Entertainment alle pijlers

Eurovision 2012

14-05-2012 19:18 3663 berichten
Alle reacties Link kopieren

Over 2 weken mag onze Joan ons vertegenwoordigen in Baku, hoogste tijd voor een topic!

Wat gaat het dit jaar worden? Ik heb stilletjes de hoop opgegeven dat we de finale halen eerlijk gezegd. In Nederland snappen we het misschien wel ondertussen, het hele indianen gedoe maar als je een liedje moet uitleggen kan het nooit een goed teken zijn (naar mijn mening).

Dat mag de pret niet drukken! Het wordt wederom een groots festijn met toppers en flops en alles wat ertussen in zit.

Ik denk persoonlijk dat Zweden weer met de eerste plaats aan de haal gaat.

Hun inzending: Zweden 2012

En laten we vooral niet de oma's uit Rusland vergeten....dat mag niet winnen hoor

Rusland 2012

Nog meer inzendingen:

Cyprus (gaat ook hoge ogen gooien denk ik) Lala Love

Noorwegen is het net niet voor mij:

Tooji

België, mooie stem maar ik sukkel in slaap hiervan: Iris - België

Afijn wie kijkt er mee?
liubi schreef op 24 mei 2012 @ 21:27:

Wit Rusland ligt boven Tsjernobyl
O dat verklaart meteen een hoop
Stressed is just desserts spelled backwards
thaorchid schreef op 24 mei 2012 @ 21:26:

Heul vroeger was het ESF nog leuk, met avondjurken en geen mens op straat en zo, mooie liedjes en sfeer.

Joan heeft 0,0 uitstraling, beetje leipe kop, totaal geen emotie op haar gezicht, zong nogal lichtelijk vals en behalve de titel You and me was er geen woord van de tekst te verstaan.

En over die kaloen en diens complete familie op haar kop zullen we het maar niet eens hebben.

Flateroptreden met malle mannetjes die ook by God niet wisten wat ze daar eigenlijk deden.

Blamage nr zoveel voor NL op het ESF.

Th Netherlands, 0 points

We moeten er maar helemaal mee ophouden want wat "wij" uitzenden naar het ESF is al jéren tenenkrommend.
Geniet jij er ook zo van :-p
Ik vind hier dingen van.
(ik had het al veranderd, zit aan de prosecco, sorry)
Ik zit een beetje mee te lezen op Twitter bij Cornald Maas. Echt over élk land heeft hij zure opmerkingen (en niet eens trashwaardig ;-) ) maar over Joan schrijft hij alleen geweldig. Laf eigenlijk.
god weer zo depressief
Wat zal ze balen dat het niet zuiver was, als ik dat zelfs hoor...

Ook je zenuwen in bedwang houden hoort erbij (terwijl ik dat zelf niet kan ook trouwens). Vond wel mooie close ups, ik vind dr echt een mooi gezicht hebben.
Maleficent schreef op 24 mei 2012 @ 21:27:

[...]

O dat verklaart meteen een hoop
X-D
Summerdance schreef op 24 mei 2012 @ 21:27:

:rofl: echt HEEL erg, ik dacht dat die tweede mevrouw er bij stond om te doven tolken...
X-D
S0LEIL schreef op 24 mei 2012 @ 21:27:

[...]

Natuurlijk niet :kiss:

Alleen begrijp ik niet dat mensen dat niet weten. En dat er en dag voor het festival ineens aandacht aan wordt besteed, terwijl er al jaren misstanden zijn daar. En dat wij dan toch meedoen met zo'n land.

Maar human rights zijn een beetje een gevoelig puntje bij mij :-$
Troost je dan een beetje met het feit dat 'onze' Joan voor die mensen daar, die wij niet zien, wel heeft gezongen als enige.
S0LEIL schreef op 24 mei 2012 @ 21:28:

Ik zit een beetje mee te lezen op Twitter bij Cornald Maas. Echt over élk land heeft hij zure opmerkingen (en niet eens trashwaardig ;-) ) maar over Joan schrijft hij alleen geweldig. Laf eigenlijk.
De durft niet meer na Sieneke
Wat een dramanummer zeg! Lekker zwaar... En niet eens zo goed gezongen.
Gravinnetje schreef op 24 mei 2012 @ 21:25:

[...]

Cornald retweet helemaal niets. Dat zijn gewoon reacties van willekeurige twitteraars op de hashtag maasESF.
Klopt. Mijn rijksdaalder viel eindelijk na mijn post.
God ik ga me verhangen als dit niet snel stopt
snurk/

Slaapverwekkend
het was toch een soort fado? Dat is per definitie niet heel opwekkend volgens mij :-d
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

O wacht, ik denk dat hij hier meeleest (haaaaaai Cornald X-D ):

Cornald Maas ‏@cornaldm

Enfin. Tussenstand: velen signaleren dat @JoanFranka bepaald niet zuiver zong. Ik wil zo graag oostindisch doof zijn (zie straks Litouwen)
Klinkt heel tragisch ja. (vriend houdt het niet langer vol met deze muziek).
Vakantiesfeer???? Dat dramagedoe van net?
Ukraine, vast een lekker wijf
Maleficent schreef op 24 mei 2012 @ 21:29:

God ik ga me verhangen als dit niet snel stopt
Ik begin zo met de was.
Goffer ben ik hiervoor eerder van mn linedanceavond gekomen.................
Star schreef op 24 mei 2012 @ 21:30:

Ukraine, vast een lekker wijf
laten we het hopen
Leuke badmuts

Je snapt het niet hè :smile:, vorig jaar gooide hij zoveel stront op Sieneke, dat hij zijn baan bij het songfestival verloor. Dit jaar alleen maar positief over de tros inzending, dus misschien volgend jaar weer zijn baan terug?????
Kek jurkje heur!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven