MacBook Pro - Word reageert niet

29-05-2012 19:05 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb Word draaien op mijn MacBook Pro. Mijn MacBook Pro draait op Mac OSX Versie 10.7.3. Nu werkte het altijd als een tierelier maar sinds vandaag kan ik niet opslaan in Word. Ik krijg dan de strandbal die maar blijft draaien. Ik kan op dat moment niets meer. Forceer stop als gevolg.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? En hoe dit komt? Ik heb de strandbal ook al de tijd gegeven maar deze verdwijnt niet meer.

Ben benieuwd!
Heb je al gekeken op je geen updates hebt? Volgens mij zag ik gisteren op mijn macbook een nieuwe Word update...
Ja ik herken het. Heb alle microsoft :mad: programma's eraf gegooid en heb nu pages, numbers en keynote geïnstalleerd. Loopt (zoals verwacht uiteraard) als een zonnetje!

Dus gewoon Word eraf mieteren, stom microsoft-ding.
Of download OpenOffice. loopt tegenwopordig ook fijn.
.
Ooo wat erg! Die updates! Ik heb inderdaad de melding voorbij zien komen maar heb aangegeven 'nu niet'. En er verder niet meer aan gedacht! Mac is nu bezig. Bijna klaar. Hoop dat dat het oplost want anders gooi ik er inderdaad Pages op.
.
Irritant hè, dat Microsoft software het slecht doet op Apple besturingssystemen? Met Windows ben je mijns inziens veel beter af.
.
julie1988 schreef op 29 mei 2012 @ 19:33:

Irritant hè, dat Microsoft software het slecht doet op Apple besturingssystemen? Met Windows ben je mijns inziens veel beter af.
Correct.
x-oblak-x schreef op 29 mei 2012 @ 19:31:

Oh, misschien heb je er ongemerkt al 10.7.4 op zitten, want daar schijjnt 't 'm in te zitten.

Dan moet je er een nieuwere Word op zetten.

Of saven zonder wachtwoord. Eventueel openen op je pc, dan zonder wachtwoord terug.

Of, als 't inderdaad al 10.7.4 is, terug naar 3, of eh, de voorganger van Lion. Dat deden er al velen toen Lion begon. Gewoon omdat 't ueberhaupt niet goed werkte.
Dank voor je reactie. Ik heb net de software update nieuw en er staat nu inderdaad 10.7.4 op. En Word werkte net nog niet naar behoren. Dus nu is Word bezig met een update. Ben benieuwd! Laat het je weten.
Ik heb inderdaad nog nooit iemand gezien die Apple software op Windows wil. *Zou dat wat zeggen?*

Soms moet je gewoon 'Ach' zeggen :-p
.
.
x-oblak-x schreef op 29 mei 2012 @ 19:38:

Ik heb inderdaad nog nooit iemand gezien die Apple software op Windows wil. *Zou dat wat zeggen?*

Behalve iTunes zou ik niks kunnen bedenken.

liesse schreef op 29 mei 2012 @ 19:46:

Soms moet je gewoon 'Ach' zeggen :-p
Ik begrijp niet zo goed waarom je niet de voorkeur geeft aan Windows boven die "hippe" (lees: veel te dure) besturingssystemen van Apple.
.
julie1988 schreef op 29 mei 2012 @ 20:01:

Ik begrijp niet zo goed waarom je niet de voorkeur geeft aan Windows boven die "hippe" (lees: veel te dure) besturingssystemen van Apple.
Ik heb niet zo'n zin om daar op in te gaan. Wanneer iemand hier een topic opent over Apple komt deze discussie weer naar voren. Als je dat niet weet, moet je je gewoon verdiepen in Apple. Dan kom je het te weten.
liesse schreef op 29 mei 2012 @ 20:13:

[...]Als je dat niet weet, moet je je gewoon verdiepen in Apple. Dan kom je het te weten.

En dat is nou precies de reden waarom er telkens die discussies ontstaan. 'Want het is Apple.'

Apple kan een steen maken met hun logo en mensen kopen het.

Ik kan niet 1 reden bedenken waarom een MAC fijner zou werken dan een Windows PC.

O, en hallo SG! Ben je daar weer? :hello:
Ik ben eruit! Er kan een slotje op dit topic. Dank x-oblak-x! Hij doet het weer.
XionZ schreef op 29 mei 2012 @ 20:27:

[...]

En dat is nou precies de reden waarom er telkens die discussies ontstaan. 'Want het is Apple.'

Apple kan een steen maken met hun logo en mensen kopen het.

Dit inderdaad. Ik heb me verdiept in Apple en Apple besturingssystemen zijn:

1. veel te duur

2. niet handig in gebruik

Apple heeft een hele goede naam (door goede marketing) en daar maken ze gebruik van door hun producten veel te duur te maken.

De hipsters die Apple gebruiken zwengelen zelf de discussie aan met hun "het is Apple, dus het is goed" attitude.
julie1988 schreef op 29 mei 2012 @ 20:42:

[...]

1. veel te duur

Apple heeft een hele goede naam (door goede marketing) en daar maken ze gebruik van door hun producten veel te duur te maken.

De hipsters die Apple gebruiken zwengelen zelf de discussie aan met hun "het is Apple, dus het is goed" attitude.
.... sprak de non-gebruiker! :rofl:
http://chanarchive.org/content/14_x/9265108/1325722240570.jpg
SeptemberGirl schreef op 29 mei 2012 @ 20:51:

[...]

.... sprak de non-gebruiker! :rofl:

[...]

Ik heb me verdiept in Apple
Leer lezen.

[...]

1. veel te duur

Verdiept?! Dat is lekker nietszeggend..... X-D Je bent dus geen gebruiker. Dus eigenlijk zou je het heeeel graag willen, maar kan dat niet meer omdat je het zo hard af zit te katten / het niet kan met de financieen. Geeft niks hoor. Maar Apple draait als een tierelier en klopt als een bus. Apple is zojuist weer verkozen tot sterkte merk. En dat zou alleen zijn omdat er een Apple-logo op staat? Wow, dat is arrogant, daarmee noem je dus al die miljoenen Apple-gebruikers merkgevoelige mensen, die diep in hun hart het allerliefst windows zouden willen gebruiken? :rofl: Wat een bak.

Kijk voor de grap maar eens hoe veel je nog krijgt voor een tweedehands macbook op marktplaats. Zie ik met een windhoos-laptop niet gebeuren. :rofl:

Succes met vastlopen etc! :rofl: Jouw Apple-tijd komt ook nog wel!
Xion, koffie? Ik zet 'm sinds kort weer met een ouderwets doorloop-filter, zalig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven