Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Hoe is het eigenlijk met iedereen? Weet niet of we nog meelezers hebben... X-D
Alle reacties Link kopieren
hahahaha..goede vraag moon!

Hier weer een saai dagje school gehad. En ga vanaf volgende week met een todo lijstje moeten werken.

Want ik moet volgende week en de weken erop alles inleveren.

En ik heb volgende week dinsdag 2 presentaties en moet maandag ook nog mijn deel van een verslag af hebben, wat nog 10 minuten werk is.

Daarna moet de week erop, ook nog een aantal dingen ingeleverd worden..maar ik weet neit meer wat.

Maar ik ga zo stressen..ben ik al aan het doen. Morgen, eerst even tentamen afronden en zwemmen en dan 's middags wat aan schoolwerk doen..en 's avonds een afscheids"feestje" hoewel ik het niet al te laat ga maken..

dus als ik komende dagen niet veel post hier, is het vanwege school.. :(

@moon,

gaat het al wat beter met de buikpijn?? En nog even geslapen tussendoor??
De buikpijn ging gisteravond weer weg, uiteindelijk.

Ben wel even gaan liggen vandaag, niet geslapen. Net naar de stad geweest en ein-de-lijk een pakketje weggebracht.

Verder vier cd's van de bieb die hier al heeeeeeeel lang lagen. Ik stond nog op het punt iets nieuws te halen bij bieb maar niet gedaan... vergeet het toch weer terug te brengen.

Ik hoop dat het lukt met je schoolwerk en dat het feestje morgen leuk is. Ik heb een barbecue met nog wat activiteiten er omheen morgenavond. Heb me niet opgegeven maar denk dat ik zo wel kan aansluiten als ik morgen nog even bel.

Even afhankelijk van mijn toestand morgen en van het weer.

En of het nog gaat lukken met een regeldingetje waar ik mee bezig ben maar wat nog niet gelukt is.
@ Moon,

anders ga je morgen gewoon eventjes. Eventjes wat sociaal zijn en na 2 uurtjes ofzo weer terug naar huis.

Tja, nu ben ik bezig met oefenen, voor morgen. Weet dat een hoger cijfer dan vorige keer(een 3) er wel inzit, ben nu bezig met de laatste oefening. En daarna ga ik nog 2 makkelijke oefeningen doen, en daarna ga ik alle dingen waar ik aanmoet denken even in 1 document zetten en printen. En dan morgen gaan met die banaan.

Het feestje word wel leuk zijn aardige mensen. Maar ik ga alleen eventjes, want moet morgen veel doen. En zaterdag ook een drukke dag en kan neit al te lang uitslapen. Dus heb bepaald dat ik tot 12/1 uur 's nachts blijf.
Moonlight82 schreef op 31 mei 2012 @ 15:25:

Hoe is het eigenlijk met iedereen? Weet niet of we nog meelezers hebben... X-D

Ja, ben er ook nog! :-)

Paar dagen wat minder door bijwerkingen AD. Ook opbouwen werkuren best vermoeiend.

@moonlight82

Dat dingen in je hoofd halen herken ik erg. Uiteraard zaken negatief uitgelegd. Kan me ook erg druk maken om kleine dingen. Als er echter wat ergs gebeurt, sta ik er gewoon. Vreemd.

Hopelijk lukt alles met belasting.

@strawberry

Succes met je tentamen morgen!
Lastig dat je idd en je werk en de AD aan het opbouwen bent. Hoe lang zijn je werkdagen nu?

Ik heb net mijn fornuis schoongemaakt, dat had ik al lang niet meer gedaan... (ik doe dat dus niet netjes na iedere keer koken)

Ja heel raar met die dingen. Hoewel... ik had me dingen in mijn hoofd gehaald en inmiddels heb ik met de betreffende persoon weer contact gewoon zoals altijd. Maar misschien is er toch iets anders dan anders... ik weet het niet. Sorry ik kan er niet teveel over zeggen hier X-D
Zo en ook wat gestofzuigd hier en daar :) Er is nog genoeg te doen maar het gaat iig de goede kant op.

Ben wel om half 10 gestopt omdat ik anders zo 'wakker' blijf en dan slaap ik straks weer niet.

Helaas begin ik nu buikpijn te krijgen, alweer....
Ik was weer vroeg wakker, rond 7 uur. Ben al in huis bezig maar ben ook nog een beetje 'wiebelig'. De nacht had iets langer gemogen.

Heb geen druk programma in het weekend dus echt erg is het niet.
@moon,

hopelijk ondanks dat het niet lang genoeg was heb je toch redelijk geslapen.

Hier ben ik moe, vanmorgen verslapen(10 min.) toch op tijd voor tentamen en die ging wel redelijk, 2 vragen verknald van de 14 dus zo rampzalig ziet het er niet uit.

Nu even uitrusten en straks zwemmen en stofzuigen, en vanavond even op stap.

En verder het hele weekend niks, op wat schoolwerk na..
Ja de tijd dat ik geslapen heb sliep ik lekker. En de tijd voordat ik sliep, lag ik ook rustig. Dus niet liggen TV kijken of forummen oid.

Goed dat je tentamen goed ging :) Ben je opgelucht?

Ik hoop dat je feest vanavond leuk wordt.

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik naar mijn BBQ ga, het is ook beetje somber weer hier. Maar ik denk het wel. Er komt iemand met wie ik een jaar geleden onengheid gehad heb en nooit goed gemaakt.... Wordt misschien wel een keer tijd. Maar als het niet het goede moment is vanavond, maakt ook niet uit. Er zijn genoeg andere mensen.
@Moon,

gelukkig dat je wat je geslapen hebt goed geslapen hebt en lekker ontspannen lag.

Ik ben inderdaad opgelucht, hoewel ik toch angstig/nerveus ben voor een onvoldoende.

En nu ben ik kapot, heb voor het eerst ongeveer 25 minuten gezwommen en dat is vermoeiend. Maar voel me er wel goed bij.

En ach, gewoon lekker ff naar de BBQ gaan, en zodra je het zat bent terug naar huis. En ach, gewoon lekker met iedereen een praatje maken.. :) en even bewegen in plaats van thuis op bed liggen :P
Ik heb me inmiddels aangemeld :) De organisator klonk erg enthousiast.

En net realiseerde ik me dat een vriendin van jaren geleden mogelijk ook komt. Heel apart. Het is bij haar vriend in de tuin. Zij is verhuisd en we hebben geen contact meer, maar ze heeft nu dus wel die vriend en misschien is ze er ook. Ik zal wel zien.

Helaas krijg ik een regelding weer niet voor elkaar omdat mijn pc vastloopt. Denk dat ik even langs mijn ouders moet om het daarvandaan te regelen. Alleen vind ik het irritant want eigenlijk hoefde ik niet naar mijn ouders, niet om bij te praten bedoel ik... t was wel weer ff klaar. Maarja is niet anders nu, het moet echt geregeld.
@Moon, balen van je pc. Kan je er niet naar laten kijken, want dit is wel irritant.

Verder hoe was de bbq???

Hier maar 5 uurtjes geslapen, gisteren een leuke avond gehad. Iets later dan verwacht geworden, maar was rond 3 uur thuis, en voor het eerst alleen op de fiets naar huis gefietst op die tijd...en het was echt super goed te doen. :)

Verder straks naar de bieb wat dingen halen en geld wat gisteren over was storten.

En daarna verder beetje niks doen dit weekend. En eerst even kijken of ik nog wat kan bijslapen :-d
Ja het was heel leuk :) Ik heb nog minder geslapen dan jij uiteindelijk.

Ja die PC.... ik moet gewoon ff bellen en iets regelen. Maar afgelopen week hadden andere dingen echt prioriteit. Die dan weer niet opschoten omdat de PC niet meewerkte.... Hopelijk gaat het komende week wat makkelijker allemaal.
Wat fijn dat het zo leuk was moon!! Wel minder van weinig slapen, maar voor 1x kan dat geen kwaad ;).

Verder kan je hopelijk dat van de pc snel regelen, dat is altijd fijn.

Hier wel een goed dagje, net wat Chinees gegeten En wat opgeruimd en pa is op bezoek..dus dat is wel leuk.

Wel beetje moe van gisterenavond, en spierpijn van het zwemmen gisteren..
hier al lang wakker, en alles behalve uitgeslapen, omdat ik om 2 uur sliep en half 9 werd ik wakker doordat ik mensen hoorde lopen boven.

En nu zit ik dus niet in een prettige stemming..ook heb ik niet veel te doen behalve schoolwerk en dat merk ik want ik verveel me..heb geen zin in schoolwerk..dat komt later wel..ik ga straks denk ik maar weer even terug mijn bed in..
Ja ik ben ook al lang wakker. Maar op zich niet zo erg dat ik vroeg wakker was, kan ik er op tijd weer in vanavond en morgen op tijd eruit en bloedprikken.

Ben wel beetje moe maar het valt mee. Had gedacht dat ik vandaag misschien de halve dag zou slapen ivm 'inhalen' maar dat is dus niet zo.

Zit wel vol plannen waar ik eigenlijk helemaal geen energie voor heb vandaag... denk dat ik thuis blijf en een beetje aanrommel.

Spierpijn van zwemmen heb ik nog nooit gehad. Maar ik zwem sowieso nooit meer.... moet ik weer eens gaan doen
haha...ik heb vandaag hetzelfde geen zin en energie en moe en lui de hele dag.

Desondanks wel een uurtje aan schoolwerk besteed..en presentatie voorbereid.

Verder beetje huidhoudelijke klusjes gedaan, en tussen 4 en half 6 geslapen..en nu is mijn maag wat van streek.

Omdat ik voordat ik dutje deed gelunched had..
Hoop dat je presentatie goed gaat.

Ik heb toch nog even geslapen vanmiddag. Nou ja even.... een paar uur wel. Heeft me wel goed gedaan. Het kostte me moeite om eruit te komen en te gaan eten, zou haast zijn blijven liggen
hahaha..herkenbaar ik ben vamiddag ook even gaan slapen, want was echt lui en duf..hahaha.

hier is tijdens het eten op bepaald moment een grimmige sfeer ontstaan, doordat pa moeite heeft ma haar karakter omdat ma een echt vechterstype is, en pa absoluut niet en er zelf ietwat tegen heeft..dus dat was een heel onprettig moment.

Maar net de oude bank buiten gezet, want ma heeft een slaapbank gekocht...voor een prikkie bij de kringloop.

En nu is het bedtijd morgen weer naar school :(

Enne de presentatie is dinsdag pas..
Wat vervelend dat het niet gezellig was met eten. Is de slaapbank voor jou of voor in de huiskamer?

Ik was op tijd wakker maar heb wel genoeg geslapen, denk ik. Het valt me op dat ik met mijn nieuwe medicijnen een stuk helderder ben en minder dipjes heb op een dag.

Ik moet rond een uur of half 11 bloedprikken. Wil daarna meteen even boodschappen gaan doen.

Helaas is mijn geld voor deze maand al bijna op dus ik ga maar eens naar de Aldi ipv de AH. Denk dat dit een goed moment is om van supermarkt te veranderen.
slaapbank is voor de woonkamer als er bezoek is, zoals nu voor mijn pa.

Gelukkig was de sfeer na het eten wat beter, pa is voetbal gaan kijken in de slaapkamer en ma en ik een serie in de woonkamer.

Wat fijn dat je goed hebt geslapen, ik dus absoluut niet. Eerst had ik moeite om in slaap te vallen. Rond 1 uur begon ik in slaap te vallen en toen viel iets waardoor ik weer klaarwakker was. Rond half 2 uiteindeijk toch in slaap gevallen. En word ik om half 8 wakkeer omdat ze ergens in met een machine bezig waren die enorme herrie maakte. Rond 8 uur uireindelijk weer in slaap gevallen en dan word ik weer om half9 wakker door weer diezelfde machine. Daarna weer tot 10 uur geslapen toen mijn wekker gin en nu weer op school vr 2 uurtjes....bleghhhhhh....en nu zeiknat op school omdat het echt giet hier...
Oh wat vervelend, zo'n rotnacht. Daar kun je de hele dag last van hebben.

Ik ben heel lekker bezig vandaag. Bloed geprikt, boodshcappen gedaan. Administratief klusje gedaan. Nu weet ik eigenlijk even niet wat ik nog meer kan doen...

Nou ja genoeg te doen maar twijfel of ik in huis verder ga of even naar de stad oid.

Ga eerst alvast wat voorbereidingen treffen voor het eten van vanavond.
Ja, inderdaad super vervelend zo'n nacht.

vandaag van huis naar school, school naar psycholoog en daarna weer naar huis gefietst en ik was echt compleet doorweekt en bekaf. Dus toen ik thuiskwam gelijk op bed gaan liggen en weer 1 uurtje geslapen.

Net met pa meegegaan naar de super in buurt, want de typische spanjaard kan niet eten zonder wijn erbij :P.

en nu thuis even op bed, en heb de hele presentatie weer om moeten gooien omdat we vandaag een mail kregen met wat er minimaal in moet.

Maar ik zou naar het zwembad gaan, maar ik was er te moe voor, dus ga deze week vrijdag en zondag denk ik. Of vrijdag en dan volgende week maandag.

@moon

fijn dat je lekker bezig was vandaag. Druk dagje, en wat ontspanning tussendoor kan absoluut geen kwaad
Oh ben je half Spaans. Wat grappig om te weten

Ik had een vriend gemaild met nieuws dat het zo'n stuk beter gaat en nu reageert hij niet. Haha ben gewoon benieuwd naar zijn reactie.

Ja idd lekker bezig geweest. Heb gekookt meteen voor drie dagen dus dat kan straks de koelkast/vriezer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven