Mode & Beauty alle pijlers

krul permanent

31-05-2012 22:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje over gepermanent krullend haar!

ik heb 3mnd geleden mijn haar gestraight en nu heb ik zin in krul permanent wie heeft er enig idee of heeft het al ooit gehad die krulpermanent en als het echt heel mooi en goed zal zitten?dus krijg je dan echt van die leuke krulletjes aan je haar,..ik heb golvend kroesig haar van mezelf,..

Dank u!
je hebt 2 soorten

Grove permanent of fijne..

Fijne is kleine krullen ( heb ik zelf gehad ) In het begin zat het heel mooi ( eerste 3 maand ) daarna werd het bij mij kroesig en brak me haar af... -_-
Lijkt me enig. Kroezend haar eerst straightenen (gelukkig helemaal niet chemisch) en daarna krulpermanenten (gelukkig ook helemaal niet chemisch).

Dan krijg je een geheel nieuwe stijl; De Geert Wilders look. Ik zeg, doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Om eerlijk te zijn zie ik maar erg weinig mensen bij wie permanent krullen echt mooi zijn gelukt. Ik zou er niet voor kiezen, (maar goed ik hoef er niet voor te kiezen want ik heb van mijzelf krullen.)

Overleg goed met een goede kapper.
Als je wilt dat je over een paar weken geen haar meer op je hoofd hebt,gewoon doen!
En als je al kroeshaar hebt met krulletjes,wat verwacht je dan van een permanent?

Dan kan je toch beter naar een afro kapper gaan voor goede stylingsproducten lijkt me.
Ben ik zeker een van die weinige mensen bij wie dat wel altijd mooi is gelukt --> krul permanent.

Maar als je net drie maanden ervoor je haar hebt gestraightened en nu moeten er weer krullen in..tja, dan kan het zijn dat je toch erg droog pluizig haar krijgt of kroes als je er aanleg voor hebt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
@t gurky3,

echtwaar?maar hadden ze dan geen verzorging spul ervoor dan?@t very_cherry hahaha geert wilders hmmmm Te Grappig joh
very__cherry schreef op 31 mei 2012 @ 22:21:

Lijkt me enig. Kroezend haar eerst straightenen (gelukkig helemaal niet chemisch) en daarna krulpermanenten (gelukkig ook helemaal niet chemisch).

Dan krijg je een geheel nieuwe stijl; De Geert Wilders look. Ik zeg, doen.
Dat dus, doen meid!
hhaha ok bedankt voor jullie honesty,en ik denk er ff goedna maar ik denk niet datk het ga doen,twijfel alst gaat afbreken en niet mooi zal zitten
ilovesu schreef op 31 mei 2012 @ 22:28:

@t very_cherry hahaha geert wilders hmmmm Te Grappig joh
'

Maar lang niet zo grappig als dat haar van jou, straks, Plaats je wel even een fotootje hier?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
very_cherry, niet slecht bedoelt hoor ik bedoel grappig dat zijn haar zo eng eruit ziet vandaar,....dus neem mijn ni kwalijk Xx
Geen autocontrol aanstaan neem ik aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven