3000+ deel 94
maandag 21 mei 2012 om 10:13
heb een fijn weekend gehad maar nu ziek
en de buren hebben de tuin opgeknapt maar al hun troep in mijn tuin gedumpt en een deel van de tegels in mijn tuin gelegd er is geen scheiding tussen de tuinen en nu lijkt het of ze denken dat het helemaal van hun is. Ook de stoelen die bij mijn tuin stonden hebben ze gebruikt. Ben best boos!
a docter a day keeps the apple away
maandag 21 mei 2012 om 18:52
owh dat is lekker aso marmul! toch eens op marktplaats kijken of je goedkoop iets op de kop kunt tikken om wel een afscheiding te maken...
dat dumpen van dieren snap ik nog steeds niet... en dat zal ik wel nooit snappen ook...
ik ben bijna van mn koorts af weer woehoe... op naar de volgende ...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
maandag 21 mei 2012 om 23:40
echt ziek niet hoor AR... oorontsteking... en ontsteking betekent nou eenmaal vaak ook koorts... voornamelijk irritant niet ziek... dat is het nadeel van zoveel met mn snording onderweg nu, heb om de haverklap een oorontsteking kan echt niet tegen de wind om mn oren... dus ik ga maar een trend zetten denk ik bontoorwarmers in de zomer
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
donderdag 24 mei 2012 om 13:28
Heb nog niks dus zet het in mn agenda. Moet er eerlijk bijzeggen dat ik niet weet of onze financiën het toelaten, ketel die vervangen moet, belastingaanslag en een auto die richting hemel gaat dus kijk het dan even aan goed? Lijkt me iig wel leuk er bij te kunnen zijn 
Op naar crematie.. MM's oom is overleden na een zwaar maar kort ziektebed
Lekker weer om in zwarte pakken te lopen pfff.. Maar goed, we zien er netjes uit en dat is het minste dat we kunnen doen
Tot later!
Op naar crematie.. MM's oom is overleden na een zwaar maar kort ziektebed