken.
Bazinga!
quote:mitsig schreef op 19 mei 2012 @ 23:36:

Gevonden. Geen idee hoe en wat.

Jij hebt hem gevonden nu of is hij weer aangewapperd?

Als je het niet gewend bent dat hij zo pissed wordt dat ie wegloopt, wat is er dan gebeurd dat ie zo over de zeik was?
Gevonden? Waar was ie dan?

Ik wilde nog opperen dat je in jullie bed moest gaan kijken. Ik zag al helemaal voor me dat hij lekker in bed was gekropen terwijl jij op je fietsje de buurt afzocht.
quote:vivalda schreef op 19 mei 2012 @ 23:39:

[...]

Ik nog nooit. Heb ook nog nooit ruzie gehad in de 3 jaar relatie. Zeker niet zo erg dat ik weg zou moeten lopen.

Ik zou me ook zorgen maken. In elk geval vind ik het niet kies om TO belachelijk te maken dat ze hem is gaan zoeken.Ik heb maar aan te nemen dat je hiermee niet aan mijn posts refereert?
@vivalda, je hebt pas 3 jaar een relatie, over 25 jaar praten we wel weer eens verder
Ik vind het best wel goed van hem dat hij een blokje om is gegaan nadat jij niet wilde praten.

Weglopen is soms best goed.

Probeer nu met elkaar in gesprek te gaan. Normaal
Nou eh Meds, mag ik met mijn 13 jaar wel mee praten? Ik zou ook not amused zijn als hij bij mij weg loopt hoor. Wij botsen hier toch wel met enig regelmaat, maar hier is het nog niet gebeurd. En op de 1 of andere manier zou ik gerust gesteld zijn als ik zou weten dat hij zijn mobiel bij zich heeft. Waarom weg lopen? Tel tot 10. Ga op de plee zitten. Whatever, maar weglopen vind ik een beetje zwak. Dat is gewoon bedoeld om de ander te 'pakken'.
Eerst geen sleutel, toen mss wel

Eerst geen geld, toen mss wel

Volgens mij weer iemand die zich verveeld op zterdagavond en ons alleen wakker wil houden
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2012 @ 23:50:

@vivalda, je hebt pas 3 jaar een relatie, over 25 jaar praten we wel weer eens verder

Jakkes, dat gaat in het rijtje: wacht maar tot je zelf kinderen hebt.

Blergh.
Vind zowel het weglopen als het gaan zoeken na twee uur niet raar, helemaal als het de eerste keer is.

Ik ben ook wel eens boos weggefietst, kan er nu wel om lachen. Ik viel onderweg en verloor mijn portemonnee. Die kwam een aardige buurtbewoner de volgende dag terugbrengen :$ Kon ik alle blokkeringen weer ongedaan maken

Een ex is een keer helemaal naar zijn zus gefietst en 8 uur weggebleven en nam de telefoon niet op. Ik was toen zo langzamerhand woest (en erg bezorgd) en hij dacht werkelijk dat ik wel gewoon lekker tv aan het kijken was gegaan, ofzo ;)

To hoop dat het allemaal wat mee viel en dat jullie het hebben kunnen uitpraten
Weglopen heeft niks te maken met de ander "pakken" vind ik. Soms is het beter even afstand te nemen en niet iedereen kan dat op dezelfde manier.
dbbl
weglopen om een ander te pakken? Weglopen uit een conflict kan juist heel verstandig zijn. Even afstand even stoom afblazen en dan met frisse moed het uitpraten. Voorkomt meestal verdere escalatie.
quote:duvelke15 schreef op 19 mei 2012 @ 23:56:

Eerst geen sleutel, toen mss wel

Eerst geen geld, toen mss wel

Volgens mij weer iemand die zich verveeld op zterdagavond en ons alleen wakker wil houdenDat denk ik dan weer niet
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2012 @ 23:37:

Ik zou naar bed gaanMisschien heeft zij hem daar ook wel gevonden.
quote:kaetje schreef op 19 mei 2012 @ 23:45:

Gevonden? Waar was ie dan?

Ik wilde nog opperen dat je in jullie bed moest gaan kijken. Ik zag al helemaal voor me dat hij lekker in bed was gekropen terwijl jij op je fietsje de buurt afzocht.Haha,daar dacht ik dus ook aan.
Weglopen kan idd heel nuttig zijn, als ik echt heel kwaad ben kan ik beter even af gaan koelen dan dat ik uit woede dingen zeg waar ik achteraf spijt van heb en waar ik iemand mee kwets

Sommige noemen het zwak

Ik noem het zelfkennis :Imao:
Wou net zeggen: zoek even in de kroeg of bij de hoeren.

Maar hij is er alweer. Waar heeft hij gezeten?
Wel leuk, omdat dit de eerste ruzie was, is dit ook de eerste keer bijleggen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven