doorgeefvraag
zondag 30 maart 2008 om 15:35
zondag 30 maart 2008 om 15:36
Goed een mannelijke reactie dan. Ideale bedpartner? Blond, lang haar. 1m80. Juiste rondingen: billen rond en duidelijk aanwezig, borsten klein en zeer gevoelig. Geschoren, met een zucht naar geilheid, nat en beschikbaar. Iemand die zoekt naar haar eigen genot....
Wat maakt jou als vrouw beschikbaar?
Wat maakt jou als vrouw beschikbaar?
zondag 30 maart 2008 om 15:45
zondag 30 maart 2008 om 15:59
zondag 30 maart 2008 om 16:04
quote:Alexje schreef op 30 maart 2008 @ 15:59:
Ja, ik begrijp het. "beschikbaarheid" laat zich moeilijk uitleggen. Het is net wat meer dan "Wanneer voel je je het meest sexy". Misschien is het beter te definieren als "wanneer voel je je het meest sexy als je geil bent, je met sex bezig bent in een niet seksuele omgeving". Is dat te begrijpen?Nee, ik begrijp het nog steeds niet echt. Maar ik ben ook blond...
Ja, ik begrijp het. "beschikbaarheid" laat zich moeilijk uitleggen. Het is net wat meer dan "Wanneer voel je je het meest sexy". Misschien is het beter te definieren als "wanneer voel je je het meest sexy als je geil bent, je met sex bezig bent in een niet seksuele omgeving". Is dat te begrijpen?Nee, ik begrijp het nog steeds niet echt. Maar ik ben ook blond...
zondag 30 maart 2008 om 16:20
Ok, hier komt een voorbeeld....maar dan blijft er voor jezelf misschien weinig ruimte voor je eigen iterpretatie over.
Sexy met voorbedachte rade, zonder er iets mee te doen. Je bent geil en kleed je sexy, zoals je beschreef, rokje/jurkje, pumps, lingerie. Je geilheid bevestigend. Weten dat je geil bent, jezelf nog geiler maken zonder er iets mee te doen...
Lol, het blijft een beetje lastig te omschrijven.... Begrijp je het nu beter?
Sexy met voorbedachte rade, zonder er iets mee te doen. Je bent geil en kleed je sexy, zoals je beschreef, rokje/jurkje, pumps, lingerie. Je geilheid bevestigend. Weten dat je geil bent, jezelf nog geiler maken zonder er iets mee te doen...
Lol, het blijft een beetje lastig te omschrijven.... Begrijp je het nu beter?
zondag 30 maart 2008 om 16:41
Je zou het kunnen omschrijven als je jezelf opgeilen. Maar dat zou het weer klein maken. Ik bedoel meer het geil zijn, er niets mee doen en daarmee voor jezelf je beschikbaarheid vergroten.
@Stewardess, nee dat bedoel ik niet. Jezelf beschikbaar voelen is iets anders dan beschikbaar zijn.
Zie het meer als spelen met je eigen geilheid.
Nieuwe vraag dan maar? Hoe speel je met je eigen geilheid?
@Stewardess, nee dat bedoel ik niet. Jezelf beschikbaar voelen is iets anders dan beschikbaar zijn.
Zie het meer als spelen met je eigen geilheid.
Nieuwe vraag dan maar? Hoe speel je met je eigen geilheid?
zondag 30 maart 2008 om 20:15
(Alexje, misschien dat je toch een iets concretere vraagstelling moet hanteren. Je laatste vraag kan extreem concreet opgevat worden, maar of dat nou je bedoeling is...? Ik vat hem maar even wat breder op)
Ik gebruik mijn fantasie.
Doe je aparte dingen als je klaarkomt? (vreemde gezichten trekken, luidruchtig zijn, schudden etc.)
Ik gebruik mijn fantasie.
Doe je aparte dingen als je klaarkomt? (vreemde gezichten trekken, luidruchtig zijn, schudden etc.)
zondag 30 maart 2008 om 21:48