Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Dank je wel Wovi, ik wens jou ook veel sterkte. Ondanks dat ik nu ontzettend in de war ben, vind ik het vele malen heftiger om in jouw schoenen te staan.

Succes, ik hoop dat jullie er samen sterker uit komen!
Ikkebenerook, misschien is het verstandig om in plaats van al die geilheid en hormonen even rustig pas op de plaats te maken en te kijken wat je nu precies wilt met je leven nú? Los van deze geweldige minnaar?

Wat wil je met je man? Wil je zonder hem verder? Is je huwelijk op?

Zomaar je spullen pakken in de hoop dat je minnaar volgt, is een beetje overhaast. Kijk eerst wat je zelf wilt en dan pas naar wat je in de toekomst wilt.

Je ziet nu alles vanaf je roze wolk, maar dat is niet zoals de realiteit is.
@wovi....ik heb een mail voor je klaarliggen, mijn reactie op jouw post, maar ik las het over en ik ga teveel off topic

als je mijn reactie hebben wil, mail dan ff, mijn mail adres staat in mijn uitgebreide profiel.
indd ikke, zoals noppies het zegt.

Even adem halen ,pas op de plaats.

Je weet nu al dat je aan de korste eind trekt.
xyloo schreef op 25 mei 2012 @ 08:38:

Het verbaast me dat vreemdgaan hier voor iedereen een hele bewuste keuze lijkt te zijn en ik een verhaal als het mijne amper terug zie.

Nou echt niet hoor, bij mij was het echt geen bewuste keuze, het gevoel voor die ander overviel me, en ik ben er niet van weggelopen, dat is wat ik natuurlijk had kunnen doen, maar het lukte me deze keer op de een of andere manier niet!

Hij en ik hebben elkaar een paar keer gezien, 'stiekem' en kort, maar weten beide dat een relatie erbij voor ons geen optie is. We zijn alletwee monogaam in een relatie en vinden vertrouwen belangrijk, hoe hypocriet dat nu ook klinkt. Dat is de reden dat nu het contact is verbroken.

Heel goed, als je niet wilt vreemdgaan, dan moet je het contact verbreken, ik lees dat je elkaar stiekem hebt gezien, alleen al dat, bewijst idd dat je al op het randje liep, want waarom zou het anders stiekem moeten?
Roodhaarr schreef op 25 mei 2012 @ 11:29:

Wat volgens mij een grote rol speelt is het voeding geven aan je verliefdheid. Het is gewoon echt zo dat je verliefdheid groeit

Als je werkelijk niet vreemd wil gaan, dan is het enige verstandige alle contact afsluiten. Je lijdt dan in stilte, maar vrijwel altijd verdwijnt het gevoel vanzelf. Alle smoesjes die je jezelf wijsmaakt over ' alleen een kopje koffie' of 'nog 1 mailtje' vallen in de categorie van nog 1 drankje/sigaret om het af te leren.
eens, eens: ....coldturkey, gevoelens niet voeden en in stilte lijden....en ik denk ook dat het gevoel uiteindelijk wel verdwijnen zal......maar nu is het er nog wel hoor....het wordt minder, maar het addertje steekt hier en daar nog wel ff zijn koppie boven het gras.... :-|
@ikbenerook. neem geen overhaaste beslissingen, ik sluit me aan bij wat Noppies zegt, ik heb hier wel eens gelezen, neem in het eerste jaar van een minnaarrelatie geen grote beslissingen!
Dank jullie.

Het klopt, het is een grote roze wolk.

Maar hem zomaar opgeven wil ik niet. Hoe dan ook wil ik hem blijven zien. Ik vind hem ook een heel fijn persoon zonder de sex.

Ik ben wel eerlijk tegen hem geweest en hij weet wat ik voel, met de nuchtere opmerking erbij dat het nu misschien niet de tijd is voor bepaalde beslissingen. We hebben beide jonge kind(eren).

Maar ik ga voortaan zwijgen over mijn gevoelens tegen hem, ze zijn uitgesproken.

Rest niets meer dan alleen maar genieten!
@Xyloo: Welkom hier! Voor jou info: ook ik heb nooit eerder in mijn leven en relaties het idee gehad om vreemd te gaan...vond mezelf ook erg monogaam - en toen kwam ik Hem tegen...vanaf het eerste moment dat ik Hem zag was ik verkocht. En toen heeft het nog drie jaar geduurd voor we wakker werden in elkaars armen en eigenlijk niet los willen/kunnen laten.

Ik hield mezelf een hele tijd voor dat er met mijn relatie helemaal niets mis was tot ik door mijn relatie met n2 gedwongen werd om mijn relatie nader onder de loep te nemen en moest toegeven dat er wel degelijk zaken waren die niet klopten.

Ik weet hoe enorm verwarrend dit proces is en ik wens je wijze besluiten toe. En tussendoor niet vergeten te genieten van het leven, anders ga je er aan onderdoor. Ook dat is part of the game. ;-)
@Wovi: ik vind het erg fijn dat je jouw verhaal wilt delen en doe er zeker mijn voordeel mee wat betreft mijn eigen situatie. Ik besef heel goed wat voor een k** situatie dit voor je moet zijn en hoe emotioneel verwarrend en slopend het voor je is om te weten dat je vrouw je vertrouwen geschaadt heeft.

Dat je vrouw is vreemgegaan hoeft zeker niet te betekenen dat ze niet (meer) van je houdt. Het geeft wel aan dat het bloed kruipt waar het gaan. Ik hoop voor jou dat de prangende 'waarom' vraag beantwoord kan worden al moet je er rekening mee houden dat ze het antwoord zelf nu simpelweg niet heeft en wellicht nooit. Misschien is het wel veel belangrijker om uit te vinden of ze van je houdt.

Ikzelf weet ook nog steeds niet hoe ik mijn antwoord juist moet formuleren maar hoop ook dat ik mijn lief op een dag precies kan uitleggen wat er in mijn hoofd en lijf is gevaren.
Bedankt voor al jullie reacties!

Sorry dat ik de verhalen verkeerd heb beoordeeld, dat komt misschien dat ik van velen 'het startschot' van hun 2e relatie heb gemist, dus het begin met de heftige verliefdheid en de twijfels...

Zit me vanmiddag al wel af te vragen waarom ik reageer op een topic over minnaars, omdat ik in mijn situatie de ander eigenlijk nog niet als minnaar had bekeken, maar alleen als partner.

Waarschijnlijk toch door het bedrog wat erbij komt kijken?

Maargoed, dat terzijde. Ik blijf hier een beetje meelezen en doe verder mijn best mijn gedachten te verzetten.

Het enige waar ik nu tegenaan loop

is dat ik hem eigenlijk niet wil vergeten... Maar ook dat zal wel een fase zijn...
@aphrodite

Ons 'geluk' is dat wij elkaar nooit meer zullen tegenkomen, daarvoor liggen onze levens letterlijk te ver uit elkaar.

We zullen dus niet jaren om elkaar heen blijven draaien, ik weet zeker dat dat bij ons ook drastisch fout zou gaan!

Maar het idee om hem nooit meer te zien beangstigt me heel erg en dat is dus eigenlijk waar ik nu ziek van ben...
ikkebenerook schreef op 25 mei 2012 @ 11:58:

Wat is jullie advies? Er mee stoppen of gewoon er van blijven genieten zolang het duurt?

.
ik zou zeggen ervan genieten zolang het duurt, ook een minnaar wordt in een vaste relatie weer gewoon.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wat is het rustig hier vandaag, is iedereen van de :sun:

aan het genieten, of wordt er flink geloederd op het moment....!?

:rolling:
Ik ga vanavond vol op loederen :-) We zijn bij mijn vriend en er komen nog twee bevriende stellen, dus met zijn achten in totaal. (prive swingersfeestje)

Heb een erg fel kleurtje op mijn nagels en weet nu al dat mijn minnaar daar erg horny van gaat worden.

En daarna nog 2 hele dagen bij elkaar, we gaan lekker van het mooie weer genieten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ben heerlijk een weekendje weg naar zee met man en kind en "toevallig" gaat m'n lover morgen naar hetzelfde strand :). Het zal bij kijken blijven, maar spannend is het wel!

Doddie, veel plezier vanavond en allemaal een fijn weekend!
Lekker meis :). Lijkt me heel spannend.

Owwww.... in de zomervakantie sta ik zeker wel 1 week op dezelfde camping als mijn innnar :P. Ik wist dat ie daar stond. Wij waren er ooit geweest en hadden voor dit jaar andere plannen.

Maar gewoon voor de gein tegen nr1 gezegd: zullen we daar en daar naar toe gaan deze zomer?

Hij vond het een geweldig idee.

Owwwwww 8-P spannend en tricky!
Heel spannend en tricky!! Ik hoop hem nog wel te kunnen spreken op z'n minst! Katniss, dan ben je dus langere tijd bij hem in de buurt...heerlijk!! Kan me voorstellen dat je zin hebt in de vakantie :)!
Oei, heb net hele foute en stoute dingen gedaan met m'n lover...dit is echt genieten ;-)
Ik heb respect voor de mensen die het kunnen.

Ik ken behoorlijk wat mensen die dit doen/hebben.

Voor mij is het echt een 'eind' zodra zoiets gebeurd en ik heb hier ook geen ruimte voor. Iets 'samen' besluiten is 1.

Maar liegen/bedriegen en het stiekem doen is ontrouw zijn aan jouw man/vrouw. Voor mij persoonlijk is het een absoluut onvergeefbare issue. Het zal dan ook 'tot ziens' zijn per direct.

Ik kan prima de gevoelens + sensatie begrijpen die mensen zoeken + willen. Ze zoeken allemaal 'wat anders', en/of ze missen iets. Het grootste probleem is het onbegrip van andere mensen. Ik snap ze wel, waarom ze hiervoor kiezen. Maar ik zelf kan het helaas niet.

Dus als je het kan, zonder met je eigen geweten in de knoei te komen en je geliefde recht in zijn ogen te zeggen dat er geen probleem is.

Respect voor jou.
Dag Wolfje !

Welkom hier :) Even een vraag... Als 'ontrouw' voor jou een onvergeefbaar issue is, hoe moet ik jouw 'respect!' dan lezen? Is dat cynisch bedoeld of zou je graag willen dat je het zelf kon?? Of te wel... what's your story?

Ik wil overigens nog even benadrukken dat dit topic niet gaat over 'vreemdgaan'. Er zijn vele redenen en daarnaast vele wegen die mensen bij een minnaar of minnares brengen, dat kan ook in goed overleg met de eerste partner gebeuren en je kunt ook als single een minnaar of minnares hebben. De vraag is wat het doet met je gevoel en hoe je er mee omgaat.... hoe word je er gelukkiger van of juist niet?

PS: @Stew: Ik snap dat je veel aan je koppie hebt nu, maar heb je gezien dat je openingspost wat langer dan gebruikelijk is uitgevallen? Wellicht een beetje verwarrend ook....
Mja, ik zie ook wel wat tegenstrijdigheden inderdaad. Er is geen ruimte voor en het is meteen exit als het zou gebeuren maar wel "respect" en "ik kan het helaas niet"?

Dan ben ik wel benieuwd wat er in een wolvenkopje omgaat ;-)
heb ik wat gemist???? ;-P
@Wolfje

Dit is ook iets wat ik wel eens gezegt heb maar ik kan je verzekeren dat als er zoiets gebeurd je er toch heel anders tegenaan kijkt.

mischien wel als het nog pril is maar als je al tig jaar lief en leed gedeeld hebt is dit niet iets wat je zomaar even weg gooit.

dit is iets waar je op zijn minst erg goed over na moet denken, zeker als er ook nog kinderen in het spel zijn.

dat je erna niet verder gaat zal ik niet zeggen maar lijkt me niet als het een serieuze relatie is dat je jou partner meteen op straat zet en het er eerst samen over hebt
Ik heb zojuist een half uur geleden mijn lover gezegd dat ik niet meer tussen hem en zijn vrouw wil in staan.

Exit lover........En ja, doet verdomd pijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven