Heeft Dibi kans van slagen?

28-05-2012 00:21 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net op Joop dat hij voor zichzelf wil gaan beginnen. Thoughts anyone?
Ksenija schreef op 28 mei 2012 @ 22:16:

je klinkt anders behoorlijk gezond en intelligent.
Merci a vous :)
maar je valt op mannen?
@popsicle, een man heeft ook zijn voors. Zeker..:-)

Ik begrijp het nu wat beter door je uitleg. Goed dat je er nuchter tegen aan kijkt.

Ik had 6 reacties geleden al gezegd dat ik zou stoppen met internetten voor vandaag, maar ja, een interessante discussie..

:-)

Fijne avond allemaal!

Zei ik net niet dat ik lesbisch ben? ;)

Ben jij Russisch trouwens? Ksenja is een Russische naam....
Leergierig schreef op 28 mei 2012 @ 22:25:

@popsicle, een man heeft ook zijn voors. Zeker..:-)

Ik begrijp het nu wat beter door je uitleg. Goed dat je er nuchter tegen aan kijkt.

Ik had 6 reacties geleden al gezegd dat ik zou stoppen met internetten voor vandaag, maar ja, een interessante discussie..

:-)

Fijne avond allemaal!
:) Salut!
als man op vrouwen is niet lesbisch.

Ik bekijk het fysiek dan.

Nee, geen Russische naam
Ksenija schreef op 28 mei 2012 @ 22:27:

als man op vrouwen is niet lesbisch.

Ik bekijk het fysiek dan.

Nee, geen Russische naam.
Oh zo. Nou, dan ben ik straight (even vertaald naar jouw optiek). Ik ben een man die op vrouwen valt, maar dat beleeft als een lesbische verhouding (probeer het maar niet te snappen en hou het er idd maar gewoon op dat ik straight ben).
ik snap het!
:) I love chicks, chicks rule....
popsicle schreef op 28 mei 2012 @ 22:32:

[...]

:) I love chicks, chicks rule....
vooral die leuke uit het Zuiden des Europa :-p
Ksenija schreef op 28 mei 2012 @ 22:35:

[...]

vooral die leuke uit het Zuiden des Europa :-p
God bless the EU!!!!! Als je naar Portugal of Spanje wilt emigreren dan doe je dat lekker, niemand die je tegen kan houden.... GE-NI-AAL. JA! Europa. En dan is er ook nog Zuid-Amerika natuurlijk :-P Ik SMELT van Latinas.... Dan kun je me serieus opdweilen, dan wordt ik helemaal gek.
popsicle schreef op 28 mei 2012 @ 22:38:

[...]

God bless the EU!!!!! Als je naar Portugal of Spanje wilt emigreren dan doe je dat lekker, niemand die je tegen kan houden.... GE-NI-AAL. JA! Europa. En dan is er ook nog Zuid-Amerika natuurlijk :-P Ik SMELT van Latinas.... Dan kun je me serieus opdweilen, dan wordt ik helemaal gek.

van mij mag de EU opgedoekt worden, maar dat terzijde.

In LA heb je toch veel van die mensen, zoals jij.

Wel veel travo's en zo.

Hey, lekker ding.

Ik ga mijn bed in, moet morgen vroeg uit de kleren.

Was gezellig en tot een andere schrijfmogelijkheid :flower:
popsicle schreef op 28 mei 2012 @ 22:38:

[...]

Dat heb ik nou met mannen uit die landen..

Heerlijk zo'n Italiaan..

:kiss:
teardrop-viva schreef op 28 mei 2012 @ 22:42:

[...]

Heerlijk zo'n Italiaan..

maar dan niet zeiken als hij niet op zichzelf woont X-D
Ksenija schreef op 28 mei 2012 @ 22:39:

[...]

van mij mag de EU opgedoekt worden, maar dat terzijde.

In LA heb je toch veel van die mensen, zoals jij.

Wel veel travo's en zo.

Hey, lekker ding.

Ik ga mijn bed in, moet morgen vroeg uit de kleren.

Was gezellig en tot een andere schrijfmogelijkheid :flower:

De EU opdoeken??? Jij bent niet goeoeoeoeoed :D Vrij verkeer van personen!!!! Hoe moet ik dan ooit naar mijn Portugese/Spaanse meisjemeisje kunnen verhuizen dan??

Wat LA betreft, weet ik niet. En ik ben geen travo hoor :D, en wil ook helemaal niks met dergelijke wereldjes te maken hebben. Als mensen dat willen doen is dat prima, dat is hun business, maar ík wil er niet bij betrokken worden. Daar heb ik totaal geen behoefte aan. Mijn vriendin komt er vanzelf wel achter wat ze voor vent in huis heeft gehaald X-D

Morgen weer vroeg uit de kleren? Met deze hitte wat aan in bed?? LOL. Was zeker gezellig. Spreek je nog wel! :hug:
Ksenija schreef op 28 mei 2012 @ 22:47:

[...]

maar dan niet zeiken als hij niet op zichzelf woont X-D

Als hij zijn eigen kont af kan vegen en dat dus niet door zijn moeder laat doen dan vind ik het prima.. X-D

En als zijn moeder hem dan ook nog heeft leren koken dan lig ik aan zijn voeten hoor.. X-D
teardrop-viva schreef op 28 mei 2012 @ 22:42:

[...]

Heerlijk zo'n Italiaan..

Italiaanse meisjes zijn óók heerlijk, maar Italiaans is een moeilijkere taal om te leren dan Spaans, en Spaans heeft ook een veel groter mondiaal bereik hé... Maar idd ook zeker thumbs WAY up voor Italiaanse dames. Absoluut! En trouwens, zo'n echte klassieke Francaise maakt ook zeker my day.
teardrop-viva schreef op 28 mei 2012 @ 22:50:

[...]

Als hij zijn eigen kont af kan vegen en dat dus niet door zijn moeder laat doen dan vind ik het prima.. X-D

En als zijn moeder hem dan ook nog heeft leren koken dan lig ik aan zijn voeten hoor.. X-D
Italianen vegen zich niet af maar wassen zich ;) en een Italiaan gaat écht niet voor jou koken hoor! Dat moet jij voor hem doen en dat verwacht hij ook. Ze rollen van de ene mama naar de andere. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2.....
popsicle schreef op 28 mei 2012 @ 22:53:

[...]

Italianen vegen zich niet af maar wassen zich ;) en een Italiaan gaat écht niet voor jou koken hoor! Dat moet jij voor hem doen en dat verwacht hij ook. Ze rollen van de ene mama naar de andere. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2.....

Een goede vriend van me is Italiaan en die heeft toch echt al een aantal keren in mijn keuken staan koken hoor.. goddelijk..

Maar die woont al een jaar of 10 in Nederland dus misschien komt het daar door. X-D
Ik wens jullie een fijne nacht en sweet dreams..
teardrop-viva schreef op 28 mei 2012 @ 22:56:

[...]

Een goede vriend van me is Italiaan en die heeft toch echt al een aantal keren in mijn keuken staan koken hoor.. goddelijk..

Maar die woont al een jaar of 10 in Nederland dus misschien komt het daar door. X-D
Het zal dat laatste wel zijn.
teardrop-viva schreef op 28 mei 2012 @ 22:59:

Ik wens jullie een fijne nacht en sweet dreams..
U2!
Ksenija schreef op 28 mei 2012 @ 20:11:

[...]

en dat is een probleem?

Ja, dat is een probleem. Het gaat mij er niet om dat hij bij zijn moeder woont, maar dat hij scheefwoont. Ik heb hierover even het standpunt opgezocht voor je dat GroenLinks heeft over dit onderwerp.

Woningmarkt

De woningmarkt zit op slot en is aan hervorming toe. GroenLinks wil een woningmarkt met eerlijke kansen voor iedereen en een gezonde doorstroom.

De grotere werkloosheid en de instabiele economie hebben de doorstroming op de woningmarkt afgeremd. Huizen worden minder snel verkocht terwijl steeds meer mensen op zoek zijn naar een woning. Meer woongeluk vraagt dan ook om een betere doorstroming op de woningmarkt.

Nu vinden starters vaak geen huis, omdat de goedkoopste woningen bezet blijven. Groen­Links wil daarom scheefhuren aanpakken. Wie ondanks een goed inkomen in een sociale huurwoning blijft, gaat meer huur betalen. Of koopt zijn woning. Bij verhuizing koopt de corporatie de woning weer terug. Zo komt het overheidsgeld bij de laagste inkomens terecht, blijven buurten gemengd en ontstaat een grote sociale koopsector met honderdduizenden betaalbare woningen.

Zulke varianten tussen huren en kopen in zijn hard nodig, want koophuizen zijn nu vaak onbetaalbaar. Daarnaast wil GroenLinks de hypotheekrenteaftrek op de lange termijn afschaffen. Deze regeling bevoordeelt de hogere inkomens, drijft de prijzen op en kost de overheid handen vol geld. Een geleidelijke afschaffing van deze aftrekpost is een eerlijke en kostenbesparende oplossing. Door de hypotheekrenteaftrek in een periode van 25 jaar stapsgewijs af te bouwen, beginnend bij huizen van 1 miljoen in 2015, raakt de woningmarkt niet teveel verstoord. Tegelijk wil GroenLinks ook het eigenwoningforfait afbouwen, evenals de overdrachtsbelasting bij verkoop van een huis. Zo schept GroenLinks meer doorstroming op de woningmarkt.
Ksenija schreef op 28 mei 2012 @ 20:20:

[...]

dat is jouw probleem en jouw cultuur.

Volwassenheid meet je niet aan wel of niet thuiswonen (in andere culturen)

ik ken jongens die alleen wonen en een zooitje van het leven maken en andere die thuis wonen en alles op de rit hebben.

Maar dat zal het cultuurverschil wel zijn...
Dus wat jij eigenlijk zegt is dat Dibi niet thuis woont, hij een puinhoop van zijn leven maakt? Wat een onzin!
popsicle schreef op 28 mei 2012 @ 21:46:

[...]

Zolang ik géén antwoord heb gekregen op mijn vraag of de dames hier eenzelfde mening hebben over die anderen die ik noemde behoudt ik mij het recht voor te concluderen dat hier sprake is van latente discriminatie. Wees dan ook een wijf dat vol in d'r pumps staat en ZEG het dan.
Ik vind iedere knul man die na zijn 25e nog bij mammie woont een loser, of het nou Rutte, De Jager, Dibi of wie dan ook is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven