En nu heb ik dus verdriet

20-05-2012 18:47 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik altijd al vreesde is vandaag gebeurd. Mijn lieve kleine Joy is verongelukt. Vanmorgen hadden we nog 5 honden, vandaag nog 4. Joy en Pietertje zijn vanmiddag in hun drang naar vrijheid (die ze niet dank zij mij hebben kunnen ontwikkelen overigens) wederom ontsnapt. Joy is tijdens een rattenjacht in een sceptic tank terecht gekomen en verdronken. Een buurman heeft haar met schepnet er uit kunnen halen terwijl Pietertje erbij stond te wachten. Toen we er waren lag Joy dood op het gras en Pietertje stond ingedoken met staartje tussen de pootjes aan haar te ruiken. Joy is slechts anderhalf jaar oud geworden, ze ligt nu begraven in de tuin. Ik kan het nog niet bevatten.

Ze was echt mijn baby. Ze gedroeg zich als een baby, kwam aandacht vragen als een baby en zag er ook nog steeds zo uit. Ik miste haar net al toen ik 4 bakjes op de bar zette om voer in te doen, i.p.v. 5. Ik mis haar met uitlaten (ze hing zo graag aan een stok te leuren), en ik zal haar morgen missen bij ontbijt, als ze met haar pootjes tegen mijn arm aan stootte omdat ze mijn bordje wilde afslobberen.

Ik voel me leeg en verslagen.
Ach, wat verdrietig
Ga in therapie!
Weet niet zo goed wat ik zeggen moet behalve heel veel sterkte!
Wat een pech, vreselijk! Veel sterkte!
Sterkte
Ach, wat verdrietig. Sterkte!
Wat Verschrikkelijk!
Sterkte
Jeetje Iones... wat een drama! Dikke knuf van mij!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Iones, wat erg... Zo'n jong beessie nog. Heel veel sterkte met dit vreselijke gemis
Kan me voorstellen dat je verdriet hebt om je Joy.

De eerste dagen zal je wel vaker tot 5 tellen, om dan verdrietig te bedenken dat Joy er niet meer is. Ookal heb je een roedeltje die ene is net de andere niet en ze hebben allemaal wat specials.

Meis sterkte
Wat ontzettend naar...Heel veel sterkte!
Ach, wat verdrietig. Sterkte.
Wat vreselijk verdrietig ...

Heel veel sterkte
Here I am - now what are your other two wishes...
Op een onnatuurlijke manier je huisdier verliezen, hakt er vreselijk in. Ik hoop van harte dat je er vrede in kunt vinden. Dit kan je nog lang achtervolgen. Ik wens je het beste en troost bij je andere honden.
jeetje, meis! Wat een verdriet.... Heel veel sterkte!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Tjee, wat een verdriet. Wat erg. Wens je veel sterkte! Knuffel van mij.
Wat een drama... Sterkte!
Wat erg! Heel veel sterkte.
Vreselijk! Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte, wat erg
Och, vreselijk!

Op zo'n manier ook nog en zo jong, das gewoon 3 dubbel naar!

Sterkte.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven