Mode & Beauty alle pijlers

Witte benen - help!

23-05-2012 16:02 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk mooi weer! Wat heerlijk!

Mijn benen zijn alleen ZO wit, dat ik geen korte broek aan durf te trekken. O_o

Mijn benen kleuren sowieso erg moeilijk ook al zit ik in de zon.

Wat zijn jullie ervaringen met zelfbruinende cremes of de bodylotion waarin minder zelfbruiner zit en je geleidelijk resultaat krijgt?

Met welke hebben jullie de beste ervaringen en welke geven juist een lelijk, onnatuurlijk resultaat?
Zomerpanty van 8, 10 of 12 den. Veel mooier dan cremes en helpt meteen ook tegen schurende benen.

Verder leren accepteren.
Als je geen korte broek aan durft te trekken zullen ze nooit bruin worden. En je bent niet enige hoor met witte benen.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ja is wel een vicieus cirkeltje waar je zo dan in blijft zitten...
Hup! Korte broek aan. Iedereen heeft er last van!
Ooit had ik een bruinende aftersun van nivea. Die gaf mooi resultaat. De rest is meestal niks. De lichte versie van dove is ook oké maar ik vind hem stinken.

Als iemand die bruinende aftersun nog ergens spot, hoor ik het graag.
hier melden zich ook 2 melkflessen.. a.s. zondag ben ik de hele dag buiten en dan doe ik echt wel een korte broek aan.. dan is het witte er een beetje vanaf als ik echt op het terras wil gaan zitten
En doooooor!
Trouwens, iemand adviseerde hier op het forum bij eenzelfde vraag doekjes die je bij het Kruidvat kan kopen. Misschien kan je het terugvinden. Schijnt niet af te geven.
Maja ik heb een soortgelijke aftersun van het kruidvat! Heerlijk spul
Internagelaktisch
Zelfbruinende creme en benen foundation (of een goedkope foundation) kopen en dat op je benen smeren.

Of lekker in de poep modder rollen.
Ow en ik bedenk nog wat: scrubben en tomaat eten. X-D

*rent naar kruitvat*
Een panty zweet vreselijk met dit weer, zowel in je kruis als bij de elastiek.
Trek een spier witte korte broek aan en check of je benen dan bruiner lijken. En anders moet je er toch maar even door heen. Mijn benen zijn ook melkflessen en ik heb nu een witte korte broek aan. Zo hou ik mezelf lekker voor de gek dat mijn benen al een beetje bruin zijn.
Ik snap dat gezeik over witte benen nooit. Mens we zijn toch blank? Ja, dus, is de 1 wat witter dan de ander. Nou En.
Vind het opvallend dat hier op het forum zoveel witjes lijken te zitten, en er vaak wordt gezegd dat iedereen er last van heeft.

Ik los het op met zelfbruinende bodylotion van dove + als het snel moet gaan evt. spraytan of zelfbruiner. Dove + Loreal Sublime Bronze gel en spray gevenbij mij goede resultaten, maar je zal helaas eea moeten uitproberen om te kijken wat voor jou werkt.

Overigens ben ik met deze middeltjes nog steeds bleek vergeleken met andere mensen, alleen het ergste wit is eraf. Bedenk wel dat de nepkleur niet beschermt tegen de zon, dus om verbranding te voorkomen alsnog factor 30 gebruiken!
Men, en ik heb hele bruine benen, MAAR heel veel cellulitis!

Ik durf dus ook niet in korte broek.. En zo is er altijd wat!
Soppie300 schreef op 23 mei 2012 @ 16:22:

Een panty zweet vreselijk met dit weer, zowel in je kruis als bij de elastiek.
Dat vreesde ik ook maar ik heb nu een zomerpanty van 12 den van Falke en die zit niet strak bij het kruis (lang genoeg). Eigenlijk zit hij heerlijk. Ik heb prachtige benen onder mn zomerjurkje (eindelijk!)
ZOMERPANTY? mijn god... neem gewoon een zonnebankje ziet niemand je en kom je lekker gekleurt weer onderuit.
paque_pink schreef op 23 mei 2012 @ 16:23:

Ik snap dat gezeik over witte benen nooit. Mens we zijn toch blank? Ja, dus, is de 1 wat witter dan de ander. Nou En.
Nou, ik snap dat wel! Ook mijn benen lijken gewoon niet te willen bruinen, terwijl ik zodra het kan met blote benen buiten ben. De rest van mijn lichaam bruint wel. Het ziet er echt niet uit als je gebruinde armen, schouders, decolletee en gezicht hebt in combinatie met spierwitte benen. Helemaal wit, prima, helemaal bruin ook, maar een combinatie daarvan is gewoon niet mooi.
en als je echt wit bent is een zelfbruiner volgens mij ook geen aanrader, of je moet tegenwoordig andere hebben maar die ik ken en weleens gesmeert heb ik een ver verleden daar van leek het of je de vlektyfus had.
nien80 schreef op 23 mei 2012 @ 16:25:

ZOMERPANTY? mijn god... neem gewoon een zonnebankje ziet niemand je en kom je lekker gekleurt weer onderuit.

Echt nie. De huid van mijn benen reageer simpelweg niet. Als ik al verbrand is dat ook in 1,5 dag weer weg en dan ben ik weer net zo bleek als voor die tijd.

En het voordeel van zomerpanty's vind ik dat ik direct geen last meer heb van schurende benen. :worship:

En voor dat je zelfbruiner smeert. Schubben! en de zelfbruiner heel dun smeren.

En warom ik van mn melkflessen afwil. Omdat ik het HAAT dat ik door wildvreemde rotventjes nageschreeuwd wordt in het centrum van arnhem: 'he jij mag ook nog wel ff in de zon gaan liggen' (en minder subtiele opmerkingen)
Nu lekker met die melkflessen naar buiten! Op dit moment zijn er nog veel mensen met witte benen, hoe langer je wacht hoe meer je opvalt ;-)
Sorry ik snap het echt niet.

Overigens, alsof bruin zo geweldig is. Bruin komt (meestal dan) van de zon, en die is nou niet bepaald goed voor een huid.

Dus kortom, nee, ik snap het echt niet. Ik heb juist altijd een bleek gezicht, en ik waak er ook wel voor om te gaan zitten bakken (of smeren) omdat ik het gewoon onzin vind.

Nou dan ben ik bleek, eh, ik ben Nederlands, dus dat klopt.
Summerglow van Dove is fijn. Wel goed uitsmeren, anders krijg je hele rare strepen en zou je willen dat je je melkflessen weer terug had!
Ja ik ben ook bleek maar sommige dingen zijn nu eenmaal niet fijn voor je zelfvertrouwen. Ik weet niet hoe het met andere zit maar ik werd er als kind al mee gepest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven