December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
ahh wat zielig voor Davientje, geef haar maar een lekkere knuffel van mij!

Tijn is zoooo'n knap kind! Echt een lekkertje! Met heule lekkere bijtbillen En een piemel
beterschap davina, hopelijk knap je snel weer op...

Lekker joh mette, je kleine neefje.. Ben het trouwens helemaal met je eens, jongenskleding is er veel minder.. Hoewel ik de jongenscollectie van de hema nu wel leuk vind.. Maar je bent ook eerder klaar. Bij meisjes wil je broeken, jurken enz...

De kleinzoon van mijn collega is ook geboren.. Ik kreeg vanmorgen een telefoontje van haar, ze was helemaal in de wolken... EN het lijkt allemaal goed te zijn (laatste weken stress, hoofd veel te groot, mogelijk waterhoofd)

succes met het huizenkopen.. Ik heb het begrip aankoopmakelaar ook niet zo gesnapt. Maar we hebben ons huis ook zelf gekocht, gewoon een koopcontract opgesteld van vereniging eigen huis... redelijke prijs betaald. Wat stijgen die huizenprijzen trouwens, de huidige WOZ waarde is weer flink hoger dan wat wij toen betaald hebben...

nurse, wat een gedoe, maar 140 euro voor een scheeraparaat?? is dat niet heel veel??? En moet je misschien niet wat meer geduld hebben, je hebt het pas een paar dagen geleden betaald en kan je het geld anders niet terug laten boeken door de bank...

wat een reus die joris. ik keek laatst op de lijst, en zag het gewicht van nova en casper, goh dacht ik, even groot en even zwaar.. Onee, dat van nova is van 2 maanden geleden...
Hallo. Ik leef ook nog. Dacht laat het even weten :-)

Ben erg druk. Iedereen in de fam. is jarig in deze maand (Timo, neefje, dochter van vrienden,vader en ik), vader is met pensioen dus feest en Floortje heeft even een terug slag. Dus ik ook. Moe moe moe. Tussen door nog even hulp verleend bij een man die net was aangereden en een paar dagen daarna overleed. Dat blijft ook bij.....Voorla die vrouw die hem had aangereden en hoe ze in shock was. Blegh. Hoop je nooit mee te maken !!

Morgen ben ik jarig. Tenminste voor Timo. Eigenlijk maandag maar dan moet ik werken. Dus morgen ochtend familie en morgen middag de kroeg in met vrienden. Oppas in huis voor de kids. Even een middag samen.

Floortje slaapt dus weer slecht en is weer verkouden en erg aanhankelijk. Ik vind haar nu even weer heel vermoeiend. Wordt ook snel driftig en gaat als een dweil op de grond liggen gillen als ze haar zin niet krijgt. Drama queen :-) Met negeren is het wel weer snel over hoor maar men. Wat een tante !!

Over tante gesproken; gefeliciteerd met je neef Mette !! Ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Mijn neefje heet ook zo alleen dan met een H er tussen. Hele stoere naam vind ik het.

Ik ga als ik wat meer fut heb weer eens goed bijlezen hoor. Beloof ik. Maar nu slaap ik op de momenten dat ik normaal achter de computer zat. Ga er 's avonds op tijd en en slaap soms 's middags weer even een uurtje. Kom dus tijd te kort.

Oh sinds 6 mrt loopt Floortje trouwens helemaal en ze krijgt haar eerste kies. Weet ff niet meer hoe zwaar en lang ze was eigenlijk...........

Fijn wekeend verder !!!!
Nils is al een paar dagen met mijn auto bezig (koppakking) en deze ligt dus uit elkaar. Boyd lieten we even in de garage kijken wat pappa deed. Bar interessant natuurlijk al dat gereedschap. Nils had een opstapje bij de motorkap gezet en Boyd kon zo meekijken. Ik zal even een foto op HM zetten van mijn 2 hardwerkende mannen.

Mijn auto is overigens weer gemaakt. De wasmachine was ook kapot vorige week, die heeft Nils ook weer gemaakt. Super, zo'n handige man, besparen we een hoop geld mee hoor. (met de auto in ieder geval al zeker ¤ 500,-)

Een rotweer vandaag. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik denk mijn kleren maar eens ordenen in de inloopkast. Dat kan geen kwaad met Boyd erbij.

Mijn misselijkheid is gelukkig weg, ook de moeheid trekt wat weg, ga wel op tijd naar bed en doe nog slaapjes in de middag als Boyd ook slaapt.
Hee allemaal,

Ik heb het ook best druk met vanalles en nog wat. Het huis netjes maken voor de bezichtiging en de open dag volgende week. Gisteren even de tuin toonbaar gemaakt, viooltjes erin enzo. Verder veel aan mijn hoofd door alle spanning van de komende dagen met die kijkers enzo... Ik hoop echt vreselijk dat het kopers zijn, maar het zijn pas de derde in een jaar tijd en ook al nemen ze hun eigen aankoopmakelaar mee (wat ik zie als dat ze veel van ons huis verwachten) het kan natuurlijk ook gewoon op niks uitdraaien.

En op mijn werk is het ook een zootje, omdat die collega nu weg is. Veel geregel en onzekerheid over hoe het straks gaat draaien. Baas is zo laks met aannemen van nieuwe personeel dat hij pas afgelopen vrijdag een vacature heeft geplaatst! Ben bang dat het dus een paar drukke tijden gaan worden.

Verder thuis wat klusjes waar ik mee bezig ben. Wel leuk om te doen.

Met Manuel gaat alles wel helemaal super. Het is zo'n lekker ding! Ik hoop dat het goede slapen nu een tijdje voort blijft duren. Als hij goed slaapt vind ik hem meteen veel leuker...

Mette: Wat een goede berichten van Tijntje! Haha, ben benieuwd of Nova hem straks ook Onijntje gaat noemen! Het is wel een flinke jongen als hij zijn rompers niet eens past!

Floddertje: Wat balen zeg dat Floor weer zo loopt te spoken 's nachts. Hopelijk is het een tijdelijke terugval en gaat het straks weer beter. Heftig trouwens wat je vertelde van dat ongeluk. Kwam jij toevallig voorbij ofzo??

Mainecoon: Hoe is het vandaag met Davina? Heeft ze nog een beetje geslapen vannacht? (en jullie ook?)

Joni: Ja ik baal ook van het weer, ik wilde eigenlijk met de mannen gaan wandelen maar ik weet niet of het zo'n goed idee is.

Handig zo'n kluskerel!

Oef: Van de huizen die je op HM had gezet, was het nou de tweede of de derde? Ik wil nog wel even een keertje gluren!

Spannend van dat bod. Staat het eigenlijk al lang te koop? Wanneer wil je er in, weet je dat al?

Sorry als ik iemand vergeet maar ik moet nog vanalles doen. (o.a. JP onder de douche schoppen. HIj heeft uitgeslapen tot 11 uur en ik vindt dat hij even actief moet worden om me te helpen)
Tinus het is de 2e link.

ja wanneer willen we erin. We weten dat de huidige bewoners in mei een nieuw huis hebben maar het staat nog niet zo lang te koop, 2 maanden of zo. Omdat we moeten verbouwen denk ik dat het na de bouwvak vakantie wordt, september dus. En dan nog de verbouwtijd erbij. Als ons huis erg snel verkoopt dan zou het natuurlijk nog voor de bouwvak kunnen. Aannemer heeft wel tijd daarvoor.

we hebben een offerte gekregen van de verkoopmakelaar. Het vorige huis hebben zij ook verkocht en ik ben super tevreden over hun service. We krijgen zelfs een styliste langs om de puntjes op de i te zetten.

Ondanks dat we het niet over gehad hebben heeft ze in de offerte een aparte courtage voorgesteld (0,1 % hoger) als ze het huis binnen 4 weken verkoopt en 0,1 % lager als het langer dan 4 weken duurt. Wij denken dus dat ze al een potentiele koper heeft. Maar goed nog even over bellen maandag.

Balen dat het op je werk zo'n zooitje is. Hopelijk duurt de drukte niet te lang.

Wel heel leuk dat je nu weer kijkers krijgt. Tis toch de tijd van het jaar volgens mij. En volgende week al weer open huis.

Ik hoop echt dat jullie binnenkort een serieus bod krijgen. Zou veel rust geven he?

Mainecoon is Davina al weer een beetje opgeknapt? Sneu he als ze zo'n koorts heeft. Hier kijken we er niet meer van op als de koorts hoog in de 40 loopt maar het blijft sneu.

Wat onwijs goed trouwens dat je al zoveel afgevallen bent!

Mette haha lekkere bijtbillen! Hoe gaat het vandaag met m?

Of we al een idee hebben hoe we t gaan verbouwen? Man we hebben het al helemaal uitgetekend en ingericht! Zou jammer zijn als t niet doorgaat maar hebben we er toch lol van gehad.

*zwaait nog even naar Joni, Flodder en Sannie* Sorry ik moet weg!
oh was ik weer de enige die de zomertijd vergeten was?

Ik schrok me rot toen ik vanmorgen op de kerkklok keek haha
oh ja Tinus onze makelaar zei dat ze in de week voor een open huis 20%(!) meer huizen verkoopt.

Dan willen mensen nog vaak hun slag slaan voordat het open huis is geweest!

Misschien zijn deze kijkers wel heel serieus dus.
Hahaha, lekker Oef! Nu moet ik wel bekennen dat ik er ook pas gisteravond achterkwam, haha! Ga straks nog even de link bekijken, ben benieuwd wat je plannen zijn.

Flodder; even een heeele dikke virtuele knuf van mij! Veel plezier in de kroeg vanmiddag! Even lekker je gedachten op nul.

Tinus; Oo spannend meis, ik hoop echt dat er een koper bij zit!

Sannie; Wat een opluchting voor de ouders van dat jongentje zeg, pff kan me voorstellen dat het een hoop stress geeft in de laatste weken van de zwangerschap.

Ik heb idd wel wat leuke dingetjes bij de Hema gekocht voor Tijn! Hij ligt nu in een stoere gestreepte romper in z'n bedje.

Joni; haha, wat grappig twee klussende mannen! Gelukkig neem je nu goed je rust, heeft je lijf ook wel nodig!

We gaan na Nova's slaapje even naar de oma van Tris, dan thuis eten en dan ga ik nog even naar het ziekenhuis. Tijn was vannacht aan het spoken, dus Zus heeft de hele nacht op de couv gezeten. Hij was wel rustig bij Zus op de borst. De verpleegsters zeiden al;' een echt mama's kindje! Mánnen.. pfff'

Er liggen weer alleen maar jongens op de couveuseafdeling. Er lag een vrouw naast Zus op de afdeling, haar zoontje ligt ook op de couveuseafdeling maar zij moest gister naar huis. Haar zoontje heeft waarschijnlijk ook een Erbse Parese, en te vroeg geboren. Gister liep ik langs z'n couveuse, wel weer raar om zo'n bandje om het armpje te zien, en het handje in dezelfde houding als dat Noof in het begin had.

Wel toevallig; na Nova zijn er geen kindjes meer geboren met een EP in WestFriesland (anders komen ze bij mijn fysio) en nu dan wel 1 en die ligt dan naast m'n neefje..
Rustig hier!

x
zeker. Wij zijn vanmiddag bij mn broer langs geweest. Schoonzusje en neefje zijn jarig. Was heel gezellig. Alle kinders in de tuin voetballen en zo en Brian er heeel stoer doorheen lopen. Ik heb m een paar keer moeten redden zodat hij geen levend kegelspel werd maar hij vond het fantastisch.

Brian is echt een buitenkind hoor. Maar misschien zijn alle kinderen dat wel. Om 9 uur is tie in zn bedje gestort haha.

Nou verder niet meer veel te melden eigenlijk.
*Mette Mare, van harte met je neefje!! Geweldige naam ook (en mooie combinatie met naam zus). (ik had overigens geen blindedarmontsteking laatst; de huisarts dacht van wel en in het ziekenhuis leek het eerst ook zo (ook bloedbeeld), maar de pijn is weer weggegaan dus wat het is geweest?) maar thanks for asking!)

Tinus, succes met de kijkers van de week. Wel grappig; ik woon eigenlijk vlakbij jou (niet ver van het IJ-ziekenhuis, in jouw buurgemeente).*
He dames heb niet bijgelezen nog. We vierden vandaag onzer verjaardagen dus was heel gezellig maar bere druk. Ben dus ook echt uitgeteld nu en duik zo mijn bedje in. Davina was vandaag gelukkig weer koortsvrij. Ze was duidelijk nog niet helemaal de oude maar het gaat de goede kant op gelukkig.
hey dames! ik meld me eigen ook weer eventjes!

