Mannen!!! Je zou ze!

29-03-2008 18:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor een man, hartstikke geweldig allemaal. Hij is zo lief en zo knap en zo geweldig in bed! Maar af en toe kan ik hem wel door de wc spoelen. Hoe gek ik op hem ben, af en toe wil ik gewoon dat hij weggaat. Voor zover ik weet is er nog geen afreageertopic over de verschrikkelijke dingen die mannen doen of juist niet doen! Dus ik zou zeggen, barst los!
Toen stout nog een vriendin had.... maakte ik echt heel erg veel rommel..... ruimde nooit op

overal stonden gebruikte koffiekopjes..

Ik wist niet eens waar de wasmachine stond!

Toen mijn ex zei: ik neem de vaatwasser mee dacht ik: huh? hebben we die?

En nu......... ineens blijkt dat het geen enkele moeite kost om op te ruimen. Was doe ik ook met plezier.

Denk er zelfs over om de werkster te ontslaan.

Als ik dan terugdenk hoe ik was bij mijn ex, pffffff schaam me KAPOT.

Maar inderdaad, ik zag het gewoon echt niet.
quote:bullit schreef op 29 maart 2008 @ 19:58:

HORROR die rotzooi,

Ook zoiets; hij is de hele dag aant werk, ik ben vrij, dus ik ruim op. Alles is netjes als hij terug komt.

Savonds ga ik aant werk, hij maakt er een klerebende van (chipszakken all over the place, schoenen midden in de huiskamer uitgetrapt, blikjes/bekers drinken zónder onderzetter op tafel laten plakken), kom ik dus laat thuis zegt ie "ruim ik morgen wel op als jij aant werk bent" .

Ik vol goede moed de volgende dag aant werk (van 10 tot 19.30!) kom ik thuis, LIGT ALLES NOG PRECIES zoals hij het die avond daarvoor had achter gelaten! (inclusief de rotzooi die er nog bijgekomen is)

Zit ie zelf achter de computer! Hij is de complete dag vrij geweest! ARRGGG daar kan ik me zo pissig om maken...

En wat zegt ie dan? "nou dan kunnen we nu samen wel even opruimen toch"

Grr...ooooooh dat is dus echt herkenbaar! En dan vooral, dat kunnen we samen toch wel even doen!!
quote:superstar_2 schreef op 29 maart 2008 @ 19:52:

[...]

Vertel eens ambrosia waar ergert jouw vriend zich bij jou allemaal aan?

Dat ik alles opruim, en dat hij dan zijn sokken kwijt is, want die liggen opeens netjes in de la.... heel verwarrend

En dat ik zeur, volgens hem! Is natuurlijk niet zo
quote:ambrosia9 schreef op 29 maart 2008 @ 20:05:

[...]

ooooooh dat is dus echt herkenbaar! En dan vooral, dat kunnen we samen toch wel even doen!!

Inderdaad en dan ook echt niet begrijpen waarom je kwaad bent hé, "wat is nou het probleem, heb je geen zin om op te ruimen"

Nee, JIJ had het moeten doen! zucht...
quote:bullit schreef op 29 maart 2008 @ 20:10:

[...]

Inderdaad en dan ook echt niet begrijpen waarom je kwaad bent hé, "wat is nou het probleem, heb je geen zin om op te ruimen"

Nee, JIJ had het moeten doen! zucht...Die van mij neemt dan de afwas als zijn taak, dan heb ik al mijn dingen gedaan en dan zegt ie: zullen we gezellig samen de afwas doen? JA GEZELLIG!!!!
quote:ambrosia9 schreef op 29 maart 2008 @ 20:12:

[...]

Die van mij neemt dan de afwas als zijn taak, dan heb ik al mijn dingen gedaan en dan zegt ie: zullen we gezellig samen de afwas doen? JA GEZELLIG!!!!

En als je dan zegt "dat is toch jou ding" dan vind ie dat egoistisch en is hij beledigt omdat hij het dan alleen moet doen.

En ja, als jij dan lekker voor de tv zit, en hij staat in zijn uppie de afwas te doen.. zit je ook niet lekker, en voor je het weet sta je toch met die theedoek in je handen.
quote:bullit schreef op 29 maart 2008 @ 20:16:

[...]

En als je dan zegt "dat is toch jou ding" dan vind ie dat egoistisch en is hij beledigt omdat hij het dan alleen moet doen.

En ja, als jij dan lekker voor de tv zit, en hij staat in zijn uppie de afwas te doen.. zit je ook niet lekker, en voor je het weet sta je toch met die theedoek in je handen.Oh t is echt net alsof je met mijn man bent hahaha
quote:ambrosia9 schreef op 29 maart 2008 @ 20:06:

[...]

Dat ik alles opruim, en dat hij dan zijn sokken kwijt is, want die liggen opeens netjes in de la.... heel verwarrend

En dat ik zeur, volgens hem! Is natuurlijk niet zo

Tuurlijk wel.!!

Alle vrouwen zeuren,zelfs ik.
Mijn ex kon ook nooit iets terugvinden als ik had opgeruimd..

Uiteindelijk heb ik hem ook maar "opgeruimd" en sindsdien is het hier heerlijk rustig en opgeruimd..
Ja ik zeur, omdat hij dingen doet waardoor ik ga zeuren!!
quote:superstar_2 schreef op 29 maart 2008 @ 20:21:

Mijn ex kon ook nooit iets terugvinden als ik had opgeruimd..

Uiteindelijk heb ik hem ook maar "opgeruimd" en sindsdien is het hier heerlijk rustig en opgeruimd.. Ja dat kan natuurlijk ook. Maar daar is die van mij toch te leuk voor hoor!
Als ik het druk heb ben ik juist degene die alles laat staan :P

Nee, m'n vriend ruimt alles gelijk wel op. En zo niet dan laat ik t staan tot ie t zelf zat wordt en toch op gaat ruimen. Werkt altijd.

Rommel van hem is ook niet iets waar ik me aan erger, eigenlijk. Soms heb je het gewoon druk en komt het later wel.
quote:datmeenjeniet schreef op 29 maart 2008 @ 19:28:

lekker positief allemaal weer over ons. Maar gelukkig kunnen jullie niet zonder ons.Ah, daar ben je gelukkig.....
quote:ambrosia9 schreef op 29 maart 2008 @ 20:06:

[...]

En dat ik zeur, volgens hem! Is natuurlijk niet zo De mijne had dan tenminste weer eens gelijke sokken aan. Die was nogal eens van het kaliber 'twee verschillende sokken'. En dan doodleuk uitgestreken roepen: thuis heb ik nóg zo'n paar....
@ muis66 ................WAAAAARROMMMMMM?????????????
Ik lig hier helemaal in een deuk! Zo herkenbaar allemaal. Mánnen, ze zijn ook allemaal hetzelfde

Ik heb er sinds kort eentje gevonden die wel zelf kook, afwast en zijn sokken opruimt. We gaan voorlopig dus ook nog lang niet samenwonen

Ik denk dat het niet lang duurt voordat het topic: Vrouwen.. je zou ze!!! geopend wordt....
quote:datmeenjeniet schreef op 29 maart 2008 @ 19:43:

ja maar wij snappen dan weer niet dat jullie je daar zo over opwinden. Kijk ik was bijv nooit mijn koffiebeker af. ik ben een man dus ik denk logisch. waarom afwassen als ik die beker elke dag nodig heb. En als ik dus eens een vrouw op visite heb, dan begint die daar gelijk over.

?????????????????????????????????????????????????Je wast dus nooit je beker af??? Hygienisch denkuh!!!
Ik ben benieuwd naar het topic ...vrouwen je zou ze...wel een leuke discussie hoor en er is altijd wel wat.Oh ja en kleren die je gedragen hebt in de wa doen naar 1 of 2 keer dragen en na een avond stappen stinken se naar rook,dan eerst luchten en dan in de was!!!Zo leren we weer eens wat.
quote:Geraldine schreef op 30 maart 2008 @ 15:55:

Ik ben benieuwd naar het topic ...vrouwen je zou ze...wel een leuke discussie hoor en er is altijd wel wat.Oh ja en kleren die je gedragen hebt in de was doen naar 1 of 2 keer dragen(doe ik altijd) en na een avond stappen stinken ze naar rook,dan eerst luchten en dan in de was!!!Zo leren we weer eens wat.
Oeps mezelf per ongeluk gekwot...solly!
quote:datmeenjeniet schreef op 30 maart 2008 @ 09:22:

@ muis66 ................WAAAAARROMMMMMM?????????????Ik plaag je maar. Dit forum heeft wel een , nou moet het alleen nog even kunnen knipogen
Dit forum is gewoon gezellig en er is altijd veel te lachen.Dat is alleen maar goed.En sommige dingen moeten gewoon met een korreltje zout worden genomen,toch?
quote:Zamirah schreef op 29 maart 2008 @ 19:26:

Nou, als ze 40 zijn doen ze het nog, hoor.Waarschijnlijk verandert dat bij 41. Ik ben 41, en ik kan niet tegen een rommelig aanrecht, hoewel het huishouden niet mijn hobby is. Afwas moet kort na het eten gedaan worden. Je mag wel een minuut of 5 of 10 uitrusten, maar daarna wordt het tijd voor de afwas.
World of Warcraft: Legion
De Allergrootste Ergernis:

spullen (lees: voornamelijk tassen en schoenen) MIDDEN in de kamer laten staan. En daar dan ook rustig laten staan totdat ze weer nodig zijn, over een week of zo. Het record: een maand.

Tegenwoordig pak ik alles wat me in de weg staat (hoe vaak ik er al over gestruikeld ben...) op, gooi het in de studeerkamer en trek de deur achter me dicht. Het interesseert me niet dat hij dan zogenaamd niets meer kan vinden, moet 'ie maar opruimen!

Aanvulling: het record is niet een maand, maar 4 maanden als we het balkon ook even meetellen als kamer. En hij heeft nog niet eens gemerkt dat ik de meuk van het balkon in de berging heb gegooid
quote:datmeenjeniet schreef op 29 maart 2008 @ 19:47:

net zogoed als je kleren steeds in de kast hangen als je die toch weer steeds aandoet, gewoon uit doen daar waar je staat, weet je ze ook altijd weer terug te vinden.

maar als mijn werkster is geweest ben ik alles kwijt. Want zij denkt dat ze alles logisch heeft opgeruimd. echt vreselijk, loop ik dagen te zoeken NIET DOEN, NIET OPRUIMEN!!!Waarom heb jij dan een werkster??????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven