Waar te koop?

29-05-2012 19:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zojuist op het nieuws dat er een aardbeving had plaatsgevonden in Italië. Ook zag ik dat er een tentenkamp was neergezet in Bologna voor de daklozen.

Weet iemand waar dit type tent te koop is?
8-O
Je liegt het.

Maar ga eens bij giro 555 informeren.
O, jij ziet een rampenplek en denkt aan vakantie? Byzonder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zo. Daar had ik nu eens zin in. Gestaft. Wat ben jij debiel zeg.
Dit
shogubo schreef op 29 mei 2012 @ 19:38:

Ik zie zojuist op het nieuws dat er een aardbeving had plaatsgevonden in Italië. Ook zag ik dat er een tentenkamp was neergezet in Bologna voor de daklozen.

Weet iemand waar dit type tent te koop is?
:rofl: die had ik niet verwacht
Waar je al niet aan denkt. Zo ff nieuws kijken, ah aardbeving in italie.

Wauw wat een mooie tent.

Euh ja joh. Tuurlijk, dat was ook het eerste wat ik dacht.

Sarcasme uit.

Ja ik weet wel waar je dat soort tenten kan kopen, en als je had gegoogled op een grote tentenboer dan zie je er een heleboel.

Had je zelf ook kunnen bedenken.
op zich stel je een legitieme vraag ...... het is echter volledig ongepast om m te stellen. Moreel gezien niet juist.
O_o
X-D http://www.mscraps.com/forum/images/smilies/cuckoo.gif
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ziek misselijkmakend figuur....
Ik moest wel glimlachen om de vraag en de reacties. In mijn familie zitten een aantal autisten, die zouden dit ook gemakkelijk zo gevraagd kunnen hebben.
Ja zo raar vind ik dit ook niet hoor. Misschien gewoon een mooie tent? Of misschien wil ze zelf daklozen opvangen in de tuin? Beetje overtrokken reacties.
Neeeeeee. :rofl:

Jij houdt wel van humor, hè ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
:rofl:

Vergeet je niet je norit mee te nemen, naar de camping? Je hebt weer last van topic diarree
madille schreef op 29 mei 2012 @ 20:05:

Ja zo raar vind ik dit ook niet hoor. Misschien gewoon een mooie tent? Of misschien wil ze zelf daklozen opvangen in de tuin? Beetje overtrokken reacties.
jij bent familie van TO? :sarcastis
Misschien ben ik ook wel autistisch :)
madille schreef op 29 mei 2012 @ 20:32:

Misschien ben ik ook wel autistisch :)
Ik zou je direkt geloven.
chrissiy schreef op 29 mei 2012 @ 19:43:

Zo. Daar had ik nu eens zin in. Gestaft. Wat ben jij debiel zeg.
Ik heb jou gestaft :-( . Ik stelde een gewone serieuze vraag :-|
Ik vind dit een heel merkwaardige vraag voor iemand die onlangs nog compleet uit z'n plaat ging toen hem/haar ter ore was gekomen dat er op de thuiszorg bezuinigd zou gaan worden.

Of is TO een schoolvoorbeeld van een NIMBY en is leed van anderen alleen maar iets om rekening mee te houden als het geliefden aangaat en wil TO leed niet zien als het anderen betreft? Waardoor het enige dat aan die reportage opviel, de tenten waren die zo lekker efficiënt over kwamen en wellicht handig voor de komende vakantie?
chartreuse schreef op 29 mei 2012 @ 21:37:

Ik vind dit een heel merkwaardige vraag voor iemand die onlangs nog compleet uit z'n plaat ging toen hem/haar ter ore was gekomen dat er op de thuiszorg bezuinigd zou gaan worden.

Of is TO een schoolvoorbeeld van een NIMBY en is leed van anderen alleen maar iets om rekening mee te houden als het geliefden aangaat en wil TO leed niet zien als het anderen betreft? Waardoor het enige dat aan die reportage opviel, de tenten waren die zo lekker efficiënt over kwamen en wellicht handig voor de komende vakantie?

¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿?

Jouw reactie is ook psychologie van de steenkoude grond :-(

My back yard is groter dan jouw herseninhoud gedachten
Ach misschien probeerde ze alleen maar om ons uit de tent te lokken?

Gebruikten ze in Ter Apel niet dezelfde tenten? Misschien dat je dan daar goedkoop eenzelfde tent kan scoren. (Heb daar zelf totaal niet opgelet, aangezien ik èn al een goede tent heb èn mijn gedachte in beide gevallen zeker niet bij een vakantie liggen.

;-]
shogubo schreef op 29 mei 2012 @ 21:50:

[...]

¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿¿?¿?

Jouw reactie is ook psychologie van de steenkoude grond :-(

My back yard is groter dan jouw herseninhoud gedachten
Werkelijk? Waarom ga je dan niet in op vragen die er gesteld worden? Niet alleen of persé op dit topic, maar ook op je andere topics. Je komt minstens wat apart over, wat an sich natuurlijk helemaal prima is, maar iedere poging om je beter te begrijpen negeer jij compleet. Het enige dat je lijkt te doen is olie op het vuur (proberen te) gooien. En en passant nog even wat mensen tegen de schenen schoppen (en wees gerust: daar vallen wat mij betreft bovenstaande opmerkingen niet onder hoor, ik kan wel wat hebben).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven