saaie salade.
dinsdag 22 mei 2012 om 15:52
Ik ga zo een salade maken met krokante kip. Maar ik heb het idee dat ik wat mis. Hij klinkt een beetje saai. Sowiezooo de standaard dingen er in ( tomaat,komkommer,wortel etc) en ik wil er nog wat gegrilde courgette en aubergine bij maken maar het klinkt zo saai? Iemand nog een leuk idee?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
dinsdag 22 mei 2012 om 15:59
dinsdag 22 mei 2012 om 16:12
Veel ingredienten. Ik zou minder doen en iets kiezen uit de lekkere suggesties die hier staan.
Bij salade moet echt een lekkere dressing/saus zijn. Bij krokante kip heb ik meestal honing/mosterd dressing. Maar bij kip past alles. Even afhankelijk wat je nog meer in de salade doet.
Ik heb met die dressing en krokante kip wel eens eens een wrap mee gemaakt;

Of met salsasaus (zelfgemaakt) in een pitabroodje;
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 22 mei 2012 om 18:01
dinsdag 22 mei 2012 om 19:22
wat ik persoonlijk een hele lekkere salade vind is,
sla, cherry tomaatjes, groene olijven, rauwe ui, feta kaas, walnoten
en de goude tip, zet een deksel op de schaal en schud hem heel goed door elkaar, dan gaat de feta overal een beetje opzitten en heb je geen saus nodig ! ( je moet dan wel een goede feta kaas hebben en niet euroshopper want die is niet zacht genoeg )
sla, cherry tomaatjes, groene olijven, rauwe ui, feta kaas, walnoten
en de goude tip, zet een deksel op de schaal en schud hem heel goed door elkaar, dan gaat de feta overal een beetje opzitten en heb je geen saus nodig ! ( je moet dan wel een goede feta kaas hebben en niet euroshopper want die is niet zacht genoeg )