BS?
zondag 20 mei 2012 om 10:07
gisteravond kwam B langs ( hij zei dat hij mij leukvond,sure :') ) ,ik we hebben samen geslapen,geen seks gehad wel gezoend
ik had 6 maanden een sex-relatie en dat is nu nu twee maanden over . Gisteren wilde B wel weer maar ik niet.
B zegt dat hij mij leuk vindt en ik vraag me af of hij dit meent.
ik heb nog nooit echt een relatie gehad,dus weet niet op welke signalen ik moet letten
ik had 6 maanden een sex-relatie en dat is nu nu twee maanden over . Gisteren wilde B wel weer maar ik niet.
B zegt dat hij mij leuk vindt en ik vraag me af of hij dit meent.
ik heb nog nooit echt een relatie gehad,dus weet niet op welke signalen ik moet letten
zondag 20 mei 2012 om 10:32
zondag 20 mei 2012 om 10:34
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:31:
[...]
zoals jullie hebben met het geven van een inhoudelijke reactie
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen geven schat, ik wil best met een inhoudelijke reactie komen, als jij met een inhoudelijke OP komt. Deal?
[...]
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen geven schat, ik wil best met een inhoudelijke reactie komen, als jij met een inhoudelijke OP komt. Deal?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 20 mei 2012 om 10:36
quote:fairy1 schreef op 20 mei 2012 @ 10:32:
Wat ik ervan begrijp is dat ze 6 maanden een sex-relatie hadden en dat die nu twee maanden over is. Gisteren wilde B wel weer maar ragweed niet.
B zegt dat hij haar leuk vindt en ragweed vraag zich af of hij dit meent.
Ik denk het niet ragweed, ik denk dat hij alleen sex wil.waarom denk je dat?
Wat ik ervan begrijp is dat ze 6 maanden een sex-relatie hadden en dat die nu twee maanden over is. Gisteren wilde B wel weer maar ragweed niet.
B zegt dat hij haar leuk vindt en ragweed vraag zich af of hij dit meent.
Ik denk het niet ragweed, ik denk dat hij alleen sex wil.waarom denk je dat?
zondag 20 mei 2012 om 10:36
[...]
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen gevenEh waar moeten mensen precies inhoudelijk op reageren?
[...]
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen gevenEh waar moeten mensen precies inhoudelijk op reageren?
zondag 20 mei 2012 om 10:38
zondag 20 mei 2012 om 10:44
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:36:
[...]
waarom denk je dat?
Omdat je zelf in je OP al aangeeft dat je je dit afvraagt.
Je hebt 6 maanden sex met iemand, dan twee maanden niet (waarom was dat?) en dan is hij ineens terug en wil sex.
Ik zou graag zien dat een man interesse in mijn persoon heeft en mijn vrienden en mijn leven etc, dat ie me leuk vindt, dat je wat meer deelt dan alleen sex. Maar misschien ben ik wel hopeloos ouderwets.
[...]
waarom denk je dat?
Omdat je zelf in je OP al aangeeft dat je je dit afvraagt.
Je hebt 6 maanden sex met iemand, dan twee maanden niet (waarom was dat?) en dan is hij ineens terug en wil sex.
Ik zou graag zien dat een man interesse in mijn persoon heeft en mijn vrienden en mijn leven etc, dat ie me leuk vindt, dat je wat meer deelt dan alleen sex. Maar misschien ben ik wel hopeloos ouderwets.
zondag 20 mei 2012 om 10:46
zondag 20 mei 2012 om 10:48
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:07:
gisteravond kwam B langs ( hij zei dat hij mij leukvond,sure :') ) ,ik heb het afgekapt(samen geslapen,geen seks gehad wel gezoend).
Hij vindt jou leuk, leuk genoeg om sex mee te hebben.
6 maanden nee,ik wil geen relatie/wil wel een relatie (wel sex)
Hij houdt jou 6 maanden aan het lijntje, dus meer dan dit gaat het niet worden .
nu dit hoe weet je of hij meent wat zegt?
Wat kan het je schelen, vertrouw jezelf, het blijft alleen maar een sexrelatie als je dat niet wil, kan hij beter exit .
hoort mijn Bull Shit alarm af te gaan?Ik ook weer z´n non topic.
gisteravond kwam B langs ( hij zei dat hij mij leukvond,sure :') ) ,ik heb het afgekapt(samen geslapen,geen seks gehad wel gezoend).
Hij vindt jou leuk, leuk genoeg om sex mee te hebben.
6 maanden nee,ik wil geen relatie/wil wel een relatie (wel sex)
Hij houdt jou 6 maanden aan het lijntje, dus meer dan dit gaat het niet worden .
nu dit hoe weet je of hij meent wat zegt?
Wat kan het je schelen, vertrouw jezelf, het blijft alleen maar een sexrelatie als je dat niet wil, kan hij beter exit .
hoort mijn Bull Shit alarm af te gaan?Ik ook weer z´n non topic.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 20 mei 2012 om 10:50
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:46:
[...]
ik hoop van wel,ben nog steeds verliefd op hem
Meid doe die oogkleppen af hij is NIET verliefd op jou.
Zijn liefde gaat niet dieper dan zo'n 12 cm en als hij zijn zak geleegd heeft is de liefde weer over.
Kom op zeg daar leen je je toch niet voor,laat hem een andere dwaas zoeken.
[...]
ik hoop van wel,ben nog steeds verliefd op hem
Meid doe die oogkleppen af hij is NIET verliefd op jou.
Zijn liefde gaat niet dieper dan zo'n 12 cm en als hij zijn zak geleegd heeft is de liefde weer over.
Kom op zeg daar leen je je toch niet voor,laat hem een andere dwaas zoeken.
zondag 20 mei 2012 om 10:55
zondag 20 mei 2012 om 10:56
Ik vind dat iedereen wel heel snel een conclusie trekt.
En op basis van de weinige en wazige informatie verbaast dat me wel.
Ik vind het knap, dat iedereen op basis van dit verhaal weet dat hij alleen seks wil.
Zou het zelf niet weten t.o.
Wat geeft hij verder voor signalen?
Persoonlijk zou ik hem gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent en daarom geen seksrelatie meer met hem wil, maar wel meer zou willen.
En dan verder de boot afhouden -qua seks- en kijken wat er gebeurt.
En op basis van de weinige en wazige informatie verbaast dat me wel.
Ik vind het knap, dat iedereen op basis van dit verhaal weet dat hij alleen seks wil.
Zou het zelf niet weten t.o.
Wat geeft hij verder voor signalen?
Persoonlijk zou ik hem gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent en daarom geen seksrelatie meer met hem wil, maar wel meer zou willen.
En dan verder de boot afhouden -qua seks- en kijken wat er gebeurt.
zondag 20 mei 2012 om 10:58
[...]
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen gevenAls je inhoudelijke reacties wilt moet je een fatsoenlijke openingspost schrijven, zo simpel is het nu eenmaal.
[...]
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen gevenAls je inhoudelijke reacties wilt moet je een fatsoenlijke openingspost schrijven, zo simpel is het nu eenmaal.
zondag 20 mei 2012 om 11:02
Februari goed advies! Met een loep kom je een heel eind, Ragweed stapt steeds in dezelfde valkuil nl, erg hardleers, op het masochistische af. De topics worden steeds vager en de adviezen steeds korter door de bocht. Als die man/jongen een relatie wilde, dan was die er nu toch wel geweest, of niet?
Jaschenca eens!
Jaschenca eens!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.