Beetje onwennig want ik typ nu voor de aller eerste keer op mn laptop vanaf de bank!

Mn broer was vandaag jarig en die is nogal handig met de computer dus die heeft hem eventjes geinstalleerd voor me.

Ook heeft ie even nagekeken ofdat mn koop op ebay goed gelukt was en hij dacht van wel!! gelukkig maar!

Even snel uit mn hoofd, heb vlug bij gelezen dus sorry als ik iemand vergeet!

Mette:

Jee, das ook toevallig dat dat kindje net langs jou neefje ligt!

En wat is dat leuk he, een keertje dingetjes voor een jongetje kopen?! Vind ik wel! (mn vriendin was bevallen van een knulletje, mocht dus ook voor een kereltje iets gaan uitzoeken)

Floddertje:

Damn! las ik dat nou goed? Floortje weer aan het spoken 's nachts? das vervelend! Hopelijk gaat het weer snel beter!

Mainecoon:

Fijn dat het weer beter gaat met Davina!

Tinus:

Meid, ik duim voor je! hopelijk kopen deze mensen jullie huis!

Euh... even denken...Owja, ik kwam dr vanmorgen bij het wakker worden pas achter dat de klok werd verzet, M. vertelde t.

Joni:

En, nog toegekomen aan je kast?

idd, scheelt een hoop als je zelf iets aan je auto kunt knutselen! tis altijd reteduur reparaties aan dat ding! Weet nog dat wij aan een grote beurt 890,- euro kwijt waren de laatste keer, en dan was het nog wel bij een 'beunhaas'!!! :S

Verdorie, nu weet ik toch even niet meer wie wat nog geschreven heeft!?

Nahja, ik ga dit een posten en dan wat proberen met kleurtjes en smileys want dat durf ik nou niet met zo'n lap tekst, ben veelste bang dat alles *POEF* weg is!

Dikke kus!
Even ego hoor... moet gewoon even mijn ei kwijt!

Net thuis uit het ziekenhuis, René ligt daar nog op de afdeling hartbewaking. Hij had vanmiddag een lekker potje gehandbald en kwam daarna Stijn en mij ophalen om naar een verjaardag te gaan. (zoontje van mijn zus wordt morgen 3) Hij kwam al thuis met de mededeling dat ie een zeurende pijn voelde op z'n borst. Maar René is eigenwijs en een bikkel dus we gingen gewoon naar de verjaardag. Daar heeft ie een ibuprofen genomen en toen zakte de pijn weer weg gelukkig. Maar na een uurtje kwam de pijn weer terug en vond ie het toch een goed idee om de huisartsenpost even te bellen. Die heb ik dus gebeld en hij is even een frisse neus gaan halen, maar terwijl ik belde ging het dus alsmaar slechter en slechter met hem... Hij begon flink te zweten, kreeg last van tintelingen en gaf zelf aan dat er hulp moest komen want het ging echt niet goed. Heb de verbinding met de huisartsenpost verbroken want dat duurde te lang en mijn zus heeft meteen 112 gebeld. Die zijn met loeiende sirenes gekomen en ze hebben hem in de ambulance onderzocht. Ik heb mezelf op de achtergrond gehouden om maar zo rustig mogelijk te blijven voor de baby. Maar op een gegeven moment kwam de ambulancebroeder naar me toe en vroeg me te gaan zitten... Hij zei "ik heb niet het nieuws dat je zult verwachten, maar je vriend heeft op dit moment een hartinfarct" Ik geloof dat ik bijna gek werd en iedereen om me heen maar zeggen dat ik rustig moest blijven. Logisch natuurlijk, maar op zo'n moment kun je dat dus echt niet! René is met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht, mijn zwager is met hem mee gegaan zodat ik nog wat dingen kon regelen ivm Stijn. Ik ben later met mijn zus en René z'n vader naar het ziekenhuis gegaan. Toen waren ze met hem bezig op de hartcatheterisatiekamer. Ze hebben hem meteen gedotterd want hij bleek een flinke vernauwing te hebben in z'n kransslagader...

Ik ben me echt zo te pletter geschrokken! Hij zit nu voor de rest van z'n leven aan de medicijnen en morgen krijgen we te horen of z'n hart ook schade heeft opgelopen bij dit alles. De eerste bloeduitslagen waren goed, dus ik ben voorzichtig optimistisch. Stijn is nu nog bij mijn ouders en ik ben alleen thuis. Hij lag daar al zo lekker te slapen dat ik hem liever niet wakker wilde maken...

Maar het is zo raar en moeilijk om te bevatten en vooral omdat René nog maar 28 jaar is en dan nu al hartproblemen! Ik wil hem nog minstens 60 jaar bij me hebben
Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden... Maar ik moest het gewoon echt even kwijt!

Kom snel weer op iedereen reageren! Maar wil Mette wel even feliciteren met haar neefje. Mooi namen trouwens!!!

Veel liefs
test!!
Yeah! gelukt volgens mij he?! nou, tot morgen meiden, hoop dat we met zn alle een goede nachtrust tegemoed gaan!

xx

Hmm, nou lukt t niet
Oh god toch Indian... ben dr helemaal stil van, wat moet jij geschrokken zijn...... iedereen trouwens.. Rookt Rene misschien? komt het voor in de familie? iets waarmee je het misschien kunt verklaren... tsja, kun je dit eigenlijk wel verklaren..Poeh, godver... heel veel sterkte meis... moet nu wel ontzettend kut zijn om alleen thuis te zitten.

Dikke knuffel van mij voor jou.

xx
Indian jeetje wat erg. Godver wat een nieuws zeg.

ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen

Ja heel veel knuffels en ik hoop dat jullie morgen goed nieuws krijgen.
Dank je wel voor jullie knuffels!!! En het is ook kut om nu alleen thuis te zitten, maar moet er ook niet aan denken om nu bij iemand anders te logeren! Ik wil gewoon thuis zijn met mijn grote en mijn kleine mannetje

Er zijn een heleboel factoren die een verklaring zouden kunnen zijn. René rookt inderdaad (nu niet meer dus!!!) heeft enigszins overgewicht en een iets verhoogd cholesterol. Maar verder sport hij regelmatig, eten we vrij gevarieerd en gezond. Hij drinkt bijna nooit en als ie drinkt dan zijn het hooguit vijf biertjes. En je ziet ook mensen die een stuk slechter leven en die hebben nooit ergens last van... En hij is nog maar 28 jaar!! Zou hij nu al jaren een slechte leefstijl hebben dan kan ik het me voorstellen, maar dat is dus niet zo dus dit hadden we echt nooit verwacht!! Het komt trouwens ook niet voor in z'n familie... Denk niet dat we er ooit een verklaring voor gaan vinden! Hoop gewoon dat dit ons nooit meer gebeurd!

Ik ga mijn mandje nu maar eens opzoeken! Allemaal lekker slapen!

Veel liefs
Weltrusten meissie, hopelijk kun je een beetje slapen...

Nogmaals een dikke knuffel van mij..

....

Poeh, je hebt me wel aan het denken gezet hoor...

M. is een stevige roker, rookt 3 pakjes shag per week en ik ben soms wel bang dat zoiets hem ook gaat treffen.

Nou, hoe dan ook... Weltrusten meid.
Indian: Wat een schrik zeg, jeetje mina!! Zoiets verwacht je echt niet bij iemand van 28 jaar!! Zeker als hij redelijk gezond leeft (op dat roken na dan) en er verder geen aanleg in de familie zit. Wat zullen jullie geschrokken zijn! Heb je een beetje kunnen slapen in je uppie of heb je erg liggen piekeren? Ik weet niet of René erg stress-gevoelig is maar dat is ook een enorme risicofactor natuurlijk. Voor de rest van je leven medicijnen slikken is behoorlijk pittig maar gelukkig kan het wel!!

Sterkte meid! Hou je ons op de hoogte van hoe het met hem gaat?

Mirjam: Had jij ook niet een keer op mijn topic bij Wonen gereageerd?
Zo, ben ik ook weer eens, terwijl de schilders ons huis mooi aan het maken zijn!!

Wij hebben van het weekend alles kaal getrokken en nu is het de beurt dus aan de schilder en hoeven wij alleen nog wat kleine aflak dingen te doen en zo. En natuurlijk het oude huis nog leeghalen.

Indian, jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn!!

Ik hoop dat de schade mee valt en dat hij snel weer wat opknapt.

Hou het hier weer even bij, want er is nog genoeg te doen...

Marloes
Ohhhh Indian meid. Wat een angst !!! Heeeeeeele dikke knuffel en hou je taai !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven