Mode & Beauty alle pijlers

Tassentopic!!

19-05-2012 15:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!,

Hierbij open ik een tassentopic, aangezien ik er gek op ben!

De vragen:

Wat voor tas gebruik je het meest?

Wat zit er allemaal in?

En heb je nog tips om hem zo licht mogelijk te houden?

Als je nog andere vragen hebt zet ze erbij!

ik trap af!

Een rode Eastpak rugzak met laptopvak. Het liefste mijn desigualtas, maar daar past m'n laptop niet in. en anders krijg ik rugpijn.

Wat zit er allemaal in?

Laptop, portemonnee, opladers, mobiel, etuitje met pennen, make up en laptopspul, paraplu, zonnebril, flesje water, deo, deurstopper, sleutels, spalkje en wat schoolpapieren.

Dikke boeken vermijden, anders breekt m'n rug :P
Zie het inderdaad, volgens mij is het nep, ga even kijken of ik de originele site kan vinden/openen
http://www.louisvuitton.com

dit is de originele site
-
-no-nick- : stond er een link bij? Die zag ik niet eens via mijn iphone haha! Weird

Voordeel van die tas is ook nog dat je hem dmv die touwtjes aan de zijkant kan verkleinen tot een mooi, vierkant modelletje. Doe dat vaak als we bv uit eten gaan of avondje theater ofzo. Dan loop je niet met zo'n grote shopper rond, maar met een beschaafd tasje. Voor elke gelegenheid toepasbaar dus
Ik zet ook nooit me tas op de grond!

Heb speciaal een stoel in de woonkamer waar we onze tassen opzetten.

En als ik een tas een tijdje niet gebruik berg ik hem in de kast op.
quote:minniemouse86 schreef op 20 mei 2012 @ 08:13:

Ik zet ook nooit me tas op de grond!

Heb speciaal een stoel in de woonkamer waar we onze tassen opzetten.

En als ik een tas een tijdje niet gebruik berg ik hem in de kast op.Wow fanatiek hahahaha, hier is de vloer schoon, dus dan kan het wel. Als ik buiten ben probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden. Zelfs met m'n Eastpak. (die nu op de andere bank ligt :P)
Haha! Ik vind het zonde van me tassen! Koop namelijk niet hele goedkope tassen en bij veel tassen heb ik een witte onderkant.
Oh vandaar, ja dat snap ik wel. Ben van plan er binnekort een van Fab te gaan kopen, op die ga ik ook heeeel zuinig zijn hahaha.
Daarom ben ik dus ook geen megadure tas waard, want mij boeit het echt niet of vriend 'm op de grond zet. Eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht, dat dat zonde van mijn tas zou zijn.

En als ik me dat wel zou realiseren, dan zou ik er absoluut geen discussie voor over hebben. Vind andere dingen dan meer de moeite waard om over te zaniken.

Mijn vloer is inderdaad wel schoon, dat helpt ook.
Hier ook een tassenfan. Ik kan echt blij worden van een mooie tas. Heb er ook meer dan genoeg van diverse merken en stijlen. Op dit moment heb ik 3 tassen die ik regelmatig gebruik. 1 van Coach, 1 van Burberry en een Gucci.

Wat zit erin? Portemonnee, iphone, papierenzakdoekjes, pepermuntjes, pen, spiegeltje, klein naai etuitje, flosdraad en losse bonnetjes.

Door muntgeld wordt de portemonnee soms zwaar dus dat haal ik er meestal uit zodat de tas ook niet te zwaar wordt.

Ik zet tassen ook niet op de grond maar hang ze op aan haakjes of bewaar ze in de dustbag.
Hier geen tassen op de grond omdat t ongeluk brengt.

Ik ga er vanuit dat bij iedereen de vloer schoon is, toch?
-
Na altijd een hele berg goedkope tassen gehad te hebben heb ik een paar maanden terug eens way meer uitgegeven (voor mijn doen dan) en heb een bruine Cowboybag gekocht.

Fijne aan 'mijn' model is dat er 2 grote 'hoofdvakken' inzitten, zodat ik 1 vak voor mezelf heb en 1 voor al het kinderspul. Verder heeft ie een lange schouderband, dat is wel handig met een kindje wat ik nog vaak moet tillen, maar ook korte hengsels.

In mijn kant zitten: portemonee, boodschappentasje, purol, telefoon, sleutels, kelnerbloks, pen, handcreme en nog wat losse papiertjes en rotzooi.

In de kinderkant zit: luiers +doekjes, liga, doosjes rozijnen, tuitbeker, drinkflesje, melkpoeder-torentje, 7 (!) auto'tjes en een dummy-telefoon. Ik wil eigenlijk nog zo'n aparte inzettas voor luierspul, zodat ik ook alles er makkelijk in een keer uit kan halen.

Ik zou de auto'tjes eruit kunnen gooien om wat gewicht te besparen...

Ik heb deze tas speciaal gekocht om altijd te gebruiken, en heb de rest weggegeven/gegooid.
die kun je los kopen. ik heb die ook een tijdje terug gehaald toen mijn zoontje nog niet zindelijk was.

Deze:

http://www.ukshopsonline. ... BucklesSoftSatchelBag.jpg

Heb ''m nu al anderhalf jaar en ben er nog steeds gek op. Ben student en m'n boeken passen er precies in.

Wat zit er allemaal in?

Als ik naar de uni ga studieboeken, anders altijd handcreme, blistex, elastiekjes, iphone, ipod, portemonnee, flesje water, sleutels, agenda, pen

...
@ Mayhem: Klinkt mooi die kleurencombinatie. Heb je geen plaatje?

@19 juni: Welke heb je? Ik heb ook sinds een paar maanden een Cowboysbag en ben er heel erg blij mee. Hij wordt ook nog steeds mooier merk ik. Door de versoepeling van het leer krijgt hij meer een 'buidel'-model en de kleur verdiept zich, prachtig! Heb jij die ervaring ook? Ik heb deze:

Heb best veel tassen, doe bij gelegenheden ook wel altijd een bijpassend tasje. Maar één favoriete voor dagelijks gebruik zoals de bovenstaande tas. Had ik al gezegd dat ik erg blij met hem ben? Ben alleen nog steeds aan het verzinnen wat ik in dat 'label' moet doen...wat heb jij erin?
Deva, je mobiele nummer.

Ik heb ooit in de tram n tas gevonden, en diegene was zo slim geweest om haar voornaam en telefoon nummer eraan te hangen, in zo een label. Ze had de tas binnen n half uurtje terug.
missy_acy schreef op 21 mei 2012 @ 22:03:

Deva, je mobiele nummer.

Ik heb ooit in de tram n tas gevonden, en diegene was zo slim geweest om haar voornaam en telefoon nummer eraan te hangen, in zo een label. Ze had de tas binnen n half uurtje terug.
Dat is een hele goeie Missy! Alleen zit mijn telefoon altijd in die tas, dus ook maar het nummer van manlief erbij zetten :-d
@ deva: dat is ook een mooie zeg!!

Ik heb deze: http://www.checkyourbag.nl/cowboysbag-richmond.html

En dan de bruine versie.

Label heb ik eraf gehaald (om onnodig gewicht te voorkomen :-)). Leuk dat jij ook zo blij bent met je tas, ik ben er ook nog steeds erg blij mee.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2012 11:47
Reden: spam
% gewijzigd
missy_acy schreef op 20 mei 2012 @ 12:19:

Hier geen tassen op de grond omdat t ongeluk brengt.

Ik ga er vanuit dat bij iedereen de vloer schoon is, toch? ;-)

O jee, ik zet mijn tassen al mijn hele leven op de grond en heb nooit extreem ongeluk beleefd. Maar ik zet hem voortaan op een stoel of zo. Benieuwd of ik nu eindelijk die staatsloterij eens win X-D.

Ik heb een ouderwetse zwarte dokterstas (klein model). Daar kan niet al te veel in, en dat is in mijn geval maar goed ook. Portemonee, mobiel, zakdoekjes, pennen, medicijnenpaspoort en reservemedicijnen, klaar.
-
@Mayhem: Wat een mooie tas!!

Ik heb vandaag eentje van Fab besteld. Passend bij mijn portemonnee

http://fab.nl/collection/ ... -by-jennifer-hoffman.html
O jee, ik zet mijn tassen al mijn hele leven op de grond en heb nooit extreem ongeluk beleefd.
Adat, Sri, adat.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven