*** Bar Too Much**** 196 ***

19-05-2012 10:45 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oudste wil een bed. Hij slaapt al een hele poos op een matras op de grond en nu wil hij toch wel graag weer een bed. Dus dat zouden we vandaag gaan uitzoeken, want vakantiegeld is binnen.

Maar mijnheer is niet zo vrolijk, want heeft behoorlijk pijn van zijn gisteren geplaatste beugel. En dus heeft hij geen zin in Ikea.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koffie/animaatjes-koffie-71794.gif
Kun je het niet even uitstellen dan? Met een chagrijnig heerschap op pad is ook niet fijn ;-)
Ha die Jo. ook goede morgen.

Mir dat herinner ik mij nog van mijn kids dat die beugel echt pijn doet de eerste rijd. Zou ik ook niet mee ik Ikea willen lopen hoor!

Is het een slotjesbeugel?
Ow, ik begrijp heel goed dat hij chaggerijnig is hoor, ik kan me nog herinneren hoe pijnlijk zo'n nieuwe beugel was (en iedere keer als ie weer bijgesteld is). Dus ik denk dat we idd een andere keer gaan. Alleen kwam vandaag zo handig uit omdat kind vakantie heeft.
Gelukkig hier geen ervaring met beugels, maar lijkt me ook erg pijnlijk.
Oudste heeft eerst een half jaar een andere beugel gehad. Die zag er veel meer uit als martelwerktuig, maar was minder pijnlijk. (Staat ergens een foto op mijn FB.)

Nu heeft ie een gewone slotjesbeugel, die iedere puberT heeft. Zal wel snel beter gaan, maar die eerste dag is gewoon echt vervelend.

En hij houdt sowieso al niet van Ikea, dat helpt ook niet.
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000434500/000/000434596_001_FRAL07060172_300.jpg

Ik had ongeveer dit en was errug lekker :)
Ziet er goed uit Joopp :)
Het ziet er inderdaad lekker uit. Recept van Sonja?
http://2.bp.blogspot.com/_glnSEqY4yUU/TJme8rH84qI/AAAAAAAAAsg/TcFsYOKyu00/s1600/50_plus-88-3685-0407081035-goede_morgen_koffie.jpg
Ook goedemorgen! Hier een druk weekeind voor de boeg, want Miniman verjaart morgen. Kan er ook nog wel bij want ik ren me sowieso al rot deze week.

Ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik iets heel belangrijks vergeet en dat er daardoor van alles mis zal gaan. Kennen jullie dat? Het knaagt. Ik heb het idee dat ik tekort schiet, maar geen idee waar precies ... pfff ... tijd voor vakantie!!!
Goedemorgen.

Ja, koffie, lekker.
Yet, kijk je uit dat je jezelf niet voorbij rent :hug:

Is de pijn al wat gezakt bij Oudste, Mir?
koet morning maisjes!
Ha die Joopp.

Nu zijn we bijna compleet :)

We moeten binnenkort wel een keer een datum prikken om mijn verjaardag niet te vieren ;-)
jaaaaaaaaaaa leuk Jo, noem jij eens een datum :)

Ik knaag even een bak yoghurt weg met meloen erin. Zonde van de meloen :)
De vrijdag of zaterdag na mijn echte verjaardag is dat wat?

Dat is dan de 22e of de 23e.
Wat mij betreft liefst op vrijdag dan, dan heb ik geen last van de kinderen. ;-)
Goeienavond, weer terug van een dagje naar het oosten, Yetje heb nog uitgebreid naar je gezwaaid.......

We kunnen natuurlijk ook je varjaardag NIET vieren op 22 EN 23 juni, toch???? Feessie is nooit weg, tralalaaaa...... :cheers:
Onverwachts toch een langzame start van de dag. Ik had de ANWB nodig om weg te komen. Heb De Zoon vervolgens maar een vrije dag geveven, om de verloren tijd terug te winnen.
Balen Yet, auto's zijn handige dingen, maar ze moeten het wel doen!

Was het leuk in het oosten, Wies?

Ik ben vanmiddag even de stad in geweest en heb helemaal niets gekocht. Lekker goedkoop.
Jaaa, was heel leuk Jo, eerst in Deventer dochter B opgepikt en toen naar een gehucht achter Raalte naar een camping gereden en daar op bezoek geweest bij Tr. en N., zo gezellig...... :)

Alleen de terugweg was een ramp, iets van 2 en half uur over gedaan, file....file,.....file..... blêgh......
Gezellig! Dat bezoek dan, niet die file natuurlijk.
Morning!

http://crazyat30.files.wordpress.com/2009/01/fruit-salad.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven