En nu heb ik dus verdriet
zondag 20 mei 2012 om 18:47
Wat ik altijd al vreesde is vandaag gebeurd. Mijn lieve kleine Joy is verongelukt. Vanmorgen hadden we nog 5 honden, vandaag nog 4. Joy en Pietertje zijn vanmiddag in hun drang naar vrijheid (die ze niet dank zij mij hebben kunnen ontwikkelen overigens) wederom ontsnapt. Joy is tijdens een rattenjacht in een sceptic tank terecht gekomen en verdronken. Een buurman heeft haar met schepnet er uit kunnen halen terwijl Pietertje erbij stond te wachten. Toen we er waren lag Joy dood op het gras en Pietertje stond ingedoken met staartje tussen de pootjes aan haar te ruiken. Joy is slechts anderhalf jaar oud geworden, ze ligt nu begraven in de tuin. Ik kan het nog niet bevatten.
Ze was echt mijn baby. Ze gedroeg zich als een baby, kwam aandacht vragen als een baby en zag er ook nog steeds zo uit. Ik miste haar net al toen ik 4 bakjes op de bar zette om voer in te doen, i.p.v. 5. Ik mis haar met uitlaten (ze hing zo graag aan een stok te leuren), en ik zal haar morgen missen bij ontbijt, als ze met haar pootjes tegen mijn arm aan stootte omdat ze mijn bordje wilde afslobberen.
Ik voel me leeg en verslagen.
Ze was echt mijn baby. Ze gedroeg zich als een baby, kwam aandacht vragen als een baby en zag er ook nog steeds zo uit. Ik miste haar net al toen ik 4 bakjes op de bar zette om voer in te doen, i.p.v. 5. Ik mis haar met uitlaten (ze hing zo graag aan een stok te leuren), en ik zal haar morgen missen bij ontbijt, als ze met haar pootjes tegen mijn arm aan stootte omdat ze mijn bordje wilde afslobberen.
Ik voel me leeg en verslagen.
maandag 21 mei 2012 om 09:06
maandag 21 mei 2012 om 09:19
maandag 21 mei 2012 om 10:18
maandag 21 mei 2012 om 11:18
maandag 21 mei 2012 om 14:10
Ik krijg inmiddels hulp aan geboden en er zijn ook anderen die nog wat foto's van haar hebben.quote:galadriel schreef op 21 mei 2012 @ 11:16:
Wat een triest verhaal,
Heel veel sterkte.
Wat voor een hondje was ze?Joy, was een kruising tussen een jack russel en een bouvier. Daardoor was ze dus veel grover dan een jack russel, maar ook langgerekt met korte pootjes, alleen hele dikke pootjes (die ik dus heel mooi vind), grote flaporen, en zwart. Ze was anderhalf jaar maar zag er nog steeds puppig uit. Een heel innemend hondje, ik was helemaal verliefd op haar. Vond het prachtig als ik haar voor me uit zag waggelen.
Wat een triest verhaal,
Heel veel sterkte.
Wat voor een hondje was ze?Joy, was een kruising tussen een jack russel en een bouvier. Daardoor was ze dus veel grover dan een jack russel, maar ook langgerekt met korte pootjes, alleen hele dikke pootjes (die ik dus heel mooi vind), grote flaporen, en zwart. Ze was anderhalf jaar maar zag er nog steeds puppig uit. Een heel innemend hondje, ik was helemaal verliefd op haar. Vond het prachtig als ik haar voor me uit zag waggelen.
maandag 21 mei 2012 om 16:47
quote:iones schreef op 21 mei 2012 @ 08:48:
Vannacht werkelijk totaal niet kunnen slapen. Het liet me niet los, die laatste afschuwelijke momenten van haar. Ik had nog liever gehad dat ze onder een auto gekomen was. Ik ben helemaal brak.
Ow, ik snap je helemaal.
Het zal als een film steeds in je hoofd afspelen.
Vreselijk klote!!
Leef met je mee.
Heb ook zoiets gehad, zal je de details besparen, ging in dit geval om mn kat en ik kon hem niet redden, is in mn armen doodgegaan. Filmpje gaat nogwel eens door mn hoofd, maar het slijt.
Ik hoop voor jou ook snel.
Hoe is het vandaag?
Heb je er een mooi plekje van gemaakt in je tuin?
Vannacht werkelijk totaal niet kunnen slapen. Het liet me niet los, die laatste afschuwelijke momenten van haar. Ik had nog liever gehad dat ze onder een auto gekomen was. Ik ben helemaal brak.
Ow, ik snap je helemaal.
Het zal als een film steeds in je hoofd afspelen.
Vreselijk klote!!
Leef met je mee.
Heb ook zoiets gehad, zal je de details besparen, ging in dit geval om mn kat en ik kon hem niet redden, is in mn armen doodgegaan. Filmpje gaat nogwel eens door mn hoofd, maar het slijt.
Ik hoop voor jou ook snel.
Hoe is het vandaag?
Heb je er een mooi plekje van gemaakt in je tuin?
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe