(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
Bed is tekort, hij is 2.03
Maar ik zak lieve wakkeren. Trustuh
mocy schreef op 29 mei 2012 @ 01:17:

Morgen de hele dag werken, daarna kaarten. Woensdag werken en donderdagmorgen naar Schotland :jump:
Ja leuk :jump:
mocy schreef op 29 mei 2012 @ 01:17:

Morgen de hele dag werken, daarna kaarten. Woensdag werken en donderdagmorgen naar Schotland :jump:
Heb je wel een mobiel om ons op de hoogte te houden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Trusten Moos
mocy schreef op 29 mei 2012 @ 01:19:

Maar ik zak lieve wakkeren. Trustuh
Truste, mail ons maar vanaf je werk ;-) .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jonari schreef op 29 mei 2012 @ 01:09:

De pijn moet vreselijk zijn. Mijn vader was echt een stoere vent en je hoorde hem nooit over pijn, maar toen hij zo'n aanval had kroop ie letterlijk over de grond.

Yep

In de ambulache moest ik mijn pijn op schaal van 1 tot 10 aangeven. Ik zei 7.... maar dat geloofde hij niet

7,5 dan???

Hij lachte mij uit.

Nee, hij vulde het zelf wel in en gaf mij ondertussen nog een pijnstiller....hahaha
Veel plezier in Scotland Moos!!!
passiebloempje65 schreef op 29 mei 2012 @ 01:20:

[...]

Yep

In de ambulache moest ik mijn pijn op schaal van 1 tot 10 aangeven. Ik zei 7.... maar dat geloofde hij niet

7,5 dan???

Hij lachte mij uit.

Nee, hij vulde het zelf wel in en gaf mij ondertussen nog een pijnstiller....hahaha

Het is mazzel dat je denk ik vastgebonden was in de ambulance op de brancard, anders had je nog voorgesteld dat je er ook nog wel even kon schoonmaken :-p

Gekkie.
Ramen lappen zeker? ;-)

Hahhahah, ja idd. Heeft u nog wat kranten zodat ik de ramen streeploos kan krijgen. ;-]

*Waarom heb ik nooit die nachtelijke spirit om dat te doen? *
Jaaa... die ramen waren echt niet gelapt!!

Hahahaha

Maar goed, verpleger hield wel heel lief mijn knietjes vast bij elke bocht, hij was lief!!

Zij reed ondertussen als Schumacher kleine en smalle weggetjes af.... volgens mij hebben wij een recordje gehaald!
hahahaha jullie hebben mij door!!
passiebloempje65 schreef op 29 mei 2012 @ 01:36:

Jaaa... die ramen waren echt niet gelapt!!

Hahahaha

Maar goed, verpleger hield wel heel lief mijn knietjes vast bij elke bocht, hij was lief!!

Zij reed ondertussen als Schumacher kleine en smalle weggetjes af.... volgens mij hebben wij een recordje gehaald!
Zeker geen foto' s gemaakt toen he?
Nee jammer, stom niet aan gedacht....
passiebloempje65 schreef op 29 mei 2012 @ 01:42:

Nee jammer, stom niet aan gedacht....
Volgende keer je mobiel in de aanslag hebben he!
Beetje jammer dit, Passie. Je mag dan wel creperen van de pijn, maar we willen wel foto's he ;-)
Ik ga slapen meiden.

Truste!
Ik ga ook naar bed.

Passie, sterkte verder. Trusten meiden.
Jonari schreef op 29 mei 2012 @ 01:43:

Beetje jammer dit, Passie. Je mag dan wel creperen van de pijn, maar we willen wel foto's he ;-)
Tja, de ramen waren niet gelapt he!!
Jonari schreef op 29 mei 2012 @ 01:46:

Ik ga ook naar bed.

Passie, sterkte verder. Trusten meiden.

Truste Passie En Jo.

Slaap lekker XXX
Goedemorgen!

Een :hug: voor iedereen die er een kan gebruiken.
Moge,

Wat soms een voordeel is, kan soms ook een nadeel zijn. Ik was net even buiten en het was echt koud. Heerlijk koud wel te verstaan. Terwijl het in mijn huis nog een sauna is.

Helaas kan ik geen ramen tegen elkaar open zetten. Vandaag maar kijken of ik de katten even tijdelijk kan opsluiten en dan in de slaapkamer iig het raam open zetten.

Moge Bankje,

Lukt het werken weer?
Goedemorgen.

Mv dat is wel de snelste manier om je huis weer koel te krijgen.
Ai, mijn nieuwe adapter zei net plof en doet niets meer. Potverdorie, het zal een keertje meezitten. Nou als ze open zijn meteen maar bellen.

10 uur pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven