Vriend weg
zaterdag 19 mei 2012 om 23:13
Ik ben in paniek. Mijn vriend en ik hadden ruzie om iets heel stoms. Ik wilde even niet praten en toen is hij weggelopen. We wonen samen en hebben nooit eerder ruzie gehad. Ik dacht dat hij gewoon even zou gaan roken en dan weer terug zou komen, maar hij is nu al twee uur weg.
Hij heeft zijn telefoon en andere dingen gewoon hier gelaten. Hij is niet bij zijn ouders of vrienden en ik ben de hele omgeving al doorgefietst om hem te zoeken, maar tevergeefs. Ik ben bang dat er iets met hem gebeurd is. Het was geen grote ruzie, er speelde verder niets. Iemand tips?
Hij heeft zijn telefoon en andere dingen gewoon hier gelaten. Hij is niet bij zijn ouders of vrienden en ik ben de hele omgeving al doorgefietst om hem te zoeken, maar tevergeefs. Ik ben bang dat er iets met hem gebeurd is. Het was geen grote ruzie, er speelde verder niets. Iemand tips?
zaterdag 19 mei 2012 om 23:37
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2012 @ 23:20:
o, god, ik stel me ineens voor dat ik rond ga fietsen om mijn echtgenoot te zoeken die kwaad is gaan uitwaaien.... kansloos
Ik zie het ook opeens voor me hoe ik vriend ga zoeken op fiets.. Lachwekkend.
Vriend is pissig. Kinderachtig om weg te lopen maarja, wat doe je er op dit moment aan. Duik de kroeg in of blijf thuis en bedenk jullie hoe te leren ruzie te maken zonder dit soort kinderachtige toestanden..
o, god, ik stel me ineens voor dat ik rond ga fietsen om mijn echtgenoot te zoeken die kwaad is gaan uitwaaien.... kansloos
Ik zie het ook opeens voor me hoe ik vriend ga zoeken op fiets.. Lachwekkend.
Vriend is pissig. Kinderachtig om weg te lopen maarja, wat doe je er op dit moment aan. Duik de kroeg in of blijf thuis en bedenk jullie hoe te leren ruzie te maken zonder dit soort kinderachtige toestanden..
zaterdag 19 mei 2012 om 23:39
quote:SeptemberGirl schreef op 19 mei 2012 @ 23:25:
[...]
Nou zeg, heb jij nog nooit met een kwaaie kop de deur achter je dichtgesmeten om even af te koelen en een wandelingetje te maken? Ik wel hoor, en mijn lief ook. Is heel menselijk.
Ik nog nooit. Heb ook nog nooit ruzie gehad in de 3 jaar relatie. Zeker niet zo erg dat ik weg zou moeten lopen.
Ik zou me ook zorgen maken. In elk geval vind ik het niet kies om TO belachelijk te maken dat ze hem is gaan zoeken.
[...]
Nou zeg, heb jij nog nooit met een kwaaie kop de deur achter je dichtgesmeten om even af te koelen en een wandelingetje te maken? Ik wel hoor, en mijn lief ook. Is heel menselijk.
Ik nog nooit. Heb ook nog nooit ruzie gehad in de 3 jaar relatie. Zeker niet zo erg dat ik weg zou moeten lopen.
Ik zou me ook zorgen maken. In elk geval vind ik het niet kies om TO belachelijk te maken dat ze hem is gaan zoeken.
Bazinga!
zaterdag 19 mei 2012 om 23:41
zaterdag 19 mei 2012 om 23:47
quote:vivalda schreef op 19 mei 2012 @ 23:39:
[...]
Ik zou me ook zorgen maken. In elk geval vind ik het niet kies om TO belachelijk te maken dat ze hem is gaan zoeken.Ik heb maar aan te nemen dat je hiermee niet aan mijn posts refereert?
[...]
Ik zou me ook zorgen maken. In elk geval vind ik het niet kies om TO belachelijk te maken dat ze hem is gaan zoeken.Ik heb maar aan te nemen dat je hiermee niet aan mijn posts refereert?
zaterdag 19 mei 2012 om 23:56
Nou eh Meds, mag ik met mijn 13 jaar wel mee praten? Ik zou ook not amused zijn als hij bij mij weg loopt hoor. Wij botsen hier toch wel met enig regelmaat, maar hier is het nog niet gebeurd. En op de 1 of andere manier zou ik gerust gesteld zijn als ik zou weten dat hij zijn mobiel bij zich heeft. Waarom weg lopen? Tel tot 10. Ga op de plee zitten. Whatever, maar weglopen vind ik een beetje zwak. Dat is gewoon bedoeld om de ander te 'pakken'.
zondag 20 mei 2012 om 00:02
Vind zowel het weglopen als het gaan zoeken na twee uur niet raar, helemaal als het de eerste keer is.
Ik ben ook wel eens boos weggefietst, kan er nu wel om lachen. Ik viel onderweg en verloor mijn portemonnee. Die kwam een aardige buurtbewoner de volgende dag terugbrengen
Kon ik alle blokkeringen weer ongedaan maken
Een ex is een keer helemaal naar zijn zus gefietst en 8 uur weggebleven en nam de telefoon niet op. Ik was toen zo langzamerhand woest (en erg bezorgd) en hij dacht werkelijk dat ik wel gewoon lekker tv aan het kijken was gegaan, ofzo
To hoop dat het allemaal wat mee viel en dat jullie het hebben kunnen uitpraten
Ik ben ook wel eens boos weggefietst, kan er nu wel om lachen. Ik viel onderweg en verloor mijn portemonnee. Die kwam een aardige buurtbewoner de volgende dag terugbrengen
Een ex is een keer helemaal naar zijn zus gefietst en 8 uur weggebleven en nam de telefoon niet op. Ik was toen zo langzamerhand woest (en erg bezorgd) en hij dacht werkelijk dat ik wel gewoon lekker tv aan het kijken was gegaan, ofzo
To hoop dat het allemaal wat mee viel en dat jullie het hebben kunnen uitpraten
zondag 20 mei 2012 om 00:34