Spoedvraag: prullenbak mac

26-05-2012 07:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een paar bestanden terughalen maar kan de prullenbak NIET vinden! Ik heb hem eerder wel eens gebruikt, maar nu??

Google biedt ook geen uitkomst. Iemand??
De prullenmand staat gewoon in het dock onderin
Sorry kan je niet helpen maar dacht dat je de prullenbak van de McDonalds bedoelde. ;-)
F*ck haha Brutsel nu zie ik t ook!!

Hehe Coravanmora!

Dank!! Slotje dus.
Ik dacht ook dat het om de prullenbak van mcDonalds ging. Vroeg me al af wat er om 8 uur 's morgens spoed kon zijn met die prullenbak :rofl:
Ik ook :)

Open Finder en voer de bestandsnaam in rechtsboven. Of open Programma's, daar staat de prullenbak ook in. Succes!
Laat ik nu denken dat je prullenbak van de mecdrek wilde gaan kopen of stelen ofzo...

Door de drive-thru en dan hoppakee, prullenbak hi-jacken....

Ach ja... Tis nog vroeg zullen we maar zeggen...
Haha, ik dacht ook Mac Donald's :-D
coravanmora schreef op 26 mei 2012 @ 08:00:

Sorry kan je niet helpen maar dacht dat je de prullenbak van de McDonalds bedoelde. ;-)
Ik ook! :-$
Arme windows-gebruikers!
Ik dacht aan Mac Make-up... geen idee wat een prullenbak daarmee te maken had ;-)

Maar idd, de prullenbak die jij zoekt staat redelijk prominent in beeld X-D
Hahahaha! Ik dacht ook aan de prullenbak van de McDonalds..
lilyofthevalley schreef op 26 mei 2012 @ 09:30:

Ik dacht aan Mac Make-up... geen idee wat een prullenbak daarmee te maken had ;-)

Maar idd, de prullenbak die jij zoekt staat redelijk prominent in beeld X-D
Misschien heeft ze 'm per ongeluk uit d'r dock gegooid, mijn vader heeft daar ook een handje van, en belt dan in paniek ''waar wij internet hebben gelaten!'' ;-)
SeptemberGirl schreef op 26 mei 2012 @ 09:32:

[...]

Misschien heeft ze 'm per ongeluk uit d'r dock gegooid, mijn vader heeft daar ook een handje van, en belt dan in paniek ''waar wij internet hebben gelaten!'' ;-)
Haha! Bij mij valt iTunes er soms sponaan af, heel raar.
Hij stond er nog gewoon hoor. :-$ Had m nog maar een keer gebruikt, en er vannacht gigantisch overheen gekeken! Maar het probleem is gelukkig opgelost :smile:
Maar mij echte vraag was....ik heb mijn Happy-Meal presentje per ongeluk weggegooid en nu weet ik niet meer waar de prullenbak ook alweer was. Wie kan mij helpen??

@-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven