Viva Vrekkentopic VI

donderdag 31 mei 2012 om 10:21
En de Mona?
Ik heb gisteren flink gevrekt, had een mystery dingetje met aankoop en heb onderweg eindelijk een Ariel GTA bij het Kruidvat gescoord (nog 2 dagen geldig, maar een maand inzendtermijn. Ligt klaar om op de post te gaan.) en liep langs De Tuinen waar ik een bodylotion heb gehaald. De shampoos waren helaas op. En volgende week kom ik langs een andere tuin.
Ik heb gisteren flink gevrekt, had een mystery dingetje met aankoop en heb onderweg eindelijk een Ariel GTA bij het Kruidvat gescoord (nog 2 dagen geldig, maar een maand inzendtermijn. Ligt klaar om op de post te gaan.) en liep langs De Tuinen waar ik een bodylotion heb gehaald. De shampoos waren helaas op. En volgende week kom ik langs een andere tuin.

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 31 mei 2012 om 10:26
Als jij ook blogt en die naam (deels) hier ook gebruikt, dan weet ik ook wie jij bent! (Anders misschien ook wel, maar dan kan ik je even niet plaatsen aan de hand van je naam

donderdag 31 mei 2012 om 10:27
Dank je!!
donderdag 31 mei 2012 om 10:30
Gratis lichtgewicht kattebakspul.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 31 mei 2012 om 10:39
Joh, gister de GTA van Natrena via internet verstuurd en vandaag het geld al terug! Netjes hoor.
Gister trouwens Dreft gekocht bij AH. Twee flessen voor 2,49. Maakt niet uit welke soort. Ik koop dan gelijk twee van de normaal gesproken duurste flessen Dreft, dus de Platinumversie. De gewone groene Dreft is goedkoper, maar aangezien nu alles 2 voor 2,49 kost, koop ik de duurste ;)
Slaat eigenlijk nergens op, maar ik voel me er beter bij ;) tevens kon je bij de aanschaf van Dreft en nog wat merken meedingen naar een TV met je kassabon en bij Hak naar een mooie koffer. Dus de bon drie keer laten uitprinten. Voor beide acties en de administratie. De cassiére keek me dom aan, haha.
Gister trouwens Dreft gekocht bij AH. Twee flessen voor 2,49. Maakt niet uit welke soort. Ik koop dan gelijk twee van de normaal gesproken duurste flessen Dreft, dus de Platinumversie. De gewone groene Dreft is goedkoper, maar aangezien nu alles 2 voor 2,49 kost, koop ik de duurste ;)
Slaat eigenlijk nergens op, maar ik voel me er beter bij ;) tevens kon je bij de aanschaf van Dreft en nog wat merken meedingen naar een TV met je kassabon en bij Hak naar een mooie koffer. Dus de bon drie keer laten uitprinten. Voor beide acties en de administratie. De cassiére keek me dom aan, haha.
donderdag 31 mei 2012 om 10:47
als je je gegevens invult, komt er een balkje onderaan waar je kunt kiezen bij welke winkel je het kunt ophalen! (als je er op klikt komt er een hele lijst met plaatsnamen)
Heb hem net ingevuld, dank je Fame!
Vanmiddag mijn gratis bosje bloemetjes ook maar even ophalen, leuk!
Ik wordt altijd helemaal blij van alle tips hier, leuk!
Ben nu op zoek naar proefverpakkingen van zonnebrandcremes, oudste reageerde afgelopen weekend erg heftig op de creme die we hadden, in overleg met huisarts nu uitproberen op kleine stukjes huid om er achter te komen wat goed gaat of niet, gister bij apotheek al verschillende meegekregen, de eucerin gaat tot nu toe het best, maar wat is die duur...... dus mocht iemand tips hebben voor aanbiedingen daarvan, dan graag! En uiteraard staat voorop dat zoonlief zonder jeuk door het leven moet gaan, maar als het ietsje goedkoper kan is dat wel fijn....
donderdag 31 mei 2012 om 11:12
Ik zou Weleda proberen. En heeft neutral een zonnebrand? Vaak hebben ze kleine probeer flesjes van Weleda bij de grotere apotheken. Die moet je wel kopen ook. Alhoewel ik Weleda wel zo'n merk vind, dat als je opbelt en de situatie uitlegt misschien wel van alle soorten een proefmonster op kan sturen.
donderdag 31 mei 2012 om 11:15
Himalaya, of andere optimel spaarders: ik had 2 codes van m'n ouders gekregen, maar ik kom er echt niet uit wat het moet zijn... Dus jullie kunnen ook wat variaties proberen en mocht ie dan werken heb je geluk
Sommige letters en cijfers lijken heel veel op elkaar...
Dit zijn ze:
R S V F 9 6 R 2 9
6 9 R R B H R F J
En dan zou een S een 5 kunnen zijn en een 9 een G en een Z een 2 enz...

Sommige letters en cijfers lijken heel veel op elkaar...
Dit zijn ze:
R S V F 9 6 R 2 9
6 9 R R B H R F J
En dan zou een S een 5 kunnen zijn en een 9 een G en een Z een 2 enz...

donderdag 31 mei 2012 om 11:25
Ik heb ook een Wehkamp-code gekregen net, maar ik kon niet zo snel vinden vanaf welk bedrag. Nou, als het 50 Euro is... met dat bedrag gebruik ik hem dus zelf niet, dus ik plaats de mijne ook even.
Eveneens in wit, dat is wel slim. Heb nu geen tijd om mailadressen uit te zoeken e.d.

De code is: 2253 - 5383 - 4539 - 3712
donderdag 31 mei 2012 om 11:34
Hier weer een boek verkocht via Bol (ik verbaas me er nog steeds over dat het zo veel sneller gaat dan via MP!), maar nu duurt het aanmaken van een pakbon al meer dan 24 uur :( Heb maar even een mailtje richting klantenservice gedaan.
Hier nog een laatste Arla met kortingscode uit het schap weten te vissen. De rest was allemaal alweer nieuwer, en daar zaten geen stickers meer op..
Hier nog een laatste Arla met kortingscode uit het schap weten te vissen. De rest was allemaal alweer nieuwer, en daar zaten geen stickers meer op..

donderdag 31 mei 2012 om 11:51
Ik ging iets bestellen bij wehkamp dus ik probeerde de code van Molly. Maar tijdens het bestellen zag ik dat ik per ongeluk een verkeerd aantal in mn 'winkelmandje' had. Dus toen klikte ik terug naar winkelmandje, en daarna deed de code het niet meer!
Er staat nu wel een 'negatief saldo' en ze zeggen dat als er een saldo met een minnetje staat, dat ze dat dan terugstorten? Nou ja, het is me volstrekt onduidelijk :(
Er staat nu wel een 'negatief saldo' en ze zeggen dat als er een saldo met een minnetje staat, dat ze dat dan terugstorten? Nou ja, het is me volstrekt onduidelijk :(
Zeg maar Spijker.
donderdag 31 mei 2012 om 11:51
Volgens mij ook ja, ik heb dit topic in ieder geval nu in mijn favorieten staan en notificaties aangevinkt, hopelijk maakt dat het een beetje overzichtelijk. En dan pak ik er steeds wel iets van de oude topics bij, want ben wel heel benieuwd! Die GTA's zijn in ieder geval mooi, daarvan heb ik vast een lijstje gemaakt.