En nu heb ik dus verdriet

20-05-2012 18:47 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik altijd al vreesde is vandaag gebeurd. Mijn lieve kleine Joy is verongelukt. Vanmorgen hadden we nog 5 honden, vandaag nog 4. Joy en Pietertje zijn vanmiddag in hun drang naar vrijheid (die ze niet dank zij mij hebben kunnen ontwikkelen overigens) wederom ontsnapt. Joy is tijdens een rattenjacht in een sceptic tank terecht gekomen en verdronken. Een buurman heeft haar met schepnet er uit kunnen halen terwijl Pietertje erbij stond te wachten. Toen we er waren lag Joy dood op het gras en Pietertje stond ingedoken met staartje tussen de pootjes aan haar te ruiken. Joy is slechts anderhalf jaar oud geworden, ze ligt nu begraven in de tuin. Ik kan het nog niet bevatten.

Ze was echt mijn baby. Ze gedroeg zich als een baby, kwam aandacht vragen als een baby en zag er ook nog steeds zo uit. Ik miste haar net al toen ik 4 bakjes op de bar zette om voer in te doen, i.p.v. 5. Ik mis haar met uitlaten (ze hing zo graag aan een stok te leuren), en ik zal haar morgen missen bij ontbijt, als ze met haar pootjes tegen mijn arm aan stootte omdat ze mijn bordje wilde afslobberen.

Ik voel me leeg en verslagen.
Vandaag is het nog niet beter dan gisteren. Heb soms nog aanvechtingen om te huilen.

Ze heeft wel een mooi plekje in een tuin, en daar wil ik nog een plant op zetten, liefst een roos.
Wat een rotbericht, Iones. Wat verdrietig.

Klinkt stom, maar de scherpe randjes gaan op den duur van de pijn af. Ik heb er (helaas) ervaring mee.

De mooie momenten samen, neemt niemand je meer af.
Ik zie je bericht nu pas wat afschuwelijk, heel veel sterkte! En gewoon huilen hoor, dat lucht wel even op (ben inmiddels jank expert door mn vermiste kat..mijn baby)
Heb eindelijk een foto van Joy:

Maar dan huil je toch gewoon even lekker!

Moet eruit hoor!

Wat een droppie op die foto.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Iones, lees nu je vraag pas. Sorry.

Wat een lieve foto zeg.

Wil je vertellen hoe Joy in je leven is gekomen? Als je eraan toe bent?

Wat nastik zegt klopt, de scherpte van de pijn moet slijten.

Oh, sorry, is niet meer nodig missy.

Joy is in mijn leven gekomen via partner. Ik had 3 honden, hij 2, en samen hadden we er 5. En ja, dat is te veel, maar ik wilde er geen van missen. En Joy al helemaal niet. Ze was een cadeautje. Ik was helemaal gek van haar.
Een soort samengesteld gezin dus. Wat leuk. Konden ze het allemaal goed met elkaar vinden meteen?

Ze lijkt mij een lieve hond. Hoe gaat t vandaag met je?
Hoe gaat t vandaag met je?

Heb je al mooie rozen voor haar gevonden?
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Vandaag slechte dag gehad. Vriendin heeft roos op haar graf gelegd, en ik heb wel een witte roos gekocht, maar ze ligt te veel in de schaduw dus heb ik er een geschiktere plant op gezet. Maar wel wit, met mooie witte bolletjes. Een soort anabel.

De witte roos staat nu ergens anders, maar wel met nagedachtenis aan Joy omdat ik hem toch voor haar gekocht heb.

De honden konden het goed met elkaar vinden. Pietertje is een beetje mat de laatste tijd. Ik denk dat ze zich een beetje verloren voelt zonder Joy. Ze trekt nu soms naar Peppie toe (andere jack russel).
iones schreef op 22 mei 2012 @ 20:26:

Vandaag slechte dag gehad. Vriendin heeft roos op haar graf gelegd, en ik heb wel een witte roos gekocht, maar ze ligt te veel in de schaduw dus heb ik er een geschiktere plant op gezet. Maar wel wit, met mooie witte bolletjes. Een soort anabel.

De witte roos staat nu ergens anders, maar wel met nagedachtenis aan Joy omdat ik hem toch voor haar gekocht heb.

De honden konden het goed met elkaar vinden. Pietertje is een beetje mat de laatste tijd. Ik denk dat ze zich een beetje verloren voelt zonder Joy. Ze trekt nu soms naar Peppie toe (andere jack russel).

:hug:

Meiske toch.

Moeilijk he?

Het komt wel goed, echt waar. Ik denk nog dagelijks aan Roos, de scherpe randjes gaan van de pijn af. Ik heb pasgeleden ook een mooie, gele roos op haar graf geplaatst. Ik vind het ook fijn dat ze een graf heeft,kan ik haar zo nu en dan opzoeken.

Het blijft een rotverhaal, ik wens je heel veel liefs toe, Iones.
Sterkte!
Jeetje Iones wat een verschrikkelijk bericht zeg. Kreeg er helemaal kippenvel van. Wat is Joy op een vreselijke manier om het leven gekomen.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd meid! Je hebt zo te lezen super veel van haar gehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven