En nu heb ik dus verdriet

20-05-2012 18:47 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik altijd al vreesde is vandaag gebeurd. Mijn lieve kleine Joy is verongelukt. Vanmorgen hadden we nog 5 honden, vandaag nog 4. Joy en Pietertje zijn vanmiddag in hun drang naar vrijheid (die ze niet dank zij mij hebben kunnen ontwikkelen overigens) wederom ontsnapt. Joy is tijdens een rattenjacht in een sceptic tank terecht gekomen en verdronken. Een buurman heeft haar met schepnet er uit kunnen halen terwijl Pietertje erbij stond te wachten. Toen we er waren lag Joy dood op het gras en Pietertje stond ingedoken met staartje tussen de pootjes aan haar te ruiken. Joy is slechts anderhalf jaar oud geworden, ze ligt nu begraven in de tuin. Ik kan het nog niet bevatten.

Ze was echt mijn baby. Ze gedroeg zich als een baby, kwam aandacht vragen als een baby en zag er ook nog steeds zo uit. Ik miste haar net al toen ik 4 bakjes op de bar zette om voer in te doen, i.p.v. 5. Ik mis haar met uitlaten (ze hing zo graag aan een stok te leuren), en ik zal haar morgen missen bij ontbijt, als ze met haar pootjes tegen mijn arm aan stootte omdat ze mijn bordje wilde afslobberen.

Ik voel me leeg en verslagen.
Arme lieve schat!

En je dieren zijn zó belangrijk voor je...

Wat ontzettend erg voor je.

Als je er aan toe bent, vertel je ons dan wat meer over je lieve Joy?

Ben je niet alleen? Ik hoop dat je steun krijgt.

Sterks meid.

sterkte

Lieve Joy,

je was zoals je naam al zegt.

Slaap zacht beestje.
De buurjongen was erbij toen het gebeurde. Hij hoorde haar huilen en probeerde bij haar te komen om te redden. MAar het deksel zat vast, hij kon niet bij haar komen. Hij moest machteloos toezien hoe ze verdronk. HIj is ook helemaal van slag.
Wat verschrikkelijk Iones!!

Heel erg veel sterkte!
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!
Jee, wat verdrietig! Laat je maar lekker knuffelen door de andere 4! Heel veel sterkte voor jullie!
Wat verdrietig, voor jou, je buurjongen en je andere vier beestjes
0ch wat verdrietig
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sterkte
Oh wat ongelofelijk naar! Heel veel sterkte
Ach meis, ik huil met je mee. Arm lief hondje. Heel veel sterkte, het zal tijd nodig hebben om te slijten en dan blijven alleen nog de mooie herinneringen over.
Vannacht werkelijk totaal niet kunnen slapen. Het liet me niet los, die laatste afschuwelijke momenten van haar. Ik had nog liever gehad dat ze onder een auto gekomen was. Ik ben helemaal brak.
Ach iones, dat is ook niet zo gek,

Is er iemand bij je vandaag?
Ach
Gecondoleerd
Ik moest vanochtend aan je denken. Hoe ontzettend veel verdriet je moet hebben, ik leeft zo met je mee. Wat iemand hier ook zei, als ze ziek of oud zijn is hun dood wat makkelijker te accepteren. Niet als het om zoiets gaat. Nogmaals heel veel sterkte meid, jij en Joy zijn in mijn gedachten.
Dank jullie allemaal voor je medeleven. Ook op facebook veel betuigingen van medeleven.

Maar of er wel of niet iemand bij me is, er is niets dat verzachtend werkt. Ik moet hier zelf uit zien te komen. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren.
quote:missy_acy schreef op 21 mei 2012 @ 08:52:

Ach iones, dat is ook niet zo gek,

Is er iemand bij je vandaag?Kun jij foto's vanaf je gsm op je email krijgen? Ik kan dat namelijk niet. Ik heb maar één goede foto van Joy en die staat op mijn gsm.
quote:iones schreef op 21 mei 2012 @ 09:19:

[...]

Kun jij foto's vanaf je gsm op je email krijgen? Ik kan dat namelijk niet. Ik heb maar één goede foto van Joy en die staat op mijn gsm.Als jet goed is zou je de foto met een usb kabeltje moeten kunnen overzetten, wat voor telefoon heb je?
wat vreselijk voor jullie!!sterkte en
Wat een triest verhaal,

Heel veel sterkte.

Wat voor een hondje was ze?
Wat een vreselijk verhaal... Sterkte! Ik voel met je mee... Oh en als je wilt kan je je foto naar me sms'en. Dan kan ik hem weer naar je mailen zodat je hem in je mail en dus op je pc hebt.. Veel sterkte..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik krijg inmiddels hulp aan geboden en er zijn ook anderen die nog wat foto's van haar hebben.quote:galadriel schreef op 21 mei 2012 @ 11:16:

Wat een triest verhaal,

Heel veel sterkte.

Wat voor een hondje was ze?Joy, was een kruising tussen een jack russel en een bouvier. Daardoor was ze dus veel grover dan een jack russel, maar ook langgerekt met korte pootjes, alleen hele dikke pootjes (die ik dus heel mooi vind), grote flaporen, en zwart. Ze was anderhalf jaar maar zag er nog steeds puppig uit. Een heel innemend hondje, ik was helemaal verliefd op haar. Vond het prachtig als ik haar voor me uit zag waggelen.
quote:iones schreef op 21 mei 2012 @ 08:48:

Vannacht werkelijk totaal niet kunnen slapen. Het liet me niet los, die laatste afschuwelijke momenten van haar. Ik had nog liever gehad dat ze onder een auto gekomen was. Ik ben helemaal brak.

Ow, ik snap je helemaal.

Het zal als een film steeds in je hoofd afspelen.

Vreselijk klote!!

Leef met je mee.

Heb ook zoiets gehad, zal je de details besparen, ging in dit geval om mn kat en ik kon hem niet redden, is in mn armen doodgegaan. Filmpje gaat nogwel eens door mn hoofd, maar het slijt.

Ik hoop voor jou ook snel.

Hoe is het vandaag?

Heb je er een mooi plekje van gemaakt in je tuin?
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven