Vriend weg

19-05-2012 23:13 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in paniek. Mijn vriend en ik hadden ruzie om iets heel stoms. Ik wilde even niet praten en toen is hij weggelopen. We wonen samen en hebben nooit eerder ruzie gehad. Ik dacht dat hij gewoon even zou gaan roken en dan weer terug zou komen, maar hij is nu al twee uur weg.

Hij heeft zijn telefoon en andere dingen gewoon hier gelaten. Hij is niet bij zijn ouders of vrienden en ik ben de hele omgeving al doorgefietst om hem te zoeken, maar tevergeefs. Ik ben bang dat er iets met hem gebeurd is. Het was geen grote ruzie, er speelde verder niets. Iemand tips?
Eh moest mijn partner met een kwaaie kop naar buiten lopen op dit uur en dan nog langer wegblijven dan dat ik gewoon ben, dan zou ik me ook zorgen maken...

Achja, ik ben een overbezorgde kwezel. :-)
Kan me best voorstellen dat je schrikt. Ik had trouwens een film opgezet en afgewacht. Hoe is het nu?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:mitsig schreef op 19 mei 2012 @ 23:37:

Ga nu met hem praten.spannend!!!
Het leukste van ruzie is het goedmaken.....
Laat je nog weten hoe het afgelopen is, mitsig?
en?
Ik ben ook benieuwd
Ik ook!
En ik ook!
Ik ook!
Ik ook!
Ik ook!
Internagelaktisch
Nou, vertel?!
Als TO eerst nog moest praten, daarna nog moest seksen en dan nog haar 8 uur moest slapen is ze voorlopig nog niet op denk ik..
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 20 mei 2012 @ 09:18:

Als TO eerst nog moest praten, daarna nog moest seksen en dan nog haar 8 uur moest slapen is ze voorlopig nog niet op denk ik..
Die zien we nooit meer terug.........
Vertel...
quote:maaique schreef op 20 mei 2012 @ 09:18:

23.38 uur: praten met vriend

23.45 uur: seksen

23.46 uur: slapen

7.46 uur: wakker worden

Ze had hier allang een update kunnen geven hoor!
Een minuutje om te seksen?

En waarschijnlijk slapen ze langer... tenzij vriendlief vandaag moet gaan werken daarvoor vroeg het bed uit moet.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 20 mei 2012 @ 10:05:

Een minuutje om te seksen?

)Vluggertje.. wordt vanochtend verder goed gemaakt, het is toch klote weer. Lekker weer om in bed te blijven.
Nou, het is allemaal gelukkig weer goed gekomen. Hij was het gewoon even zat en wist niet wat hij moest doen. Hij dacht dat ik boos was, maar ik ben nu eenmaal niet zo snel boos. We hebben afgesproken dat ie het voortaan even zegt als ie weggaat.

Ik vind het heel goed dat je nog teruggekomen bent voor update!

Velen hadden dit niet meer gedaan
Waaaaar wasss hijjjj dannnnn!

Daar ben ik nou benieuwd naar
Internagelaktisch
"vriend zat in zijn nachtjapon....achter de rododendron...."

(vrije interpretatie liedje Tol Hansse)
quote:SeptemberGirl schreef op 19 mei 2012 @ 23:25:

[...]

Nou zeg, heb jij nog nooit met een kwaaie kop de deur achter je dichtgesmeten om even af te koelen en een wandelingetje te maken? Ik wel hoor, en mijn lief ook. Is heel menselijk.Nee, en in een volwassen relatie zou dat ook niet hoeven naar mijn mening. En al helemaal niet zo onvolwassen reageren dat je niet eens zegt waar je heengaat, de deur achter je dichtsmijt en je partner ongerust achterlaat. Vind ik geen manier van doen in een goede relatie en die vriend van d'r komt over als een kleuter. Alleen al het feit dat hij al eerder eens in de berm is teruggevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven