Kat vermist! Hoe mijn kleine lieverd terugvinden?

22-05-2012 11:21 26 berichten
Mijn kat van bijna 2 is sinds zaterdagavond niet meer gesignaleerd. Ondanks dat hij vaak veel buiten is, komt hij altijd thuis om te slapen, mar vooral om te eten. Aan het voer te zien is hij echt niet thuis geweest. Andere kat krabt aan alle deuren op zoek naar zijn broertje. Ook miauwt hij veel, we wisten niet eens dat hij dat kon.

Vandaag nog maar afwachten en dan vanavond het hele circus van amivedi, dierenambulance en asiel inschakelen.

Sorry, moest het gewoon even kwijt!
Alle reacties Link kopieren
Succes met zoeken.
Briefjes verspreiden in de buurt, rondlopen en z'n naam roepen, liefst als het buiten stil is.

Niet te lang wachten met amivedi en asiel, volgens mij zijn ze 's avonds niet bereikbaar. Bovendien kun je een melding altijd weer intrekken.

Eventueel bij mensen in de straat vragen of ze ook even in hun schuurtje willen kijken, misschien zit ie ergens opgesloten.

Succes, hopelijk vind je hem snel terug!
Buurtlink even googelen er op.
Zou meteen alles inschakelen. Hoe sneller hoe beter. Dan kan hij ook niet ver zijn. Heb je de dierenambulance al gebeld? Gewoon om zeker te weten dat hij niet aangereden is...

En veel zoeken!!! Schuurtjes etc!
Niet meteen van het ergste uitgaan. Hier is kat ook wel eens een paar dagen weg geweest, terwijl hij dat normaal nooit doet. Bleek dat hij bij de buren binnen zat, die een paar dagen weg waren :-(

En soms krijgt 'ie gewoon de kolder in zijn kop (of last van hormonen, weet ik veel) en dan is hij ook een dag of wat onvindbaar. Het blijken eigenzinnige types, die katten!

Succes met je zoektocht, hopelijk is 'ie snel voorbij en de kat snel weer thuis.
Succes met zoeken.
Ik zou ook niet wachten met inschakelen van amivedi etc, gewoon gelijk doen! Mijn kat was 3 jaar geleden ook ineens verdwenen, wij hebben toen overal briefjes opgehangen, later nog eens briefjes verspreid met de vraag of ze in de schuur wilde kijken en wie de kat vond zou een geldbedrag van ons krijgen (helpt ook altijd). Heel toevallig 1 dag nadat wij die briefjes hadden verspreid, zat onze kat extreem vermagerd voor de deur. Hij is in totaal 3 weken weg geweest. Dus ik zou gewoon direct handelen, zeker als ie al sinds zaterdag weg is.
Ik denk dat hij zijn hormoontjes achterna is.

DA bellen, en papiertjes ophangen.

Ga er maar van uit, dat hij wel terug komt (als a.s. vader)

Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloos schreef op 22 mei 2012 @ 11:58:

Ik denk dat hij zijn hormoontjes achterna is.

DA bellen, en papiertjes ophangen.

Ga er maar van uit, dat hij wel terug komt (als a.s. vader)

Succes!
Ik mag hopen van niet, hij is toch wel gecastreerd neem ik aan?! 8-P
Mijn kat is ook weg sinds vannacht. Ben net verhuist en onze kat zat in de schuur en de volledig afgesloten tuin nadat hij eerst 2 week in huis had gezeten. Nu waarschijnlijk gisteravond de tuindeur niet goed in t slot gevallen en poes is dus weg. Heb dierenambulance gebeld maar hebben geen melding van een kat als de mijne. Voel me kloten zeg want ze is ook al bijna 15 en dus niet de jongste meer.
Zijn beide vermiste katten gecastreerd én gechipt.

Dan is de kans groot / groter dat je hem terugvindt, of bericht krijgt dat hij is gevonden...

Heel veel sterkte, hoop dat het in beide gevallen goed komt!
Nee helaas niet gechipt. Ik hoop dat ze ergens in een schuur of garage zit en tegen de avond weer terug is anders ga ik morgen flyeren.
Ohhh ik leef met je mee!!!! Heb die van mij sinds vanmorgen terug na 9 lange dagen vol stress.

Gelijk amvivedi inschakelen!!!! (je kan hier ook flyers maken eventueel)

amivedi.nl

Gechipt? Registreren als vermist

http://www.databankgezelschapsdieren.nl/

www.backhomeclub.nl

oproepje plaatsen op:

www.kattenplaza.nl

www.buurtlink.nl

www.marktplaats.nl

www.mijndieriszoek.nl

Heb je twitter?

zoek op "de hereniging"

Ga flyeren, zowel ophangen als bij directe buren, zet er ook in of ze in hun schuur/ garage willen kijken indien deze aanwezig.Maar ook op plekken waar veel mensen komen, zoals parken,bushokjes,stroomkastjes etc.

Bel asielen in de buurt.

Ik ben 3 keer per dag gaan roepen met brokjes en etenbakjes, vooral in de nacht kwam ik heel veel buurtkatten tegen. Spreek ook mensen op straat aan, bijv postbodes, mensen die honden uitlaten en bel bij buren aan. Mijn ervaring is dat persoonlijk contact werkt!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, die van mij heeft wss ergens vast gezeten en stond vanmorgen naast mn bed, hij rook muf en wat afgevallen en op een teek na verder niets aan de hand.

Ik hoop dat het voor jou ook snel voorbij is deze onzekerheid!!!
Heb alles ingeschakeld inmiddels! Mijn kat is gecastreerd en gechipt. Ik ga zo weer zoeken. Bedankt voor het medeleven.
En al nieuws?
Ik zet de heilige Antonius weer in! En natuurlijk :hug: . Gelukkig zijn er veel goede verhalen over katten die na een paar dagen terug komen! Bij ons was het helaas anders, maar dankzij de chip heeft de dierenambulance ons kunnen vinden. Het is zo belangrijk!
Wat rot voor je, Zus! :hug:

Veel succes met zoeken en ik hoop dat je harige kerel gauw weer bij je terug is!
Time spent with a cat is never wasted
Helaas is ze nog niet terug. Ga zo maar even fotos ophangen in de buurt , helemaal omdat ze hier nog niet bekend is door onze verhuizing.
Succes met zoeken, niks aan als je niet weet waar je kat is.

Het gebeurt wel eens dat katten naar hun oude huis teruglopen als je verhuist.
Dank voor medeleven. Kat kwam vanmiddag ineens aanwandelen... Ik was zo enthousiast dat ie ook gelijk weer wegging :( haha, later is ie gewoon bij mij in de tuin gaan liggen zonnen. Beestje had ons geloof ik niet zo gemist. Ben blij dat ie weer thuis is :-)
Mumia, succes met zoeken!

Ik hoop dat jouw beestje het voorbeeld van de mijne opvolgt.

***digitale hug***
Jeeeeejjj!!!! Heeft de antonius van iPhony weeeeer zn best gedaan! Hiep hoi!
Oh ik hoop zo dat die van mij ook terugkomt:(

Dit topic vorige maand gelezen en ook mee gehoopt dat kat van Zus snel terug zou zijn, niet wetende dat de mijne een maand later vermist zou zijn :(
hoe lang is die al weg Liene?

ook gechipt en gecastreerd?

ik duim voor je en zal ook Anthonius ff inzetten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven