renault; drie kinderstoeltjes achterin
zondag 20 mei 2012 om 22:52
hallo,
we zijn op zoek naar een grotere auto waar op de achterbank drie autostoelen passen; twee 4-12 stoelen (met de rugleuning eraan) en een maxicosi (of 1-4jaar stoel). denken aan een renault grande scenic, iemand ervaring?
we kunnen natuurlijk ergens een testrit plannen, maar wil via deze weg even proberen...
alvast bedankt.
we zijn op zoek naar een grotere auto waar op de achterbank drie autostoelen passen; twee 4-12 stoelen (met de rugleuning eraan) en een maxicosi (of 1-4jaar stoel). denken aan een renault grande scenic, iemand ervaring?
we kunnen natuurlijk ergens een testrit plannen, maar wil via deze weg even proberen...
alvast bedankt.
zondag 20 mei 2012 om 23:02
Ik denk wel dat t past maar check eerst even goed welk bouwjaar je gaat kopen. Er zijn er die problemen met de motor kunnen krijgen. Dat hebben wij gehad tijdens een vakantie. Dat is geen leuke thuiskomst als je auto dan voor een godsvermogen gemaakt moet worden. Ik zeg absoluut niet dat iedere grand senic dat heeft hoor maar google er even op, dan vind je meer relevante info.
zondag 20 mei 2012 om 23:20
Past wel maar ik ken 3 mensen die een Scenic gehad hebben die alleen maar ellende met de motor hebben gehad. Maar dat is volgens mij echt een Renault kwaaltje want was ook ook zo met mijn Twingo (en de Twingo van een vriendin van me). Natuurlijk zegt dat helemaal niets maar toch..
Misschien kan je ook kijken naar wat andere autos?
Citroën Xsara Picasso, Chevrolet Tacuma, Hyundai Matrix, Kia Carens, Mazda 5, Mitsubishi Space Star, Mitsubishi Space Runner, Nissan Almera Tino, Opel Zafira, Toyota Corolla Verso, Volkswagen Touran, Ford Focus C-MAX
Misschien kan je ook kijken naar wat andere autos?
Citroën Xsara Picasso, Chevrolet Tacuma, Hyundai Matrix, Kia Carens, Mazda 5, Mitsubishi Space Star, Mitsubishi Space Runner, Nissan Almera Tino, Opel Zafira, Toyota Corolla Verso, Volkswagen Touran, Ford Focus C-MAX
maandag 21 mei 2012 om 00:13
Wij hebben nu net een multipla gekocht en oooooooooh wat een ruimte!
Welke auto je ook kiest, ik zou zeker voor de auto gaan met de meeste ruimte binnenin.
Wij zitten ook met stoeltjes 2x t/m 4 jaar en 1x vanaf 4 jaar.
En na 2 jaar heel erg oncomfortabel rond te hebben gereden in een te kleine auto is dit een absolute heerlijkheid.
Het gejengel in de auto is zelfs drastisch gereduceerd, zowel van de kinderen als ons zelf
Welke auto je ook kiest, ik zou zeker voor de auto gaan met de meeste ruimte binnenin.
En na 2 jaar heel erg oncomfortabel rond te hebben gereden in een te kleine auto is dit een absolute heerlijkheid.
Het gejengel in de auto is zelfs drastisch gereduceerd, zowel van de kinderen als ons zelf
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
maandag 21 mei 2012 om 09:46
maandag 21 mei 2012 om 11:28
quote:saaaaar81 schreef op 21 mei 2012 @ 00:13:
Het gejengel in de auto is zelfs drastisch gereduceerd, zowel van de kinderen als ons zelf Dan kun je toch met zijn 3-en voorin zitten? Lijkt me gezellig.
Het gejengel in de auto is zelfs drastisch gereduceerd, zowel van de kinderen als ons zelf Dan kun je toch met zijn 3-en voorin zitten? Lijkt me gezellig.